9. "Үнэн"

640 76 9
                                    

-тэгэхээр гэнэт хуралтай гэх үед гайхсан байх. Өнөөдөр би хэдэн зүйл хэлэх гэж энд та нарыг цуглуулсан юм.

-нэгт би өөрийнхөө хувьцааг өөр хүнд зарахаар шийдсэн. Өөрөөр хэлбэл энэ буудлыг эзэмшихээсээ татгалзаж байна аа гэсэн үг.

Вонү-яагаад гэнэт ийм шийдвэр гаргаж байгаа юм.

-би залуу байна. Ийм том хэмжээний буудал авч явах надад ахадсан асуудал. Гэхдээ хувьцааг минь авах хариуцлагатай хүн олтол та бүхнийг түрүүлж битгий баярлаасай гэж хүсэж байна.

Эрхлэгч-бид яасан гэж баярлах билээ дээ эзэгтэй.

-Аан тийм. Чи халагдсан. Би буруу бодож чам шиг хариуцлагагүй ажилтан манайд хүрдэггүй байх.

Вонү-яалаа гэж түүнийг халж байгаа юм.

-Жон Вонү чимээгүй байж бай. Би одоохондоо энэ буудлын эзэн.

Вонү-би ч энэ буудлын эзэн. Чи ингэж ганцаараа шийдвэр гаргаж болохгүй.

-уучлаарай би чамаас арай илүү их хувьцаа эзэмшдэг.

Эрхлэгч-эзэгтэй гэхдээ би яагаад халагдаж байгаа талаараа мэдэж болох уу? Энэ шийдвэрийг гаргахад таньд шалтгаан байсан гэж найдаж байна.

-шалгаан? Шалтгаан сонсохыг хүсээ юу? Тэгвэл чи надад саяхан буудлын тайланг танилцуулсан тийм биз. Өнгөрсөн өдрүүдэд манай буудлын үзүүлэлт ашиг орлого гээд бүх зүйл байгаагүй хэмжээндээ хүртэл буурсан.

-би чамд хэлсэн байхаа би бол залуу хүн чи намайг бодвол туршлагатай. Тиймээс л би чамайг буудлыг сайн удирдаарай гэж хэлсэн. Гэтэл чи чадсангүй хариуцлага алдлаа.

-хурал дууссан тарж болно.

Өөрөөнөөс Вонүгаас бусад нь бүгд гарлаа. Вонүг юу ч хэлэхгүй суугаад л байхаар нь түүнийг хүлээж залхан өрөөнөөс гарах гэтэл Вонү үг дуугарав.

Вонү-яасан гэж ингэж байгаа юм.

-юу тэр вэ?

Вонү-яагаад зүгээр л ажлаа хийж байсан хүнийг халж байгаа юм.

-хүсвэл намайг эзэн нь байхаа больсны дараа чи эргүүлдээд авчихгүй юу!

Вонү-Хоран?

Вонү нэрийг минь тайван зөөлнөөр дуудахад би тэр дороо гацчихав.

Вонү-надад уурласандаа ингээд байгаа юм уу?

-яагаад чамд уурласандаа ийм зүйл хийж байна гэж бодоов?

Вонү-магадгүй бид өчигдөр цуг буудалд байсан болохоор.

[𝑪𝒐𝒎𝒑𝒍𝒆𝒕𝒆𝒅]Elysian |JWW| Where stories live. Discover now