Niall бид 2 өнөөдөр сургууль дээр аль болох Regina Lou 2ыг холбоод, нийлүүлэх бодолтой байв. Бид 2 сургууль руу явлаа. Тэгсэн сургуулийн үүдэнд Lou Regina 2 өөд өөдөөсөө харчихсан, гар гарнаасаа хөцөлдчихсөн инээд алдаад зогсож байв. Бид 2 бүр гайхаж орхилоо. За үерхэж болно оо. Тэгэхдээ ямар хурдан дотно болчихдог юм б дээ. Заза сайн л биз, дахиж Lou-гийн уравгар царайг харахгүй нь, тэр үнэхээр баяртай харагдаж байна. Niall:
-2уулаа тэр 2 дээр очьё. Бид 2 очлоо. Niall Lou-гийн чихэнд нь юм хэлэхэд Lou инээгээд толгой дохино. Би ч за энэ 2 үерхчихэж дээ. Ашгүй ашгүй ингээд бүгд хосоороо, Гоё байх нь дээ. гэж бодтол Niall:
-Заза үдийн цайны цагаар уулзья. Исүл (Lucy-Лүси) явья. Исүл гэдэг нь миний нэрийг тонгоргосон нь л доо. Тэр өхөөрдөхөөрөө ингэж дуудаж байя гэж хэлсэн.
Бид 2 ангидаа ороод л нялуураад л янз бүр болон сууж байна. Tiffany уравгар царайтай орж ирэв. Би Tiffany дээр очоод:
-Яасан бэ? Бие чинь зүгээр үү?
-Үгүй ээ, миний сэтгэл өвдөж байна. гээд уйлж эхлэв. Би гайхаад учрыг нь мэдээгүй ч тэврэж аваад
- Битгий уйлдаа, найздаа юу болсноо яриад өг. гээд суудал дээр нь суулгалаа.
Эхний цаг би Tiffany-тай суух боллоо. Niall ч тэгсэн нь дээр гэж надад хэлсэн. Tiffany өөрөө хэлчихлээр уйлчих гээд байна мессежээр хэлье гэв. Тэр бичээд л байлаа бичээд л байлаа. Мессежин дээр нь " Harry-гийн ангид Kendall гэдэг охин шилжиж ирсэн. Тэр угаасаа тэдний анги байсан л лаа тэгээд шилжчихсэн байсан. Kendall бол урьд нь Harry-тай үерхэж байсан. Би түүнд үнэн голоосоо дургүй. Тэр 2ын гэр нь ойрхон байдаг юм л даа. Тэгээд өглөө Harry Kendall-тай явж байхдаа над дээр ирсэн. Тэгээд надтай явж байгаа юм байж Kendall-тай яриад л яваад байсан. Би Harry-д үнэхээр их гомдож байна. Тэр охин сургуулийн загвар өмсөгч, хөвгүүдийг хуйлруулж л байсан, одоо ч тийм байгаа байх, сая харсан илүү хөөрхөн болсон байна лээ л дээ. Би Harry-г алдахаас айж байна. Би яах ёстой вэ? Lucy..." надад үнэхээр хэлэх үг олдсонгүй. Би хуучин найз залуугаа л санасан. Тэгэхэд би зүгээр л хаягдсан. Одоо Tiffany-д зүгээр л хаягд гэх хэцүү. Би чимээгүй л хичээлээ хийлээ. Tiffany хажууд байж ядна. Завсарлангуут Tiffany намайг дагуулж гараад Harry-гийн анги луу харахад, нөгөө охин чинь Harry-тай алцаганаж өгч байнаа. Харахад л угаасаа зивүүн гэх нь илт тэр охин. Harry Tiffany 2ыг бусниулах гэж ирсэн мэт санагдана. Би Tiffany руу хартал Tiffany зивүүцэл, атаа хорсол, гомдлын нүдээр тэр 2ыг харна. Зарим нь учраа олж байхад, зарим нь учраа олохоо байчихлаа. Хэцүү ч юмаа даа..
Үдийн цайны цаг:
Kendall бидний ширээнд нөгөө хэдтэй цуг сууж байв.
Tiffany:
-Би тэр Kendall-тай суумааргүй байна. 2уулаа өөр газар сууя тэхү?
-За тэгьеэ, би Niall-д хэлчээд ирье,
-Хэрэггүй ээ, чамайг очоод буцаад явахлээр чинь бүгд гайхна шт, зүгээр л шууд эндээ суучихья?
-Зааза.
Нөгөө хэд бид 2ыг гайхан харна. Niall хоолоо аваад босч ирээд бид 2той суув. Harry эргэж харснаа буцаад л хоолоо иднэ. Миний дургүй хүрч эхэллээ. Harry дээр очоод алгадаад түүнтэй хэрэлдмээр санагдав. Tiffany-г бодоод тэвчихээр шийдлээ. Tiffany түрүүлээд явчихлаа. Бид 2 юм ярьж байгаад Niall ховдоглож байгаад л хичээлдээ орлоо. Tiffany уйтгарлаад л сууна. Өнөөдөр эрт тарах бололтой. Ноён Legand өвчтэй гэнэ.
Niall-ын аав ээж хоёр амралтанд явсан гэнэ. Би ч бас тэр 2той танилцахыг хүснэ. Одоо амралтанд явчихсан юм чинь дараа л болохоос.. Харин бид 2 Niall-ийнд очихоор боллоо.
Гэрт нь:
Niall's POV:
- Би үерхэж байгаагаа ээждээ хэлчихсэн. Манай ээж үнэхээр гайхалтай бялуу хийдэг. Дараа чамд хийж өгнө гэсэн.
-Ээжийн бялуу хийх жорнууд нь байгаа юу?
- Чи сая ээжийн гэсэн үү?
- Мм.. тэгсэн юм байна. Ээжийн чинь? :)
- Ээжийн гэхээр гоё байнаа, 2уулаа бие биенийхээ аав ээжийг өөрийнхөө аав ээж шиг ааваа, ээжээ гэж дуудаж байя?
- Тэгьеэ, гоё юм байна? Тэгэхээр ээжийн бялуу хийх жор нь байна уу? 2уулаа бялуу хийх үү?
- Аан за байз энд байгаа байхаа..
Өө энд байна. За чи орох юмнуудаа бэлдээрэй би савнуудаа бэлдээтье.
Бид 2 бялуу хийж гарлаа. Тэр миний хацар хамран дээр гурил наагаад л, би түүнийг крем болгоод л ёстой хөгжилтэй сайхан байлаа. Бид 2 чанга чанга инээлдээд л..
Гэнэт Lucy-гийн утас дуугарлаа. Lucy:
-Байна уу? цаанаас хүн юм ярьна. надад сонсогдсонгүй.
-За, тийм байна. Цаанаас нь юм яриад л байна.
-Юу???? гээд утас нь газарт унав. Lucy уйлж байна. Би яасныг нь мэдэхгүй
-Lucy, яасан бээ? Юу болсон юм бэ? Lucy уйлсаар надад тэврүүлэв. Бид 2 тэврээлдээд
-Хонгор минь яасан юм бэ? Хайрдаа хэлчих?
Lucy уйлсаар:
- Миний... миний.. миний аав.. гээд бүр ихээр уйлж эхлэв.
----------------------------------
Үжээнээ ✌✌✌
YOU ARE READING
[Completed]••Steal my girl••Niall Horan••Mongolia
FanfictionАнхны Fanfiction... [ЗАСВАРЛАХ ШААРДЛАГАТАЙ] Lucy Morgan гэх охин шинэ сургуульд шилжиж орж ирэхэд түүний шинэ сургуульд охидын ирлэг, дуулдаг 5 царайлаг залуус сурдаг байв. Тэр ангидаа ороод Tiffany Swan гэх шинэ найзтай болон, тэдний нөхөрлөл тэдн...