Wala ko kabalo unsa akong ma feel pagkakita nako ni Vince. My heart is beating so fast, kuwang nalang mo gawas siya sa akong dughan.
Bea: Nag unsa na sila diri?
Mara: Idk basin ganahan sila mo join nato ug kaon.
Hannah: Okay ra man kaha?
Bea: Oh oy! Nganong di man.
Niduol sila sa among table ug ni greet sila sa upat ka lalaki nga ni abot.
David: Nice to see you again Bea.
David gave me a sweet smile and also the two boys, Justin and Ethan.
Si Vince kay nitan-aw ra nako. I think he's avoiding me. Ambot lang.
Kung dili siya ganahan managad edi okay. Ako man ang ni push away niya so natural mao na iyang ipakita nako karon. Basin mao sad ni ang way para dali ko ka move on.
Nagkatawa ko sa akong gipanghuna-huna because in the first place dili siya akoa. He's not even mine.
Aubrey: Guys, the room is ready. Let's go na. Pwede ra man diay ihatod atong lunch ngadto.
Ha? Nganong ni kuha pa sila ug room? Wala ko kasabot.
Ethan: Guys, Anhi lang sa ta mo stay for the night kay total Sunday man ugma. Let's chill and enjoy.
Shit! Wala ko kapananghid yawa! Nakita ni Mara akong kulba nga mata murag kabalo siya unsa akong gihuna-huna karon.
Mara: Nananghid nako ni Tito niya nisugot siya.
Dako kay siya ug ngisi ug ni thumbs up pa. Nitango nalang ko.
Hannah: Btw, nana koy gisugo para palitan ta ug clothes so, don't worry.
Wow, Ka ready nila.
Justin: Pwede man mangaligo ta sa Busay. Adto nalang ta total duol nalang diri.
Vince: Pwede ra sad. But let's sleep here total anhi nako nag pa book ug room for all of us.
Mara: Hala Vince okay ra share ra mi upat ug usa ka room oy.
Ethan: Yah, two rooms us enough. For the girls and for us.
Vince nodded. Nitan-aw siya nako, ug dili nako kaya makig tinutukay niya.
I don't know unsa akong ma feel karon. Shit! Nakulbaan ako like something nga dili nako ma explain akong gibati.
Mara: Bea, kuyogi sa ko bi. Naa koy paliton.
Niduol dayon ko ni Mara ug wala nako nilingi ni Vince.
Hannah: Mara, text ha if padung namo.
I feel like naa siyay gisulti lain but wala na nako nakita ug nadungog kung unsa kay nilakaw na sila.
But Vince eyes kay nag focus ra nako.
I can see in his eyes that his nervous, And I don't know why.David: Vince! Let's go!
Wala na nako nakita kung nisunod na ba siya nila David kay gibitad nako ni Mara. Mura sad siya ug gikulbaan pero gibalewala ra to nako.
Bea: Asa man ta?
Mara: Ha? Ay ari na lang ta oy! Pero dili sa ta mo saka kay dili pa ko ganahan.
Bea: What? Ngano man? Mag unsa man sad ta diri? Gi gutom na baya ko.
Mara: Okay ra man mo order ta.
Bea: Ayaw oy lain sad kaayo mo una ta ug kaon niya dili nato sila kadungan. Ka rude sad nato.
Mara: Dili oy. Kasabot ra na sila. Sige na order na ta! Chika sa kadiyot.
So mao to nagpadayon mi ug chika samtang nagkaon. Nalingaw ra sad ko sa among gipang storya. Ug wala ko kabantay naabot na diay mi ug duha ka oras sige ug chika ngadto.
Bea: Unsa man? Dili pa ta mo saka?
Mara: Kadiyot lang hapit na.
Bea: Ha?
Mara: I mean wait sa kay naa koy gihuwat ipa take out to nako dalhon nako sa taas.
Bea: Dugaya gud. Ganiha ra ta naghuwat diri niya wala gihapon. I hate waiting!
Mara: Yes I know, mao bitaw ako sila gipadali.
She said while typing something on her phone. Wala nagtan-aw nako.
After pila ka minutes. Grabe na gud kaayo ko ka boring kay wala nakoy ka storya. Busy kay siya sa iyang cellphone.
Nahibong ko kay nikalit na siya ug barog. Gikulbaan.
Mara: Shit! Tara na. I hope dili ka ma shock.
Bea: Ha? Shock ba?
Wala siya nitubag ug nisakay nami sa elevator. And when the elevator opened nakita nako si Hannah and Aubrey gahuwat holding a blindfold?
Aubrey: I hope you will be happy and please be true to your feelings.
Hannah: We are always here for you.
Bea: Ha? Ka weird ninyo oy!
Didto ra nako na realized that all I can see is dark and black. They blindfoded me! What's happening?
Bea: Holy shit! Ngano mo oy? Yawa
I heard that they open the door and they guided me para ma balance ko.
GOODLUCK VINCE!
They shouted and laugh! And then I heard the door closed. I think my heart wants to explode!
Vince is here? Shit!
Vince: Bea...
He said in a serious tone. I heard footsteps padung nako. And I think it's him!
Bea: What's happening Vince?
Wala siya nitubag instead, iya gikuha ang blindfold nga sabagal nga makita siya. But before nako siya makit-an..
The whole room is decorated with so many balloons and candles with a shape heart. And the words nga nakita nako sa akong atubangan kay dili joke. Shit!
Ako siyang gitan-aw and nakita nako iyang kulba ug kahadlok
Vince: Kung unsa man imong answer and desisyon, I will gladly accept it. But first I want you to listen to me seriously before you answer that question.
Staring at the design words infront of me, I think gusto nalang nako kuhaon ko sa yuta.
"WILL YOU BE MY GIRLFRIEND BEA?
YOU ARE READING
Dili Sigurado(Completed)
RomanceAna sila lisud daw mahigugma sa usa ka taw nga dili sigurado nimo. Lisud maibog sa usa ka tao nga hatagan ka ug motibo pero wala man diay plano para nimo. Both of you are scared of commitment. But what if you are ready to commit? But suddenly he fa...