3.Gün

1.9K 178 104
                                    

2.Gün-Akşam:

"Taehyung biraz konuşabilir miyiz?"

Taehyung bakışlarını kolundaki minik ellerin sahibinine çevirdi. Ne için konuşmak istediğini az çok tahmin ediyordu.

"Olur"

Gülümseyip onayladı minik ellerin sahibini.

"Şey Taehyung sabah ismimi zaten bildiğini söylemiştin de acaba nerden biliyorsun, tanışıyor muyuz?"

Taehyung kıkırdadı. Jimin bu kıkırtıya anlam veremezken Taehyung açıklamaya başladı.

"Ah hayır seni tanımıyorum önceden de hiç görmedim"

Taehyung konuşurken Jimin'in ağzı bir karış açıldı. Gerçekten çok şaşkındı.

"Nasıl görmedin ya o zaman nasıl biliyorsun büyücü falan mısın?"

Taehyung bu saçma 'büyücü' lafına geniş bir kahkaha attı.

"Büyücü mü, hayır ben öyle şeylere inanmam Jimin"

Jimin hala boş boş bakıyordu Taehyung'a. O böyleydi. Bazılarına göre hala büyüyememiş bazılarına göre de çocuk ruhlu (ama iyi anlamda).

Jimin bakışlarını çekmeyince Tae devam etti.

"Sadece doktorlar hastaların adlarını okurken duydum." Taehyung omuz silkti.

Jimin tek kaşını kaldırıp sorgusuna devam etti.

"Bunu niye en başında demedin peki"

Taehyung gülümsedi.

"Karantinadayız Jimin zaman geçmiyor biraz takılmak istemiştim rahatsız olduysan özür dilerim"

Kendisiyle alay edilmesi tabii hoşuna gitmemişti Jimin'in ama yine de nedensizce bir mahçupluk vardı içinde.

"Konuşmamız bitti galiba ben artık gideyim"

Taehyung gidecekken Jimin 2.kez durdurdu onu.

"Taehyung ben bir şey daha sormak istiyorum"

Taehyung 2.kez durdu ve küçük olana dikti bakışlarını.

"Şey... Burda karantinadayız zaman geçmiyor falan... Acaba biz arkadaş mı olsak ya da arkadaş değilde takılma gibi-"

"Olur"

Taehyung, Jimin'in anlam veremediği heyecanını fark etmişti ki daha fazla konuşmasına izin vermedi. Jimin de daha fazla konuşup rezil olmadığı için içinden Tae'ye teşekkür ederken gülümsedi sadece.

Sonra da birbirlerine iyi geceler dileyip arkadaşlarının yanına döndüler.

____

3.Gün:

JIMIN:

Kahvaltı için dağıtılan yemeklerden almak için sıraya girmişken gözlerim yeni arkadaşımı(?) arıyordu. Biraz daha bakındıktan sonra belki de çoktan almıştır diye düşünüp sıranın bana gelmesini bekledim. Sıra geldiğinde bir bana bir de Jungkook'a alacakken biri "Bana da alır mısın?" diye seslendiğinde ona doğru baktım. Seslenen kişi Taehyung'du. Gülümseyip ona da bir tane aldım ve uzattım. Hemen teşekkür etti.

"Diğeri kime?"

"Ne?"

"Elinde 2 tane var biri sanaysa diğeri kime?"

Corona•vminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin