Medya: "Gecenin kraliçesi" Mizah#1 okumanızı tavsiye ederim . Ben okurken haykırdım.Oy sınırı 4
Yorum sınırı 15Tae ağzından
Jennie ile sevgili olmaya başlamamızın üstünden tam bir ay geçti. Tam 1 ay..... Değişmiş miydi! Benimle pek ilgilenmiyordu. Ama onu da aniden zorlayamazdım değil mi! Bazen başka erkeklere yanaşıyordu ama genellikle erkekleri teker teker hallettiğim için benim miniğimin haberi olmuyordu.
Lisa bana yarın bara gideceklerini söyledi. Jennie benim de geleceğimi bilmiyordu. Aslında bu benim fîrsatım olabilirdi. Jennie gerçekten değişmiş mi diye bakabilirdim sonuçta.
***( Yarın akşam )
Bütün kadro mekanın önüne geldik. Girdiğimiz gibi lisa jungkook'un koluna girdi . Bu 1 ay içerisinde lisa jungkook'u aldatmıştı. Jungkook da lisa 'dan ayrılınca lisa donuk gibi 1 hafta hiç bir şey yapmadı. Jk de daha fazla dayanamadı ve barıştılar. Jimin ve rose da daha flörtleşme aşamasındalardı.
En kavga eden ikili namjoon ve jisooydu. Onlar arasında kimsenin bilmediği bir çekemezlik vardı. Gözüm jennie'yi aramaya başladı. Fakat önümde sadece rose jisoo ve lisa vardı.
Tae:Jennie nerde!
Rose: Ş-şey lisa jennie nerdeydi kuzum!
Lisa: Aa jennie mi tt-tae jennie ş--şimdi l-lavaboya gitmiştir canım gelir 5 d-dk'ya.
Jungkook: Bebeğim sen niye kekeliyorsun!
Jisoo: Ya tamam boşverin hadi barmenin oraya geçelim.
Bu haller gözüme hiç iyi gelmiyordu. Barmenin oraya oturduğumuzda jimin ve rose tatlı tatlı konuşurken , lisa ve jungkook hararetli bir şekilde konuşuyorlardı. Jisoo ve namjoon hyung her zamanki gibi kavga halindelerdi. Telefonumu alıp oynamaya başladım.
~
10 dk geçmesine rağmen hâlâ jennie gelmemişti. Düşünceler beynimi kemiriyordu sadece. Ellerimi kafama koyarak sadece 1 dk daha beklemeye karar verdim. Jungkook 10 dakikadır bana üzgün gözlerle bakıyordu. Bir anda kalkıp yanıma geldi.
Jungkook: Knk hadi gel biraz dışarı çıkalım!
Tae : İstemiyorum ilk önce jennie gelsin!
Ardından lisa ve jisoo da geldi. Aq noluyor .
Jisoo: Jungkook haklı biraz hava almak iyi gelebilir
Rose: Bence de...
Tae: İSTEMİYORUM DEDİM.
Lisa: Bak tae 10 dk hava al gel işte
Tae: Ben de size jennie buraya gelmeden bir bokum yere gitmiyorum anladınız mı! Jennie nerde!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESKİ DOST/YENİ DÜŞMAN
Fanfic#taennie Jennie: Kim taehyung sana acıyorum. Benim için en önemli olan şeyi unutmuşsun. " Aşkta ve hayatının hiçbir anında, ölüm anında bile kalbini dinleme!" " Çünkü kalp her zaman senin kötülüğünü ister" " Bu yüzden asla kalbine ve bana güvenme...