BİR TEK BANA KÖTÜSÜN!

97 18 9
                                    

Yb için sınır 5 vote 20 yorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Yb için sınır
5 vote 20 yorum

5 yıl sonra jisoo ağzından

Jisoo: Jennie bir şeyler ye bak ilaçlarını da almıyorsun! Seni böyle gördükçe ben de kötü oluyorum . Hadi yapma böyle!

Jen: Olmuyor...

Lisa: Jen sencede bir adamı unutmak neden bu kadar zor!

Rose: Üstüne üstlük 5 yıl geçmesine rağmen.

Jen: Demek öyle heh! BENİ ÇILDIRTMAYIN! LİSA SEN YAA. SEN NASIL BOYLE KONUŞABİLİRSIN! SEN SANKİ JUNGKOOK'u UNUTTUN HÂLÂ SANALDAN GÖRÜŞTÜĞÜNÜZÜ BİLMİYOR MUYUM!

Jennie aniden bağırmaya başladığında hepimiz oturduğumuz yerden sıçradık. Jennie'nin tae gittiğinden beri olan sinir krizleri şu günlerde daha çok artmıştı. Artık ilaçlarını da bırakmıstı. Onun bu hali hepimizi korkutuyordu.

Lisa: Jennie ben..

Jen: SEN NE ! PEKİ SEN ROSE! SEN JIMIN İLE ŞU AN SEVGİLİ DEĞİL MİSİN! SİZ NASIL GELİP BURDA BÖYLE KONUŞUYORSUNUZ YA!

Yere çöküp jennie ağlamaya başladığında lisa ve rose da ağlamaya başladı. Artık içim kıyılıyordu. En sevmediğim ortamlar....

Jisoo: KENDİNİZE GELİN GERİZEKALILAR! JEN SEN NE DİYE KENDİNİ PARALIYORSUN. Tamam yaptın bir hata bedelini zaten şu an psikolojinle bile ödüyorsun bunu yapma artık kendine.

Jen: Unniee! Ben yapamıyorum. Zaten annem de beni koreye göndermiyor! Ben onu çok özledim. Kokusu, yüzü,  sempatisi. Her şeyi...

Jennie tekrar ağlamaya başladığında bu sefer oturduğum yerden ayağa kalktım. Yere çökmüş ağlayan lisa ve rose'u kaldırdım.

Jisoo: Gidin sahile azcık sakinleyin. Artık sevgilinizi mi ararsınız! Gidin daha fazla ağladığınızı görürsem bu sefer sizi ben döverek ağlatırım anladınız mı!

Onları evden dışarı gönderdim. Biz mezun olalı 1 yıl olmuştu. Hepimiz farklı bölüm okumasına rağmen artık korede birer idol olmak istiyorduk. Jennie hariç.

Jisoo: Jennie Kim! Sen bir bireysin! Her şeyi boşver bana güven bu onu özlediğin son gün. Şimdi toparlan biz de kızların yanına inelim. Sen üstünü giy ben de masayı toplayım çıkalım.

Jennie kafasını salladığında yukarı çıktı. Mezun olduktan sonra 4+1 ev satın almıştık. Hepimiz orada kalıyorduk. Jennie'ye akşam açıklayacağım çok güzel şeyler vardı. Belki de ona dediğim gibi olmayacaktı. Onu belki de daha çok özleyecekti ama en azından uzaktan görebilecekti.

Neden mi! Jennie her ne kadar taehyung hakkında bilgi öğrenmeye çalışsa da onu hep engelledim. Okulu bile zar zor bittirdim. Kaç kere bırakmak istedi. Anti depresan kullanmaya başladı. Gine düzeltmeye çalıştım. Fakat artık tae'nin ve diğerlerinin korede idol olduğunu bilmeli.....

ESKİ DOST/YENİ DÜŞMAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin