Chapter 26

197 8 0
                                    

Wala ko kabalo unsay akong ma feel pagkita nako niya balik. Kahilakon ko.

Dinhi nalang ba gud mi kutob?

He smiled. That smile? Mao nay naka fall nako. Even those darkest nights nga sige ko ug hilak tungod niya. Mag huna-huna lang ko sa mga memories namo nga napakatawa nako siya.

Happy nako.

Vince: Hi

Bea: Hello

Shit! Ka awkward!

Vince: Ahm, I'm sorry if karon ra ko nagpakita. I just need space and also ganahan lang ko mangita ug paagi how to win you back. I'm sorry Bea. I'm really sorry if wala man lang nako gi explain nimo ang right words ug wala man lang nako na clarify ang sakto nga wala na gud mi ni Shane. I don't know na speechless ko pagkakita nako nimo nga naghilak ug sa confessions nimo nako. I'm really shocked and I'm so sorry for that.

Nag lingo-lingo ko.

Bea: No need to say sorry Vince, kay ako dapat ang mag sorry. I'm sorry for the hurtful words nga akong nasulti nimo. I'm sorry for everything. Kay wala tika gisaligan. Kay dili man gud ko katuo nga love nako nimo. Lisud kaayo Vince. I'm sorry. I'm sorry.

Nitulo akong mga luha ug niduko ko.

Vince: Shhh...

Niduol si Vince nako ug iya kung gipasandig sa iyang dughan.

I can smell his manly scent. Humot kaayo. Even though nagsakit ko run. Na appreciate gud nako siya sa tanan.

Vince: You don't have to cry okay? Please just trust me. Saligi ko Bea. I love you....

Gigakos ko niya ug gikagos pud nako siya. Ako siyang gi hug ug maayo kay dili nako ganahan mawala pa siya nako.

Bea:  I love you too and it's a yes.

I whispered to him and he smiled. Shock kay iyang expression nga iyang gi gigunitan  akong abaga kung tinuod gud ba. Nagkatawa nalang ko

Bea: Yes, I love you. I'm sorry if karon lang nako na kaya nga eh express nimo akong true na feelings. I'm just scared t----

Mas gigakos ko niya ug maayo ug na feel gud nako nga grabe iyang gugma nako. Awww my heart is melting...

Vince:  That's enough for me. Just love me and love me and love me. Please don't fall out. Let me do the rest Bea.

Bea: No, Let's both fight for this relationship. No more games and etc. Let's be matured and just love each other.

Vince: You never failed to amazed me everyday. I'm falling for you more.

I smiled.

Bea:  Just fall and I will catch you.

He kissed my forehead and I closed my eyes.

Vince: Let's date? And also I have a gift for you.

Bea: Let's go. Unsa man imong gift?

Vince: Here...

Iyang gikuha ang duha ka box and gi open niya ang usa. And na shock ko kay it's a couple bracelet nga naay butang Vince. Shit! Iyang gisul-ot sa akong kamot.

Ako sad gikuha ang usa and ako gisul-ot sa iyang kamot. Fit kay niya ang bracelet nga naay name nga Bea. I love it. I kissed his cheek. I kissed him more. And nag sige ra siya ug katawa.

Vince: Ka clingy sa akong girlfriend.

Bea: Aw, so di ka ganahan ug clingy girlfriend? Okay.

I pouted. Ningisi siya ug and gi gakos ko.

Vince:  Kadali mangluod oy. Mas ganahan gani ko nga clingy ka but I know mas clingy ko. I love you baby...

Bea: Hmm I love you too baby..

Dili Sigurado(Completed)Where stories live. Discover now