IM SORRY BUT I DONT FEEL SAD

241 29 51
                                    

Bolca satır arası yorum

Babamla eve geçtik dün mahalleye gitmiştik.  Babam ve annem , babaannemlere geçmişlerdi. Ben hiç beklemeyip büyük babama inmiştim.

Sınav sonucunu ona söylediğimde çok sevinmiş ve elime 10.000 lira tutuşturmuştu. Baya bayaa 10.000 . Sonra oradan da telefon ve laptop almaya falan gitmiştik.

Bir de mahalleden kendime birkaç parça almıştım.

Bayaa bir alışveriş yapmıştım dün.  Bugünse lisayı havalimanindan almaya gidicektik.

Onu  5 yıldır görmüyordum ve çok özlemiştim en son 7 de yaptığımız çılgınlıklardan sonra biz taşınmıştık. Ama her hafta onunla görüşürdüm.

Yaptığımız çılgınlıklara gelirsek ben bile anlatmayım. Fazla çılgınca. Okula rakı götürmek,  güvenliğin gözü önünde okuldan kaçmak ve itinayla okul kavgaları başka boklarda var ama sanırım su an anlatmasam daha iyi.

Sabah uyanmış bunları düşündüğüme inanamıyorum yaa hemen kalkıp bir duş aldım. 

Üstümü giydikten sonra hafif bir parlatıcı sürüp kahvaltı yaptım. 

Lisanın uçağı saat 12 de inicekti. Ve saat şu an 11 di . Daha 1 saat vardı.

***

Lisa: knk seni çok özledim yaa

Jennie : ben de knk

Lisa indiği gibi ona yapıştım.  Öyle sıkı sarılıyorduk ki. 1 yılın acısı resmen burda çıkıyordu. Lisayı aldıktan sonra bugün alışverişe çıkıcaktik. Ardından da uçak bileti almaya. Evet daha almadık.

***

Jennie: knk istersen bir duş al sonra da hemen çıkalım.

Lisa:o zmn ben giriyom.

Odadan çıktıktan sonra annemin yanına aşağı indim. Yemek hazırlıyordu. Yemek yapmayı her zmn çok sever. İndigim gibi yemek hazırlamayı bırakmış bana döndü.

Jenmom: jennie kızım hani hwasa teyzenin oğlu taehyung vardı ya . 1. Sınıftayken arkadaştınız

( hwasayı teyze de yaptık ya ben artık kendimden de birşey beklemiyom shhdydj)

Jennie: eee nolmuş

Jenmom: o da fullemiş. Ve o da Galatasaray'a geliyor.

Ben 1. Sınıftayken annem, Eun byul teyze ve hwasa teyze kardeş gibi arkadaşlardı. Doğal haliyle biz çocuklarda.  Eum byul teyzenin oğlu jungkook ve hwasa teyzenin oğlu tae ile çok yakın arkadaştım. O yıllarda bile hep beraber takılırdık.

Hwasa teyze bizi okuldan alıp hep yemek yemeye götürürdü aq ne güzel günlerdi lan. Ders yok dert yok tasa yok.

Nys amk çok uzattım.

Jennie:banane gelsinler.

Böyle dememin sebebi insanları değişimi.  Onun nasıl değiştiğini bilemem. Kim bikir belkide profosyonel ergen. Belki de yavşak.

Değil mi ama kardeşim ben de haklıyım.

Tam yukarı yol almışken annem mırıldanarak konuştu.

Jenmom: Yalnız küçüklükten bu yana çocuk fişekleşmiş. Haberin olsun.

Jennie: ANNEE!

Jenmim: uff tmm be sustuk.

Yukarı çıktığımda sinirle odaya daldım allahtan lisa giyinikti.

Lisa: neyin var yaa knk noldu

Jennie: sana bahsettiğim çocukluk arkadaşlarımdan biri fullemiş de o da Galatasaray'a geliyormuş.

Lisa: e  ne güzel işte

Jennie: mallık yapma lalisa . Herkes değişir. Nys hadi çıkalım alışveriş yapmak istiyorum sadece.

Beni sinirli anımda sakinleştiren tek şey alışveriş olabilirdi. Ciddi anlamda . Zengin züppe kızı oynamıyorum.  Elimde olmadan alışverişe bayılıyorum .

Kim bayılmaz ki..

***

Lisa ile alışverişe gitmiştik gine birsuru güzel şey almıştım.

Daha okulun açılmasına 1 ay vardı. Koskoca 1 ay.

Lisa ile geceliklkerimizi giyip uyuyacağımız sırada odaya pat diye annem daldı.

Jennie: Anne bir de bana kapı çalmayı öğreten insandın değil mi sen?

Anne: onu bunu boşver hwasa teyzen senle konuşmak istiyor.

Jennie: uyuduğumu söyle

Anne: uyanık dedik bile hadi .

Kendime lanet okuyordum. Telefonu aldığım gibi balkona çıktım.  Babam çoktan uyumuştu. Saat 11 di. Annem neden hu saatte Hwasa teyzeyle konuşuyor biri bana açıklasın!

Telefon görüşmesi

Hwasa: alo jenniecim nasılsın tatlım

Jennie: iyiyim hwasa teyze sen?

Hwasa: ben de iyiyim . Tebrik ederim fullemişsin.

Jennie: yaa öyle oldu.

Hwasa: bizim taehyung da fulledi. Artık aynı okuldasınız yıllar sonra.

Jennie: yaaaaaa sorma ne demezsin

Hwasa: sen mutlu olmadın mı

Jennie: yok canım ne alak-

Beni kesen şey telefonda duyduğum erkek sesiydi.

Tae: selam güzelim seninle görüşmek için can atıyorum.  Azıcık stalklamak istedim de fazla mı güzelleşmişsin sen. Aahh tmm tmm şu an çok şaşkınsın nys o zaman seni öpüyorum bebeğim.

Hwasa: ya versene şu telefonu bu kız seninkiler gibi değil.  Onu etkilemeye çalışırsan karşında beni bulursun kim taehyung.

Ne yani annesi sırf benim için oğlunu mu karşına alıcak ya da kim taehyung fazla mı şeref yoksunu.

Beynim herşeyi ele geçirmişti. Şu an hiçbir şeyi sorgulayacak gücü kendimde bulamıyordum. En iyisi bugünü tamamen unutmak. Kendimi en derin uykuya bırakmıştım.

Ya da en derin karanlığa düşmüştüm. Geçmişte olduğu gibi...




Yeah yeni bölüm artık yavaştan kurgumuza doğru yol alıyoruz.
Vote vermeyi unutmayın

Şimdilik sınır yok aynı zamanda diğer kurgumada yazmak zorunda olduğum için bölüm  salı falan gelir

ESKİ DOST/YENİ DÜŞMAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin