1

1.1K 37 8
                                    

2018, Karolina

Unalmas. Ez az egy szó járt a fejemben, miközben a barátnőim éppen a Gossip Girl egy újabb jelenetén álltak neki hevesen csacsogni. Gyakran kívánom azt, hogy bárcsak inkább pasik térén különbözne így az ízlésünk, mint sorozatok, filmek és zenék terén. Lassan álltam fel a kényelmes fotelból, a lábaim már jócskán elzsibbadtak, hiszen már vagy az ötödik részt néztük meg zsinórban, nekem pedig egy újabb adag sültkrumplira volt szükségem. Bezzeg, ha én választottam volna sorozatot, már régen azon nyavalyognának, hogy nézzünk valami mást.
Próbálom minél halkabban elhagyni a nappalit, mielőtt még Lilla visszaparancsolna a helyemre azzal a megjegyzéssel, hogy "Múlt héten én is kibírtam, hogy másfél óráig Crish Evans seggéről áradoztál!". Ugyan kérlek, Amerika legjobb seggéről van szó, ki ne álmodozna róla napokon keresztül?
A konyhában magamhoz veszek egy dobozos kólát is, majd a telefonomért nyúlok, hogy ellenőrizzem mégis még mennyi ideig leszek ide bezárva.
A telefonom feloldatlan képernyője egy olvasatlan üzenetet jelez, amin kissé elcsodálkozom, maximum a szolgáltatótól, a banktól vagy valamelyik futárszolgálattól szoktam Sms-t kapni.
A készüléket feloldva elképedek azon, hogy egy ismeretlen számtól jött az üzenet, ami rövid és tömör volt, bár eléggé lényegretörő:

Ismeretlen szám:
Csövi tesó, akkor jössz ma skateparkba?

Pár pillanatig hezitáltam, hogy MOST válaszoljak-e vagy sem, esetleg hagyjam kétségek között az üzenet íróját, hogy kedves barátjával sikerül-e ma találkoznia.
Vállamat megrántva ugrik fel a billentyűzet a képernyőn, én pedig gépelni kezdtem:

Én:
Szia, ne haragudj, de rossz számnak írtál.

Zsebembe süllyesztettem a telefont, majd siettem vissza a lányokhoz, mielőtt még kihúzom náluk a gyufát. Visszaülve a fotelba kezdem el rágcsálni az újabb adag ételt, a tekintetem pedig a lányokra terelődik, akik észre se vették, hogy pár perc erejéig elhagytam őket és a kedvenc sorozatukat.
Alig figyelek a Tv-re, de Zoé és Katinka már egyszerre nyúltak a laptop irányába, hogy elindítsák az újabb részt. Kivételesen a szőke hajú barátnőm volt a gyorsabb, így Katka visszadőlt a kanapéra, heterokrómiás szemeivel (genetikai betegség, az illetőnek felemás színűek a szemei, szerk.) pedig engem kezdett el figyelni:
-Na, Karo, mennyire szenvedsz itt mellettünk? - a másik két lány is rám kapja a tekintetét, fejemet fogva nevetek a szituáción, majd csak egy legyintéssel tisztázom a szituációt:
-Ne aggódj, - fordult oda Zoé. - Ha mázlid van jövő héten úgyis Lilla lesz a soros, lesz arra esélyed, hogy olyan filmet vagy sorozatot nézzünk, amit még te is szeretsz.
Mosolygok a kijelentésén, és magamban megjegyzem, hogy Lilla biztosan a Walking Dead vagy a Halálos iramban között fog dönteni, amiket még fele annyira se kedvelek, mint a Gossip Girlt. Bár Vin Diesel jó színész, és nem utolsó sorban egészen jó pasi is.
A lányok újra a képernyőre merednek, a telefonom pedig halkan rezegni kezd a zsebemben, jelezve, hogy SMS érkezett:

Ismeretlen szám:
Ne haragudj, csak a haveromnak új száma van, és azt hittem, hogy ez az.
De ha már így véletlen rád találtam, nincs kedved megismerkedni?

Kissé több lelkesedéssel írtam vissza, mint ahogyan a sorozatot néztem. Ujjaim finoman érintettek a telefon kijelzőét, eléggé habozva írtam a választ:

Én:
Ha megszabadítasz a barátnőimtől és egy újabb rész Gossip Girl-től, illetve a szenvedésemtől, akkor nagyon hálás leszek neked.

Alig telik el pár perc, már meg is kaptam a válaszomat:

Ismeretlen szám:
Mit szeretnél, hová menjen érted a megmentőd? Ha szeretnéd hívhatsz így is, de egyesek inkább Zozónak szoktak szólítani😄

Vigyorogva bámulom a képernyőt és egy ötlet fogalmazódik meg bennem:

Én:
Milyen gyorsan érsz oda az Örs vezér térre?

Ismeretlen szám:
Három óra sok idő neked vagy annyi idő alatt meghalsz a szenvedésedben?

Én:
Egye fene, addig kibírom. De azért siess!

Ismeretlen szám:
Sietek hozzád, ismeretlen szenvedős lány.

Én:
Várlak, megmentőm!

Apró mosollyal az arcomon tettem el a telefonomat és fordultam vissza az unalmas sorozathoz, ahol ismét Chuck arcával kellett farkasszemet néznem. Gondolataimban már örömtáncot jártam azért, hogy nem kell olyan sokáig itt lennem a lányok körében. Már csak az a kérdés, hogy hogyan fogok innen én kiszabadulni?

Életmentő 1. évad 1. rész
Bex

Életmentő || Kempf ZozoWhere stories live. Discover now