I don't know what to say but I just smile to hide the pain inside my chest.
Ngano naa iyang ex diri?
Nahibong ko kay iya gibitad si Vince ug nag storya sila. Wala ko ka lihok ug nagtan-aw ra ko nila nga nipalayo.
Gibitad ko ni Mara ug kalit ug nahibong ko gipalayo ko niya dapit nila Vince.
Mara: Ka baga magpaila ug ex oy! Yawa! Bwesit! Ngano naa mana diri?
Bea: Wala sad ko kabalo.
Wala ko sa mood mo tubag kay wala ko kasabot sa akong gibati karon
Basta ex na gani hisgutan pildi ta daan.
Mara: Pangutan-a si Vince Bea. Basin nag overthink na sad ka diha. Ayaw sa padala ana pag storya sa mo ni Vince.
Kaila na gud kaayo si Mara nako. Kabalo siya basta wala na gani ko sa mood mo hilom ra gud ko.
Nitango ra ko niya.
Bea: Wait lang, comfort room sa ko.
Pag-abot nako ngadto kay ako ra gitan-aw akong kaugalingon sa samin.
Wala ko kabalo unsa akong ma feel.Like, dili pa baya mi uyab so naay possibility nga pwede sila magbalik. Ngano kuyogon man niya iyang ex? Wala siya nag huna-huna sa akong ma feel? Grabe ka sakit! Shit!
Wala ko kabantay nitulo na diay akong luha. So, karon nga nibalik na iyang ex. Unsa ra man ko?
Mao lagi ni, mao ni akong kahadlokan basta ma fall ko deep kaayo. Too dangerous nga ug mawala siya nako. Mawala sad ko sa akong kaugalingon.
Ako gipahiran akong luha kay dapat dili ko magpa apekto. Dapat makig storya sa ko niya una ko mo desisyon. Kung dili man diay siya sigurado nga ako iyang pilion unta ni ingon nalang siya daan oy. Grabe na kay ko ka hulog diri.
Pildi nako.
Nag retouch ko para dili halata nga naa koy gi dibdib nga problema. Pag gawas nako kay nahibong ko naa si Vince gahuwat nako.
Sad kay siya ug nawng like na ka feel ko ug kulba. I don't know shit!
Wala pa gani mi nag storya pero akong dughan nihuot na sa kasakit.Vince: Pwede mag storya ta Bea.
Bea: Oh sure pirme man gud ta mag storya nganong mananghid pa man ka. Naay masuko?
I act like okay ra ko ug ako gi try ma okay akong voice pero ni wala gud. Nipiyok gud siya tungod sa kasakit sa akong dughan. Nitulo akong luha.
Nahibong ko kay gigakos ko ni Vince ug maayo. Iya ko gipasulod sa storage room nga kami nalang duha.
Mas didto nako nihilak ug maayo. Huot kaayo nga dili nako ma explain. Willing naman ko oy! Willing nako mo commit para niya. Pero ngano?
Ngano naay kontrabida sa among story? Happy naman unta mi.
Amoa ba ning story or ako ang kontrabida?Vince: Shhh.... I'm sorry.
Ang seryoso nga tingog ni Vince mao ang nagpahilak nako ug maayo.
Bea: Hatagan tika ug chance Vince para mo explain para ma okay ta. Please Vince, ready nako mo commit para nimo. Imo ra ko gipa fall?
Vince: No! Bea, I love you.
Niduol siya nako ug iya kong gigakos ug maayo. Kanang gakos nga feel nimo ma okay ra ang tanan. Nga walay makaguba. Nga safe ra kay siya ang naa ug ampingan ra ka.
Bea: Say it Vince, If you truly love me. But if it's not. Just say goodbye and I will leave. Explain!
Wala gud siya nitubag ug nakita nako nga nitulo iyang luha. Nibuhi ko sa iyang gakos kay mura nakog matuok sa kasakit sad sa akong dughan.
Bea: Vince nisulti unta ka daan oy nga siya pa diay imong gihigugma wala nalang unta ko niasa. Ay oh diay! Wala man diay koy plano mo demand kay wala man diay kita. Love ba gud kaha ko nimo? Or ni stay ra ka nako kay ako ang naa? So, karon nga naa na siya basura nalang ko.
Moduol unta siya pero ako siya gipugngan. Dili nako padala.
Bea: Wala nalang unta ko nimo gipa fall ug wala man diay kay plano saw-on ko. Sakit kay Vince! Pero sala ni nako kay ni asa gud ko nimo! Dili man diay ka sigurado nga ako na imong pilion ug higugmaon. Wala nalang unta ka nihatag ug motibo! Ug gipa kuyog gud nimo diri nu? Grabe Vince!
Vince: Bea, wala ka kasabot--
Bea: Edi! Pasabta ko! bwesit! Gihatagan tika ug oras Vince pero karon sa imong gipakita duwag kay ka! Duwag kay ka! Unta wala nalang tika nakaila! Leave Vince, I don't want to see you again. I'm tired.
Nitulo iyang luha pero dili ko magpadala. Nitango ra siya ug nigawas. Pagtan-aw nako sa gawas kay nisulod dayon akong tulo ka amega ug niduol dayon nako. Gigakos ko nilang tulo ug gi comfort.
Di mo hunong ang tulo sa akong luha kay grabe ka sakit sa akong dughan.
YOU ARE READING
Dili Sigurado(Completed)
RomanceAna sila lisud daw mahigugma sa usa ka taw nga dili sigurado nimo. Lisud maibog sa usa ka tao nga hatagan ka ug motibo pero wala man diay plano para nimo. Both of you are scared of commitment. But what if you are ready to commit? But suddenly he fa...