Chapter 18

194 7 0
                                    

One week. Naabot nalang ang one week. Walay Vince na nagpakita.

Should I hold on? or Should I let go?

Mara: Hoy boang! Ayaw sig palabi ug maoy oy. Naay daghan laki sa kalibutan! Ayaw na ni Vince.

Nianhi si Mara sa amoa kay para naa kuno koy kuyog sa akong pag maoy².

Wala man silang papa kay naay gilakaw. And then si mama kay naa sa manila. Ako ra usa diri.

Were not rich but we are fine. Not as fine like the Garcia's but I'm happy kung unsay ihatag sa ako parents nako. Atleast we are happy.

Bea: Oh lagi pero laina sad oy. Ako lagi nag takwil niya pero sakita oy!

Mara:  Nag order ra ba ko ug pizza. Eh kaon palang na nimo, busog pa ka.

Bilib sad ko ani niya da kay wala man hinuoy problema karon. But I'm very thankful kay naa koy amega para niya. Ambot ug naunsa na sila ato iyang ka char-char. Wala naman mi balita. Dili nalang pud mi mangutana.

Busy man si Hannah ug Aubrey mao wala nalang namo gi disturbo.

Mara: Hatagi nalang siya ug space. Basin mao na iyang kinahanglan.

Bea: Wow grabeha sa space oy! Abot man ug one week!

Mara: Dili na nako sala kay di ako ang nitakwil! Ikaw ba liboga sad nimo oy! Nangutana gani si Vince ug tarong nimo tubaga sad ug sakto!

Bea: Dili man sad ko katuo Mara. You know, I have trust issues. Samot na mo share pa gud siya nako about ni Trish.

Mara: Unya rason ba diay na nga itakwil nimo siya. Hatagi sad ug time para ma ka explain nimo. Basin dili diay tinuod nga siyay gusto ni Trish.

Yes, I felt happy about that. If tinuod man. Pero nganong hangtud karon wala man siyay paramdam nako.

Di sad lalim mag assume sa wala.

Bea: Asa man ang mas sakit para nimo? Ang mahibaw-an nga naay lain gusto ang taw nga gusto nimo. Or Ang Wala siyay lain pero dili lang gud ikaw ang iyang gusto.

Ako ra mam sad diay nasakitan sa akong gipang storya.

Mara: Char oy ka lawm ba. Pero mas sakit ang last. Wala siyay lain gusto pero dili man sad ikaw ang gusto.

Nagpadayon gihapon mi ug chika-chika ni Mara. Hangtod sa naabot na iyang gi order na pizza didto ra ko naka feel ug gutom.

Mara: Hala nakahinumdom ko ba sunod na nga day ang Program. Shit!

Hala oh diay, katong pwede outsiders ang makasud sa school.

Bea: Sus mang hunting ma sad ka.

Kanang kaila na kaayo ka sa imong amega ba. Ug dili naka mahibong kung mao na iyang buhaton kay supportive lagi ta. HAHAHAHA.

Mara: You know me well huh.

Nangatawa nalang ming duha.

Mara: Nakalimot ko---

Nahunong siya sa pag storya kay nitingog iyang cellphone.

Mara: Wait lang, Someone's calling..

Nitango ra ko niya ug ako na gitiwas ug kaon ang pizza.

Wala man kay siya niadto sa layo
So, madungog ra nako iyang tubag.

Mara: Hala sure oy? Ugma? Eh surprise nato?

Kinsa kaha ni ilang eh surprise..

Mara: Hala ka sweet. Sure suportaan tika oy. Bet baya kay tika para niya.

Nikatawa siya ug nagpayon ug storya iyang katawag.

Mara: Sige, don't worry. Your always welcome. I'm pretty sure, She will say yes. Bye.

Iya na gi hang up ang call. Ug niduol na siya sa akong ka atbang na sofa.

Bea: Kinsa to?

Mara: Ha? Wala oy.. Kanang naa ra koy asikasuhon ugma.

She smiled at me. Nikaon ra gani ug pizza ba na ingon ani na. HAHAHA.

Weird.





Dili Sigurado(Completed)Where stories live. Discover now