Dikkat! Cinsel içerik bulundurur. Rahatsız olanlar okumasın!
Hatırlatma
Erkek1: "Bebeğim daha demin muhteşemdin!
Erkek2:"Eee bir şeyler yapmaya gidelim mi istersen!"
Onları beklemeden direk bir tanesinin dudağına yapıştım. Yavaş yavaş ayıldığım doğruydu ama üstümde kalan alkol hâlâ etkisini gösteriyordu. Çocuğu yavaş yavaş öpüyordum. Daha sonra beni kucağına almasıyla yukarı çıkmaya yeltendiği sırada çıkmamızı engelleyen tek şey o 2 çift el ve 2 çift kahveden oluşuyordu.
Hatırlatma son..
Tae: " Üzgünüm bölüyorum ama bizim jihyo Hoca burda. Yani işin acil değilse gidelim knk"
Neden o knk lafı canımı bu kadar acıttı! Kucağında olduğum erkek beni yere indirmişti. Daha doğrusu ben inmeye yeltendim o da indirdi. Göz devirip önden yürümeye başladım. Potansiyelli manyak da peşimden geliyordu!
Hayır insan bir kızar kıskanır ama hödükte ne arasın! Lan noluya lan bana iyice kafayı yiyorum. O niye beni kıskanıyor daha doğrusu neden ben de onu kıskanıyorum. Tamam bu iş fazla uzadı...
***
Jihyo mal karısının yanına geldiğimizde jisoo rose ve lisa koltuğa dizilmişlerdi. Saat gecenin 4'ü ve biz üniversite hocasıyla klüpteyiz. Hâle bakar mısın! Jihyo orospusu da yavşamayı ihmal eder mi!
Tae ve jungkook'un yanında gördüğümüz 5 erkek de jisoo rose ve lisa'nın karşısında oturuyorlardı. Onlarla tanışma isteğimi şimdi sonlandıracaktım.
Jen:" Selam! Tanışalım! "
Ç1: " Ben ho seok ama sen bana hobi de diyebilirsin"
Ç2:" Ben yoongi sen bana suga de"
Ç3:" Ben de seok jin. Kısaca jin
Ç4:" Ben namjoon bana rm demen yeterli !"
Ç5: " Ben de jimin.
Jen: Ben de jennie ! Siz jen ya da nini deseniz de kabulüm.
Jihyo:" Eee tae nabıyosun burda"
Tae:" iyiyim hocam siz! "
Jihyo:" Aaa hocam da ne sen bana jihyo de! Zaten aramızda o kadar da yaş yok"
Göz devirip konuşmaya başladım yoksa ben burada şu karının üstüne kusarım.
Jen:" Hocam saatte kaç basıyorsunuz!"
Jihyo:" Anlamadım "
Elimle kafamı göstererek konuştum.
Jen:"Ben de öyle düşünmüştüm. E bura olmayınca sizde tabi"
Jihyo:"Anlamadım"
Jen:"Diyorum ki hızınız saatte kaç. Hani böyle olmuyor. Azıcık daha bassanız nelere gidecek acaba bu işin sonu!"
Jihyo:"Ne diyorsun sen ya! Senin karşında hocan var!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESKİ DOST/YENİ DÜŞMAN
Fanfiction#taennie Jennie: Kim taehyung sana acıyorum. Benim için en önemli olan şeyi unutmuşsun. " Aşkta ve hayatının hiçbir anında, ölüm anında bile kalbini dinleme!" " Çünkü kalp her zaman senin kötülüğünü ister" " Bu yüzden asla kalbine ve bana güvenme...