2.Gün |Öğlen|

2.2K 214 180
                                    

Yürüyorduk.

5 hasta ve 2 doktor yürüyorduk.

Ben bir umut gerginliğim geçer diye etrafa bakıyordum ki artık nasıl bakıyorsam bir tane çocuk yanıma geldi.

"Pardon biraz fazla gergin gözüküyorsunuz acaba yardım edebilir miyim?"

Bakışlarımı çocuğun yüzüne sabitledim. Ve istemeden de olsa çenem birazcık açılmıştı.

ÇÜNKÜ LANET OLSUN KI KARŞIMDAKİ ÇOCUK FENAYDI Ay yanıyor resmen

Boyu benden uzundu muhtemelen 1.80 falandı. Saçları siyah ve dalgalıydı. Ama dalgalar doğal durmuyordu. Büyük ihtimal perma. Saçları normalden uzun gözlerine geliyordu bu yüzden ara sıra alnındaki saçları geri savurma gereği duyuyordu ki bunu yapınca aşırı seksi gözüktüğüne karar vermiştim yaptığım gözlemlere göre her neyse. Üstünde köprücük kemiklerini belli edicek kadar açıklıkta siyah bir gömlek ve altında da siyah kumaş bir pantolon vardı.

Gerçekten afet.

"Pardon iyi misiniz?"

Çocuk dünyaya geri dönmem için ellerini gözümün önünde sallıyordu ki kendime geldim ve sonunda cevap verebildim.

"Aa şey iyiyim bir şeyim yok sadece test iğne falan düşününce geriliyor insan"

Yalan. Her neyse.

Çocuk gülümsedi.

"Evet ama biraz fazla gerildiniz gibi size yardım edebilir miyim?"

Sana ne olum. Git işine. AMA ÇOK YAKIŞIKLI.

"Teşekkür ederim ama gerek yok geçer birazdan"

Çocuğun gülümsemesi sırıtmaya dönmüştü.

Hayır bunda sırıtacak ne var ki?

Çocuğa 'anlam veremiyorum' bakışlarımı gönderirken test yerine geldik ve hepimizi ayrı ayrı koltuklara otuturdular.

Çocuk bana en yakın olan koltuğa oturmuştu.

Kesin sapık çıkcak ben eminim.

Hepimize ayrı ayrı hemşireler geldi.

Ellerinde kocaman iğnelerle...

İğneyi görünce büyük ve seslice yutkundum ve yanımdaki yakışıklı ama sapık potansiyeli olan çocuk kıkırdadı.
Bakışlarımı ona çevirip 'ne var' anlamında başımı iki yana salladım.

"Hmm sanırım gerginliğiniz geçmedi"

Sana ne.

"Ne alaka ben gayette rahatım-"

Koluma turnikeyi takan hemşireyle istemsiz bir çığlık attım ve tüm gözler bana çevrildi.

Çocuk kahkaha atarken ben hemşireye döndüm.

"Bir anda takınca biraz sıktı da pardon"

Yan gözle çocuğa baktım. Onda hemşire işini bitirmek üzereydi tüp kanla dolmuştu ama çocuk hiç paniklememiş hatta bana bakıp kahakaha bile atmıştı. Vay be.

Ben ona dalmışken hemşire alkollü pamukla kan alacağı damarın üstünü silerken ben yerimde şekilden şekle giriyordum ki hemşire durdu.

"Beyefendi böyle yaparsanız kan alamam iğne içinizdeyken kırılabi-"

"NE?!"

İğnenin kırılması mı? Kendimi tutamayıp 'ne' diye çığlık atmıştım. Gözlerimin dolmasını engelleyemiyordum.

İşlerini bitiren birkaç hemşire yanıma geldi. Kollarımı ve bacaklarımı tuttular.

"AMA BÖYLE YAPARSANIZ BEN DAHA ÇOK GERILIYORUM"

Beni bırakmaları için çıpınırken biri elimi tuttu.

"Bırakın lütfen ben sakinleştiririm"

Çocuk'a bakıp beni bıraktılar.

Çocuk elimi okşayıp gözümün en içine bakıyordu.

Ay galiba kalbim eridi.

AMA BEN SENIN ADINI BILE BILMIYORUM DAHA.

"O zaman tanışalım"

"Ne?"

Ne kadar çok 'ne' dedim neyse.

"Ben Kim Taehyung-"

"Bitti"

Sesin geldiği yöne baktığımda hemşirenin çoktan kanı aldığını ve eşyalarını toparlamaya başladığını fark etmiştim.

Geri adının Taehyung olduğunu öğrendiğim Çocuk'a bakınca gülümsüyordu.

"Bak korkucak bir şey yokmuş değil mi?"

"Evet"

Çocuk pardon Taehyung kalkacakken onu durdurdum.

"Aa şey ben de Park Jimin söylemeyi unuttum-"

"İsmini zaten biliyordum ama olsun tanıştığıma memnun oldum"

***

Taehyung'un kıyafetleri bu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Taehyung'un kıyafetleri bu

Taehyung'un kıyafetleri bu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Saçları da bu

Jimin de böyle

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jimin de böyle

Corona•vminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin