Chapter 2

591 15 0
                                    

SCHOOL

Mara: Hoy dae nagtuon ka?

Ako: Oh dae gamay ra sad HAHAHA

Mara: Ako dae wala gud nag sige ra ko hilak gabie dae kabalo naka huhu

Ako: Tungod na sad nang Dave naunsa man pud ka oy ayaw pa apekto ana niya oy di siya worth it hilakan!

Mara: Lagi dae niya unsaon man nako dili nako ma pugngan huhu

Ako: Mao sad pero sige unya ato na eh hilak naa ra gud ko para nimo.

Paghuman sa exam:

Aubrey: Hoy dali namo oy mga yawa

Mara: Asa ta? Third Street ta?

Ako: Hoy ayaw lang ngadto bi yawa mahadlok ko basta crowded places ba niya puros ta mga babae.

Hannah: Adto lang ta sa amoa na mananghid kong mama ug tarong sugot ra man na siya kay mana man sad atong exam.

Ako: Kana nice idea gud na Hannah kay incase ug naay mahubog nato dili ta manguli anha ra ta sa inyo matulog.

Mara: Sige tara na oy.

Nisakay nami sa sakyanan nila kay taga mabolo man si Hannah.

Ako: Hannah atbang ra man ang SM Hypermarket sa inyo nu?

Hannah: Oh bea atbang ra una ta moadto sa amoa mamalit nalang ta daan ug imnonon.

SM HYPERMARKET

Aubrey: Hoy unsay imnon nato?

Mara: Antonov ta oy or GSM HAHA

Ako: Hoy Mara ayaw palabi hoy di ta magpabadlong ug maayo kay dili atong balay adtuan.

Hannah: Oy okay ra na bea oy dili na masuko si mama supportive kaayo.

Mara: Nice one

Hannah: Basin mosabay pud ako mga ig-agaw ba okay ra ninyo? Bag-o lang sila naabot gahapon.

Ako: Oh okay ra na oy lingaw na basta daghan ta di lang ta palabi ug kiat kay maikog ta sa imong mama.

Hannah's House

Ni bless mi ni Tita Liezel(Mama ni Hannah)

Tita Liezel: God bless you girls mga gwapa na gud kaayo mo.

Mara: Sus si Tita ba ayaw sige pangatik tita oy kay sakit na kaayo

Ako: Hoy Mara naboang na gud ka apil-apilon man nimo si Tita sa imong kaboang oyy pagpuyooo

Aubrey: Tita, sorry gud kaayo ha kay nag samok² mi nimo ba anhi pa gud mi mangatug.

Tita Liezel: Aysus wala nay problema dae basta kamo okay ra gud safety lang ninyo ako gihunahuna. Nananghid man kaha mo ug tarong sa inyong ginikanan?

Ako: Yes Tita, nanawag na sila tanan sa ilang parents ganiha pero ako dili man ko sugtan pa mo sleep-over huhu salamat gihapon sa imong kaayo Tita.

Tita Liezel: No problem girls. Sige ipahatod nalang tika unya. Mag andam sa ako sa inyong pagkaon ha naa ra ko sa kusina.

Hannah: Guys, adto ta dapit sa swimming pool na kay nag andam na ang boys ngadto.

Pag abot namo ngadto kay naay upat ka lalaki nga busy nag storya ug pag-abot namo didto na sila nanindog.

Hannah: Girls, this is my couzins diay and kaila naman mo ni David my boyfriend.

So nag ila-ila nami tanan ngadto but ang naka familiar man ko sa nag black so ako siya gitutokan niya pagtan-aw nako kay nagtan-aw man sad diay siya

"Hey ako diay si Vince. Na accept nimo akong friend request?

Holyshit! Siya diay to yawa na!

Dili Sigurado(Completed)Where stories live. Discover now