Sa kinabuhi walay butang sigurado, kay kada minuto, pwedeng naay mag bag-o.
Why is everyone afraid of commitment? Apparently they are not afraid of commitment but the idea of giving the control of their life and emotions in the hands of those may not capable of holding it...
Usahay maka feel ko ug suya sa akong mga barkada nga naa nay uyab. Pero diha ra gud kutob. Wala ko kabalo unsay padulngan sa akong life, but I trust God and I surrender my whole life to him. I don't want to rush things, especially from the word LOVE. I'm willing to wait for the right man for me and also in God's grace. Maybe not now but soon.
Wait for the person who simply adores you. The kind of person who brings out the best in you and makes you want to be a better person. The only person who will drop everything to be with you at any time no matter what the circumstances, for the person who makes you smile like no one else ever has.
Lisud mo hold on sa mga butang nga dili magdugay nimo. Kay kinahanglan nimo sila eh let go. Especially that you already know in the first place that he's not yours.
Sakit man gani madagma nga matuhod raka kana pa kahang gugma nga ma dughan gud ka.
Ugma na among exam ug karon naa mi sa canteen nagsabot ug asa mi ugma inig human sa exam.
Mara: Asa man ta ninyo ugma oy?
Aubrey: Kamo agad ra ko ninyo oy
Ako: Bisag asa oy basta lingaw
Hannah: Ganahan unta ko mo kuyog ba pero kabalo namo akong mama dili ko padugayon ug uli.
Mara: Bea naa koy chika nimo dae!
Ako: Unsa mana dae? Laki nasad na?
Mara: Oh dae(nikatawa) laina bitaw dae oy sakit kaayo.
Ako: Oh ngano man ka? Basin mo hilak sad ka dinha boanga ka ha ugma nata maghinilakay (nikatawa).
Mara: Boang gud ka dae oy seryoso bitaw si Dave ba gi ghosting gud ko niya dae ay(kahilakon).
Ako: Ngano man? Unsa diay last message niya nimo?
Mara: Ana siya dae mag basket sa siya niya hibong ko niabot na ug lima ka adlaw way reply dae huhu.
Ako: (Nagkatawa) MVP na siguro to karon dae HAHAHA
Mara: Tarong sa dinha dae mangayo ko ug advice ba.
Ako: Nah samot di nako ganahan dae kay marupok kay mo yawa mo!
Mara: (Nagkatawa) Dili lagi dae oy.
Ako: Ako pa nimo dae pasagdi nalang to siya oy di lagi ta mag problema anang mga lalaki lagi kay naay daghan dinha mamingwit niya ta.
Mara: Unta gud dae oy sayon ra siya kalimtan bisag way kami dae nalipay baya gud ko sa mga adlaw nga magkuyog mi huhu.
Ako: Oh lagi kabalo man ko pero sus dili pa gani kamo pero grabe na kaayo ka kaboang niya basta wala gani label dae ayaw palabi ug seryoso usa pa sad ayaw pagsugot oy nga dili ka hatagan ug label batia ana oy!
Mara: Yawa ani dae oy inom gud ko daghan maayo ugma dae huhu.
Ako: Oh sure damayan tika ugma dae HAHAHAAHA laban ra diha oy!(Ako siya gi hug)
Si Mara kay mao gud ni akong pinakasuod nako nga amega sa among upat. Kami duha ang pinakasuod kay akong ate ug iyang kuya uyab man niya sukad pagbata namong duha close na gud mi.
Second year college diay mi upat and classmate pud mi tanan that's why mas nindot gud imong pagskwela basta naa imong mga barkada nga close gud nimo kaya laban kaayo!
Pag-uli nako sa amoa kay wala akong papa nilakaw siguro ang naa ra kay ako ate ug akong kuya. Wala man akong mama kay ni trabaho. And panagsa ra siya mouli.
Paghuman nako ug kaon kay nag half bath sa ko and then nagtuon sa ko kay exam na baya ugma bisag gamay lang gud naa tay ma answer HAHAHA
Business Administration Major in Financial Management among course gikuha so lisud gud ang Accounting mao ang pinaka hate nako nga subject hays pero i want to know about business man gud so i want to try it.
Paghuman nako ug study kay nag cellphone nako open ko sa ako facebook account and then scroll² lang gud ta as always kay wala man tay ka chat kaya laban lang! Aja!
Nahibong man ko ba kay naay ni notify sa akong Friend Request.
Vince Aiden Garcia sent you a friend request.
Kinsa ni? Ako gi click iyang name ang nang stalk ko.
Hmm not bad. Gwapo siya.
But bahala siya dili sa nako siya eh accept abi palang easy to girl ra ta.
Gipasagdaan sa nako and then wala ko kabantay nakatug diay ko.
YOU ARE READING
Dili Sigurado(Completed)
RomanceAna sila lisud daw mahigugma sa usa ka taw nga dili sigurado nimo. Lisud maibog sa usa ka tao nga hatagan ka ug motibo pero wala man diay plano para nimo. Both of you are scared of commitment. But what if you are ready to commit? But suddenly he fa...