• Bea
Wala ko nag expect pag pangagda ni Vince nako mangaon mi niya libre pa gud niya pero happy ko.
Ako: Wala na diay moy klase Vince?
Vince: Wala na kay mana man amo exam niya bag-o lang sad ko ni pass sa among project last wednesday.
Ako: Hala ka nice oy kay chill na kaayo huhuhu kami tawn ambot lang.
Vince: Kaya ra na nimo oy ikaw pa.
Paghuman namo ug kaon ni Vince kay naglakaw mi padung sakayanan sa jeep kay iya man daw ko ihatod.
Ako: Okay ra man dili nako nimo ihatod sa amo Vince pasakya nalang ko diri okay na.
Vince: Ayaw oy di ko ganahan ana ihatod lagi tika ayaw na sige ug palag dinha.
Yawa mani siya oy sige oy sugot nalang ko oy gwapo bitaw ang mo hatod nako sige pagbigyan HAHAHA
Ako: Ikaw gud mauwaw lang ko ba kay basin naa pa kay daghan buhatunon sa inyo.
Vince: Wala oy okay ra lagi ganahan man sad ko ihatod ka kay aron daghan pa ta ug oras mag storya ba.
Vince: Hala ka char ba oy HAHAHA
Nangatawa nalang ming duha. So after pila ka minutes kay naay padung na jeep iya gipara human nisakay nami as always tapad gud mi dili man daw mi mag buwag(dili pareha ninyo)
Ako: Dili ka anad mag comute sa?
Vince: Anad naman sad kay kasagaran mga barkada nako mag jeep man mi basta moadto sa ilang balay so na anad ra sad ko.
Ako: Aw maayo nuon
Vince: Unsa oras klase nimo ugma?
Ako: 10am, ngano man?
Vince: Aw okay tawagan tika every morning. Okay ra nimo?
Ako: Hala lahi na gud ni da okay ra man HAHAHA pero ngano?
Vince: Ganahan lang ko naay ka storya every morning niya inig mata pa gud nimo HAHAHA
Ako: Sakto sad oy okay ra kay dugay baya ko mo mata HAHAHA
Vince: Aysus okay ra kay na akoy tig mata nimo HAHAHA
Ako: Ikaw diay? Unsa oras klase nimo?
Vince: 7am ako klase ugma man.
Ako: Aw okay, Vince ako na lang mo plite nimo karon total imo naman ko gi librehan ganiha para naa sad koy gamit ba HAHAHAHAHA.
Vince: Di gud ko mosugot ana Bea ako lay plite oy okay raman nako gud.
Ako: Ayaw lagi Vince kay awa oh plite nalang gud ako ma ambag di pa gud ka mosugot sige na oy HAHAHA
Vince: Ayaw lagi Bea di gud ko ganahan babae mo gasto bisag plite pa na hiposa nalang na imong kwarta.
Ako: Hala oy salig babae mi dili mana pwede lalaki nalang pirme mo gasto dapat give and take sad ba parehas mong duha quits para fair sad.
Vince: Oh kalma kay moulbo ang kaspa ayaw lagi pagpuyo dinha gud!
Hala yawa mani tawhana oy so ga lalis pa mi sa jeep nu halos nanan-aw na tanan pasahero sa jeep namo kay tungod sa among kasaba.
Pero sa kinalasan wala nalang ko ni lalis HAHAHA siya gud ang nibayad.
So mao to pag-abot namo sa amoa ninaug sad siya ug apil HAHAHA
Ako: Vince okay nako diri salamat kaayo sa paghatod ha ug sa imong libre nabusog gud ko HAHAHA
Vince: Way problema oy sa sunod napud HAHAHA
Ako: Hala naa pa diay sunod ka nice sunod ako napud manlibre HAHAHA.
Vince: Sige adto nako haa bye.
Ako: Text ha if nakauli na ka.
Vince: Yes, I will mo tawag ko inig uli nako bye.
Niduol siya ug kissan akong agtang.
Shit!
YOU ARE READING
Dili Sigurado(Completed)
RomanceAna sila lisud daw mahigugma sa usa ka taw nga dili sigurado nimo. Lisud maibog sa usa ka tao nga hatagan ka ug motibo pero wala man diay plano para nimo. Both of you are scared of commitment. But what if you are ready to commit? But suddenly he fa...