Yorum sınırı 15 vote sınırı 4
***
Lisa ile sahilden geleli ve derse gireli 3 saat olmuştu. Sıkıldım laaannn. Alın lan beni burdan!
Jen: "Bana bak liz eğer ben biraz daha bu gerzek hocanın yavşaklığını izleyemicem"
Liz: " Valla ben de. Ama gitmeden önce şu mala dalmak lazım. Resmen jungkook'un içine düştü. Öküz !"
Jen:" Salak karı"
Liz: " Artı 1 milyon"
Derse geldiğimizden beri gerzek jihyo hocamız tae ve jungkook'a yavşıyordu. Kıskanmak mı! PÜHH! Alakası bile yok! Sadece mal karı dersi anlatmıyordu.
Liz: " ' Jongkook nosolson hoyotom. Oncoki okolonda çok boşoroloymoşson.' Iyyyy midem kalktı jen"
Jen: " ' eee toohyong son!' Kadın tam bir yavşak ! Knk iyi de bizene onlardan . Ne diye sikliyoruz onları"
Jihyo: " Ne konuşuyorsunuz bakayım siz 2 cadoloz"
Bütün sınıf kahkahaya boğulduğunda sinirlerim tavandı. Bu kadın bu sınıftan sağ çıkamayacaktı. Ben bòyle isem lisa.....
Jen: " Bebeğim sen bizim önceki okulumda nasıl olduğumuzu duymadın heralde"
Lisa sınıfa döndü.
Lisa: " Siz de gülmeye devam ederseniz sizin de sonunuz geçen seneki okuldakiler gibi olucak"
Bütün sınıf sessizliğe bürünmüştü. Biz sanıyorsam bütün illerde meşhurduk. Neden mi!
Geçen sene lisa ile yaptığımız zorbalıklarla birçok kız okulu terk etti. Erkekleri de pezenvenk gibi hissettirdiğimiz için hepsi başka okula sevk oldu. Okulda sadece biz 2 'miz kalmıştık. Hu da doğal olarak haberlere çıktı.
Hayır aq bu kadar ne abartıyorsunuz! Alt üstü bize laf attılar. Biz de özellerini öğrenip bütün sosyal medyaya saldık. Hee bir de azıcık benzetmiş olabiliriz. Yani azıcık canım sadece aralarından 3'ü yoğun bakıma sevk edildi. Bir bok da yok ama! Hem onlarda uyuşturucu kullanmayasaymış... Biz onları dövmesek bile zaten yakında yoğun bakımlık olucaklardı. Biz sadece süreci hızlandırdık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESKİ DOST/YENİ DÜŞMAN
Fanfiction#taennie Jennie: Kim taehyung sana acıyorum. Benim için en önemli olan şeyi unutmuşsun. " Aşkta ve hayatının hiçbir anında, ölüm anında bile kalbini dinleme!" " Çünkü kalp her zaman senin kötülüğünü ister" " Bu yüzden asla kalbine ve bana güvenme...