SEE U LATER MAY BE NEVER BOY

137 17 20
                                    

Hadi güzelliklerle bölüme başlayalım. Yalnız şarkıyı açıp okumanız kesinlikle önerilir.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jen: " Tamam buldum yakışıklılar ben kai ileyim bu gece

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jen: " Tamam buldum yakışıklılar ben kai ileyim bu gece.

Tae: " OLMAZ BENİM İSTEDİĞİM KIZ SADECE BENİMLE OLUR!"

Jen: " Maalesef bebeğim o işler senin istediğin gibi olmuyor, Lisa çocuklar hadi!"

Arkama bile dönüp bakmazken yaşadığım pişmanlık beni daha çok şaşırtıyordu. Bir şeyi yapmışsam neden pişman oluyordum. Bu ben değildim ve derhal kendime gelmem gerekiyordu.

Kai : " Ee güzellik akşam hangi klüpteyiz? "

Jen: " Bana hepsi uyar yeterki sen işini doğru düzgün yap"

Kai: " Anlamadım "

Lisa: " Anlamayacağın birşey yok yani diyorki beni zevke getir yeter!"

Kai: " Ooo bebeğimiz hızlı.  Ama ne yaparsın ben hızlıları severim."

Sehun: " Bizde mi bir şeyler yapsak hayatım "

Lisa: " Olmaz mı bebeğim "

***

Kai: " Ee bebeğim artık yukarı geçelim mi?"

Mekana geldiğimizde daha 13 shot içmiştim. Zerre etkilenmemiştim. Alkol beni etkilemiyordu belki de ters teptiği kesindi. Kaiyi kafamla onayladıktan sonra yukarı çıktık. Lisa ve sehun bizden 15 dk önce yukarı çıkmışlardı.

Klüplere bayılmamın bir nedeni de üst kat yapmış olmaları. Yukarı katta ne olduğunu anlamayan yoktur artık. 😉

Yukarı kata geldiğimizde direk bir odaya geçtik. Kai boynumdan öpmeye başladığında sadece duruyordum. İçimde bilmediğim bir yangın vardı.

Ben de onu öpmeye başladığımda dudağından hafif bir inleme çıktı. Yaptığım şeyden pişman olarak öpmeye devam etmek o kadar zordu ki...

Kai: " Ne oldu bebeğim duraksadın"

Kai bana seslendiğinde öylece duruyordum. Neden böyle olmuştu. Belki de 18ime girdiğim ilk günden beri hep bir erkekle yatmıştım. Ama ilk defa böyle oluyordu..

Jen: " Yok bir şey "

Kai: " Öyle diyorsan öyle bebeğim "

Kai bu sefer dudağımı yakaladığında ona sertçe karşılık veriyordum. Alkol daha yeni etki gösteriyordu sanırım. Üstümü çıkarmaya başladığında ben de onun tişörtünü çıkardım.

Beni tekrar yakaladığında bu sefer yapamadım. Karşılık veremedim. İçimde istek yoktu.  Ve ben sadece istediğim şeyleri yaparım. Yapma zorunluluğu hissetmem çok daha tuhaftı. Artık devam etmedim.

Jen: " Kai ben sıkıldım. Aşağı inelim"

Kai: " Ne oldu birden aşkım "

Jen: " SIKILDIM DİYORUM "

Kai : " Tamam sakin ol patron o zaman sehunlara haber verelim sonra da çıkalım "

Jen: " İstemiyorum siz gidin ben biraz daha buradayım"

Kai: " Peki..."

Kai derin bir iç çekmişti.  Daha sonra da üstünü giymişti. Ben de ayağa kalktığımda o lisalara haber vermeye gitmişti. Neden bu kadar agresif olduğumu anlamaya çalışıyordum.

Karşımda yakışıklı,  kaslı ve bir o kadar da vahşi bir adam varken ben asla böyle yapmazdım. Tuhaflığın nedenini daha sonra anlarım.

Üstümü giyip kapıya çıktığımda hiç beklemediğim bir yüzle karşılaştım.

Tae: " Jennie yaptınız mı sadece bunu söyle! "

Dişini sıkarak konuşuyordu. Ama içimi bir acı daha kaplamıştı.

Jen: " Ne yapıcaksınız öğrensen! Ayrıca bundan sanane!"

Kolumu tutarak bağırdı.

Tae: " KIZIM BENİ HASTA ETME ! YATTIN MI YATMADIN MI!

Jen: " YA BIRAK KOLUMU! SENİ NE İLGİLENDİRİR DEDİM BEN DE!"

Tae: " KİMSE BENİM OLANA DOKUNAMAZ ANLIYOR MUSUN!"

Jen: " BENDEN MAL MIŞIM GİBİ BAHSETMEYİ KES! BEN KİMSENİN FALAN DEĞİLİM!

Tae: " Sen sadece benimsin.."

Kulağıma eğilip konuştuğumda yutkundum. Gayet sakince söylemesi daha tuhaftı. Bu kadar çapkın bir adamın bunları söylemesi daha tuhaftı.

Ve benim midem bulanıyordu. Bu sefer ben onun kulağına eğildim.

Jen: " Ben ömrüm boyunca kimsenin değilim! Bunu kafana soksan iyi edersin Kim Taehyung"

Tae: " Senin yerinde olsam bu kadar emin konuşmazdım."

Jen: Jennie: Kim taehyung sana acıyorum. Benim için en önemli olan şeyi unutmuşsun.

" Aşkta ve hayatının hiçbir anında,  ölüm anında bile kalbini dinleme!"
Bu yüzden asla kalbine ve bana güvenme Kim Taehyung! Çünkü canını yakabiliriz"

Taehyung:  jennie senin de unuttuğun şeyler var!

" Kalp çoğu zaman beyine acır. Ama nedenini şu an söylemicem. Her şeyin bir zamanı var değil mi bebeğim. Şimdi buradan çıkalım "

Kolumu tutup beni çıkardında bize 4 göz bakan lisa vardı. Sanıyorsam jungkook da onu çıkarmıştı. Çünkü etrafta kai ve sehun görünmüyordu.

Jen: " Kai ve sehun nerde?!"

Tae: " Birazcık halletmiş olabiliriz onları! "

Lisa: " Yuh yaa bu kadar olurdu. Hayırdır kardeşim! Size ne oluyor! "

Jungkook: Ne demek ne oluyor yaa! Sen benim yatağıma girdiğin gün başka adamlarla olma şansını kaybettin canım! "

Lisa: " Ama ben öyle bir izin verdiğimi hatırlamıyorum!




Bebeklerim bölüm beklediğiniz için kısa yazıyorum.  Şimdi yeni bölüme başlıyorum. Oy verin. Ama ben diğer bölümü vermeseniz de Atıcam.

" Çünkü yazmaya ihtiyacım var. Yazmazsam kendim olmaktan çıkarım. Belki de başka birine dönüşürüm. Ruhum ve bedenimin kafa dinlemeye ihtiyacı var"

ESKİ DOST/YENİ DÜŞMAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin