Chapter 19

198 6 0
                                    

It'a Saturday and walay klase. So nag decide mi upat nga mang laag.

Amo gi gamit ang car ni Hannah kay adto man daw mi sa Sirao Garden.

Ako ra gihapon gipangitaan ug paagi nga malipay ko bisag deep inside gud sakit pa kaayo. Dili ko ganahan magpadala ko sa ako emotions. Dapat stay happy and positive lang.

Hannah: Excited kay ko sa atong laag.

Mura sila ug boang nga dako kay ug ngisi. Ka weird ani nila oy.

Bea: Mura gud mo ug mga boang

Aubrey: Eh lingaw na imong kaugalingon Bea ayaw sig maoy.

Mara: Promise malipay lagi ka run.

Nitango ra ko nila ug ni byahe nami. Samtang nag byahe mi kay mag chika² ra mi ug bisag-unsa. With matching music. Mao ni nakanindot basta kuyog nimo imong mga true friends.

Bisag unsa pa na ka bug-at imong problema. Naa ra sila para damayan ka ug lingawon ka. We sing the chorus of She Looks so Perfect by 5sos, with our loudest voice. With matching pina isa sa mga kamot.

You look so perfect standing there in my American Apparel underwear and I know now, that I'm so down.🎶

Your lipstick stain is work of art. I got your name tattooed in an arrow heart
And I know now, that I'm so down.🎶

Hey! Hey, hey, hey, hey🎶
Hey! hey, hey, 🎶

Hangtod sa nangatawa nalang mi tungod sa among mga kaboang. Dali ra mi naabot ngadto.

As usual pag-abot namo ngadto dili gud na mawala ang picture. When it comes to laag mao gud na ang dili mawala. And also grabe man mi mo treasure ug memories that's why.

Hannah: Hoy lain sad na pose!

When it comes to photography si Hannah ang pinaka nindot mo picture. Yes nagdala siya ug dslr. Dili man gud na mawala kay hilig man siya mo take ug pictures bisag unsa.

Aubrey: Oh ana na sad! Yes kana!

Bea: Perfect!

Hannah: Sa tanan picturan nako kamo ra gud ang struggle kaayo!

Nangatawa ra mi sa reklamo ni Hannah ug nagpadayon ug pose. Syempre dili mawala ang individual pictures kay pang post sa instagram.

Halos nihigda na gud si Hannah para lang ma pefect niya ang shot namong tulo. If siya na pud aw syempre kami tulo magtinabangay para m perfect pud namo iyang shot kay lisud na wala nami professional photographer nga free ra ang service. HAHAHAHA.

Perfect kaayo ang sunset kay nindot kaayo ang mga buwak tan-awon. Perfect view kaayo. Dili man kaayo daghan ang tao diri sakto lang. Feel gani nako kami ra ang pinaka sabaan.

Hannah:Hoy inyong mga tingog ba hinay-hinayi kay awa ang mga tao nanan-aw na nato HAHAHA.

Bea:Wow! Karon nalang ka mauwaw baga naman ta ug nawng daan.

Nangatawa ra gud ming tanan. Ug kung mawala ni sila nako, I don't know if kaya pa ba nako mabuhi. Like this is lifetime friendship. I don't think kaya nako if mawala sila nako.

Paghuman namo ngadto kay nangita mi ug kan-anan. Niya nahibong ko kay sila gyung tulo busy kay sa ilang cellphone.

Bea: Hoy laina, ka busy gud ninyo! Way cellphonay bi.

Nakalingkod naman mi sa vacant seat nga available. And also naka order ra mi. Ug wala gud koy ka storya. Kay halos silang tulo nag cellphone. Basta magkuyog ming upat halos di nami ka kupot sa among mga cellphone pero karon silang tulo nag gamit.

Hannah: Ha? Wait lang ni text akong uyab.

Mara: Naa koy gibasa wait.

Aubrey: Wait, adto sa ko sa powder room ha.

Ngano mani sila oy!

Pagkataud-taud kay nahibong ko naay kuyog 4 ka lalaki si Aubrey. Ug nahibong ko kay nagkatinan-away mi ni Vince.

Shit ngano naa sila diri?

Pota.



Dili Sigurado(Completed)Where stories live. Discover now