♧SINAV SONUCU♧

459 27 21
                                    

MEDYA: siktir edin medyayı orada tae var 😙

Jennie: Anneeeeeeeeee! Anne sınav sonucum Koşşş!!!!!

Anne: GELİYORUM HEMEN

Annem merdivenlerden koşarak geliyordu. Hatta o kadar hızlıydı ki ne ara çıktı ve benim odama geldi onu bile anlamadım. Sonuçlar...

Sonuçlarım fişek gibi güzeldi. 500,000 puanla ben istediğim her okula girebiliyodum. Yıl boyunca hedefim 485 üstü alıp iyi bir üniye gitmekti. gitmekti. Ve artık gerçekleşiyordu.

Jennie: anne bak

Ekrandaki sonucu anneme gösterdiğimde gözleri pörtlemişti. Yıl boyunca annem babam babaannem dayım ve kardeşlerim olmak üzere herkes bana senden bir bok olmaz deyip durmuşlardı.

Ben de bir hayli hırs yapıp yıl boyu eşşekler gibi çalışıp iyi bir puan alacağıma emindim. Dershane ya da okul denemelerini pek sallamazdım.

Asıl sınav benim için daha önemliydi.   Annem ağzını hâlâ açmadan bakıyordu ekrana.

Anne: Kızım bu  nas-na- nasıl oldu?

Jennie: anne ben size yıl boyu yapcam  bu sınavı geçicem diye boş konuşmadım heralde. ( aq bu cümle biraz bok gibi oldu)

Anne : hemen babanı arayalım. O mg got hala şoktayım babanın sana sunduğu vaadleri artık söylersin

Babam bana yıl boyunca iyi bir puan alırsan istediğin herşeyi yaparım demişti. 485 üzerine telefon pasaport kulaklık alışveriş parası istanbula gezmeye gitmek dahil herşeyi önüme sermişti.

Jennie: onları unutan ölmeli bence! Neyse anne o zmn ben çıkıyorum.  Direk babamın işyerine geçicem.

Anne: Kızım ya senle gurur duyuyorum.  Sonuçta hayallerini gerçekleştiriceksin. Babanın iş yerine gittiğinde bana haber ver.

Üstümü giyip çıktım.

***

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

***

Babamın işyerine geldiğimde direk onun odasına daldım.  Babam bir hukuk şirketinde ceo idi. Şimdi diceksinizki madem baban ceo zaten o vaatler sende yok mu ? Maalesef yok !

Babam ve annem küçüklükten beri hep bana birşeyler yaparsam ödül verdiler. Yani hep şart sundular. Bu yüzden hep şartlarla büyüyen bir kız olarak hep insanlara karşı agresif ve kaba bir tutumum vardır.

Babamın odasına girmemle önce şaşırsa da sınav sonucumun açıklanacağını bildiği için yüz ifadesi gine normal döndü.

Jennie: baba sınav sonucumu söylemeye geldim de .

Baba: hmm peki ne kadar sevinicez?

Jennie: seni bilmem ama şahsen ben çok mutluyum hatta senin de mutlu olacağını tahmim ediyorum.

Baba: sadede gelelim kaç aldın?

Jennie: 500 tam puan aldım.

Baba: beklenmicek bir sonuçtu. Ama tebrik ederim.

Bu adamın bu tavrı beni sinir etmekten başka ne yaparki. Neyse azıcık para harcasın! Sonuçta istanbula gidicem. Galatasaray üniversitesinde okumak varken bu değişiklerle aynı havayı solumak israftan başka birşey değil

Jennie: baba bana sunduğun vaatleri hatırlıyorsundur. Ben olayın kronolojik sıralamasını yaptım.  Sen hiç yorulma bu yüzden.

Baba: aferim benim güzel kızım başla neymiş plan!

Jennie:

1) buradan mahalleye büyük babamlara haber vermeye gidicez

2) oradan telefon kulaklık vs teknolojik aletler almaya

3) biliyorsun baba lisa da 500 aldı.  O da benimle gelicek istanbula

Baba: istanbul vayyy demek Galatasarayı tercih ediceksin

Jennie: tabiiki nys ben devam ediyorum

3) dediğim gibi lisa bugün buraya geliyor onu almaya havalanına gidicez

4) uçak bileti alıcaz

5 ) son olarak da senden iyi bir para kapıp alışverişe çıkıcam.

Bunları yaptıktan hemen 4 gün sonra zaten uçak olduğu için 4 gün sonrada gidicez baba. Herşey çok net.

Babam : benim için hiç bir sıkıntı yok. Hatta direk seni alıp beraber geçelim eve. Anneni alıp mahalleye geçelim.

Biliyorum babam hukuk şirketinde ceo ama mahalle benim olmazsa olmazım . Babam ceo olmadan önce mahalleye ger hafta 3 kere giderdik ama işler yoğunlaşınca ayda 1 gider olduk. Gitmemiz bile mucize bence.

Jennie: Baba o zmn hadi çıkalım bekleme gibi bir niyetim yok..



İlk bölümümüz hayırlı olsun minikler. Spoi time yapmayı seviyorum. Eğer hikayeyi yetersiz bulursanız spoi time yapabilirim bazen. Umarım beğenirsiniz

Bol bol satır arası yorum😘😘

ESKİ DOST/YENİ DÜŞMAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin