WRONG DESICION

158 29 38
                                    

Size yetişemiyorum yaa çok hızlısınız. Ama bu hızlılığınız hoşuma gidiyor😘😘

Artık yorum sınırıda var bebekler. Kitabın yükselmesi lazım değil mi?

Yorum sınır

10 yorum

Hatırlatma

Potansiyelli: Tanıştırayım bu Jeon Jungkook kendisi bizimle aynı okulda! Aynı zamanda kendisi benim çocukluk arkadaşım.

Duyduğum isimle gözlerim açıldı.  Jeon Jungkook.....

Hatırlatma son

Jeon Jungkook... O benim ve potansiyellinin küçüklük arkadaşıydı. Küçükken bile hep onla daha iyi anlaşırdım. Ama dediğim gibi her insan değişir.

Potansiyellinin olduğu gibi...

Jungkook: Selam kızlar eee nasıl gidiyor?

Potansiyelli : jungkook tanımadım deme sakın yoksa seni burda keser knk

Jungkook: Ne diyorsun ya hiçbir şey anlamıyorum.

Potansiyelli: Diyorum ki kahveye bak!

Gerizekalı benden kahve diye bahsedeni de ilk defa görüyorum.

Jungkook bana bakmaya çalıştığında ilk 10 sn boş boş baktı. Sonra hatırlarmışçasına gözleri büyüdü. Ardından da nasıl olduğunu anlamadığım bir şekilde bana yapıştı.

Sarıldı tabiiki allahın fesatları.

Jungkook: Yaaa jennie knk seni çok özledim yaaaa oha çok güzelleşmişsin. Her geçen gün ortalığı yıkmaya devam hehh!

Jennie; yaaa öyle jungkook. Ayrıca şaşırdım .

Jungkook: neye knk?

Jennie: Sen bizim potansiyelli kadar değişmemişsin.

Lisa: 😲 öghkkm artık binsek mi jen şofòr birazdan toplu sikişe karışacak.

Jen: aaa doğru hadi binelim.

Kız : hop hop nereye biz durdurduk bu taksiyi

Lisa: Kızım taksini de seni de halletirme bana şimdi!

Lisa kızın üstüne doğru yürümeye başladığında jungkook onu tutmuştu. Lisa da bağırıyordu.  Ne fayda!

***

Yurda geldiğimizde jungkook hâlâ lisanın yanında eli de belindeydi. Lan bu lisaya mı yavşıyor!  Aq beyin yeni yerine geliyor bende de. Iyi de yavşasa lisa çoktan jungkooku dövmüştü. Lisanın kickbox eğitimi olduğunu biliyordum.

Hâlâ bir şey yapmıyorsa kesin bir bokluk var. Lisanın kulağına eğildim.

Jen: Mal kooku görmüyor musun? Hayırdır sen şu an sikmiştin bu çocuğu!

Lisa: Kızım boşver azıcık ilgiden bir şey olmaz. Hem benim de hoşuma gitmiyor değil 😎

Jen: yuhh sen şu müq cazibenle kooku da halledersin o zmn!

Lisa: ne sandın!  Sana söylüyorum bu çocuk ertesi gün yatağıma girmek için yalvarmazsa ben de neyim!

Jen: Senden korkulur valla!

Biz konuşmamıza son vermiş iken jungkook ve tae çoktan içeri girmişti. Biz de içeri girdiğimizde bütün erkeklerin gözü bizi bulmuştu. Ee doğaldır her okulda böyle güzeller yok! Evet egoistiliğimizi dövüp devam edelim.

ESKİ DOST/YENİ DÜŞMAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin