Sınır dolmadı ama buraya yazmayı seviyorum ve action time'a geçelim..
Yb için sınır ( şarkıyı dinleyin bebekler)
3 oy 25 yorum ( zırvalayın)
Hatırlatma
"Yeni çıkış yapan bts üyesi kim taehyung sahne adı ile v , diğer yeni çıkış yapan twice üyesi nayeon ile birliktelikleri bighit tarafından doğrulandı. Bts üyesi kim taehyung yaptığı röportajda bütün eskilerini tamamen unutup sadece yeni sevgilisi nayeon-shi'ye odaklanacağını belirtti."
Hatırlatma son.
Taehyunh ağzından
@nayeontwice: aşkım ne yapıyorsun!
@taehyungbts: Nayeon bana aşkım demeyi kes! Sırf senin şirketin istedi diye bunu yapıyoruz biliyorsun değil mi!
@nayeontwice: aaa ama aşkım yapma böyle ben senin minik kedinim. Ve öyle kalıcam.
@taehyungbts: Sen kendini kandırmaya devam et. Beni bir tek ben bilirim!
@nayeontwice: Kim Taehyung bir gün beni seviceğini sen de biliyorsun. Neyse şu an senin bilmediğin şeyler için konuşamicam hadi baybay aşkım!
@taehyungbts: Neyi bilmiyorum ben!
nayeontwice çevrimdışı..
@taehyungbts: Nayeon buraya gel sana neyi bilmiyorum dedim!!
Elimdeki telefonu komidine fırlattım. Aslında 5 yıldır eski bene dönmüştüm. 5 yıl önce jennie sayesinde kimseye güvenmemeyi tekrar öğrenmiştim. Bu yüzden şerefsiz olmamın kime ne zararı vardı ki..
Nayeon ile çıkardım. Adı üstünde twice'ın önde gelen isimlerinden birisiydi. Fakat ben sadece istediğimi alırdım. Yani o beni istiyor değil ben onu istiyorsam onunla çıkardım.
Ben istemediğime göre..
Şu anlık gözüm twice'dan dahyundaydı.
'Bunu bana öğreten insanı da aynı şekilde kullanıp atacağım günü iple çekiyorum '
Komidindeki telefona uzanıp galerime girdim. Onunla alakalı tek bir foto bile bırakmamıştım. Özellikle geceleri onu düşünüyordum. Her gün düşünüyordum ki alacağım intikamı kendime hatırlatayım.
'Hayatımın her yanını intikam kokturan o kadını bekliyordum. Bekliyordum ki eceline çabucak kavuşsun. Ruhen eceli bendim. Ve ne yazık ki o bunu bilmiyordu'
Jennie ağzından
Jn: Sıkıldım.
Lisa: Bendeeee..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESKİ DOST/YENİ DÜŞMAN
Fanfiction#taennie Jennie: Kim taehyung sana acıyorum. Benim için en önemli olan şeyi unutmuşsun. " Aşkta ve hayatının hiçbir anında, ölüm anında bile kalbini dinleme!" " Çünkü kalp her zaman senin kötülüğünü ister" " Bu yüzden asla kalbine ve bana güvenme...