"Off çok sıkıldım cidden yeter artık ne zaman çıkacağız buradan?"
Taehyung'un göğsünde öylece yayılırken rastgele mızmızlanıp duruyordum. Ne yapayım çok sıkıldım.
"4 gün kaldı güzelim biraz daha sabret lütfen"
Saçlarımı okşayıp ufak ufak öperken mırıldanmıştı. Bunu birkaç kez yapmış olmasına rağmen daha şimdiden bağımlısı olmuştum.
Şimdi diyeceksiniz ki bunlar en son tanışıyordu sonra flört olmaya karar verdiler şimdi ise böyleler açıkçası benim de nasıl olduğu hakkında pek bir fikrim yok sadece içimizden geldiği gibi davranıyoruz hoş ki zaten her şey bu yüzden oldu ama pişman mıyım kesinlikle hayır. Bir daha olsa yine aynısını hatta daha fazlasını yaparım neyse şimdiye dönelim.
İşte biz öyle birbirimizi severken hastanenin hasta kabul kısmından bağırışmalar gelmeye başladı.
"Ay ne oluyor ya?"
"Bilmem ki acaba gidip bakmalı mıyız?"
Bir süre birbirimize baktıktan sonra kafamızı aynı anda iki yana sallayıp geri yaslandık ama bu sefer de yanımıza koşa koşa gelen Taehyung'un arkadaşları Yoongi ve Hoseok yüzünden kalkmak zorunda kalmıştık.
"Ay salak mısınız oğlum belli ki kavga var koşsanıza"
Yoongi, Taehyung'u çekiştirirken söyleniyordu. Ben onlara bakıp gülerken Jungkook da bana yapıştı.
"Jungkook sen nerden çıktın ya?"
"Hep burdaydım zaten"
"Ne?"
Jungkook bana göz devirdi ve sonunda seslerin geldiği yöne geldik ve dinlemeye başladık.
"Ne demek hepsi bir yanlış anlaşılmaydı biz 10 gündür burda boş yere mi bekledik siz ne dediğinizin farkında mısınız?"
Bağıran adamın dedikleriyle gözlerim kocaman açılmıştı ne yani virüs falan yok muydu şimdi?
"Beyefendi lütfen sakin olun ve açıklamamıza izin verin-"
"YA NASIL SAKİN OLABİLİRİM SİZ DELİ MİSİNİZ?"
"Haddinizi aşmayın lütfen ve açıklamamıza izin verin" derin derin soluk alıp veren adam doktorun dediğine karşı zorda olsa sustu ve doktor devam etti. "Virüs olduğundan şüphe ettiğimiz hastamıza bugün başka bir test uyguladık ve aslında virüs olmadığını fark ettik bunu 10 gün sonra yaptık çünkü deney kiti daha yeni elimize ulaştı hepinizden hastanemiz adına tek tek özür dileriz ama bizim yapabileceğimiz bir şey yoktu yani sonuç olarak karantina artık bitmiştir evlerinize dönebilirsiniz tekrardan özür ve iyi günler dileriz"
Biraz önce sinirden bağıran adam şimdi öfkeyle doktora bakıyordu doktor da son bir kez adama bakıp hızlı bir şekilde orayı terk etti.
Ben de en sonunda bizimkilere döndüm. Herkes öfkenmis gibiydi.
"Ya gerçekten kamera şakası falan mı bu şimdi şurdan kamera çıkacak değil mi çünkü bunun başka bir açıklaması olamaz BU NE SAÇMALIK?"
"Böyle bir şey olduğuna inanmak istemiyorum Jimin beni bir çimdiklesene belki uyuyorumdur"
Jungkook'un dediğini yapıp kolunu çimdikledim ve bir çığlık attı.
"Hey ciddi değildim"
"Salak mısın Jungkook?"
Ona göz devirdim.
"Ya arkadaşlar sakin olalım şu an sinirlenmenin bir anlamı yok iyi yanından bakın birbirimizi tanımış olduk değil mi?"
"Taehyung sen Pollyanna falan mısın?"
Hoseok'un söylediğine gülmeden edememiştim. Komikti çünkü.
Taehyung ise Hoseok'a göz devirmişti.
"Neyse bence bir an önce burdan çıkalım sonra sinirleniriz yoksa bayılacağım daral geldi bana"
Yoongi'nin dediğini hepimiz onayladık ve kendi aramızda söylene söylene hastaneyi terk ettik.
Çok şükür...
***
Şükürler olsun çıktılar şu hastanedenDaha fazla hastanede yapacakları bir şey olmadığı için çıkardım onları kxbaitnakd
Neyse önceki bölümde yazılanlara göre karantina bittikten sonrada devam edeceğim ve güzel yorumlarınız için de teşekkür ederim yorumlar beni çok mutlu ediyor💜
Bu arada 1K olmasının üstünden geçti ama yine de teşekkürler💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Corona•vmin
Fanfic"Şu andan itibaren bu hastane karantina altındadır burda bulunan kimse dışarı çıkamaz veya gerekmedikçe içeri giremez" Hastanedeki herkes anonsla beraber panikle bağırmaya başladı. 22.06.2020 #5 - vmin🏅