BİR KADEH ŞAMPANYA?

24 6 7
                                    

     Çok büyük bir şirket STOKHOLM. Bir reklam ajanıydı burası.Önünden vızır vızır geçen insanlar, durmak bilmeyen konuşmalar, aman allahım tam bir curcunaydı. Buna alışmak benim gibi biri için her ne kadar zor da olsa mecburdum
Bu ay ertelediğim çok fazla borç vardı ve bir sonraki ay erteleyemezdim. Şirketin kapısına ilk adımı attığımda çok farklı bir enerji vermişti bana, çok farklı. Duvar kağıtları, merdivenler, danışma içerideki insanlara göre  çok sokak stili kalmıştım. Her   birinde diktatör havası , ve başlarının havada durmasını sağlayan ego. Birkaç adım daha attım ve bana olan bakışlar eşliğinde danışmaya yürüdüm. "Merhaba"......." merhaba" ses gelmeyince boğazımı temizleyip "bakarmısınız hanfendi, merhaba" bakışları sanki karşısında duranın bir insan değilde ağaç olduğu hissini verdi."Buyrun" dedi kalın ve kavruk sesiyle."Iıı, iyi günler ben buraya iş görüşmesi için geldim, adım maral, maral temur".bilgisayar a hızlı hızlı tıkladı ve "evet, 2.kat no 3 buyrun" elime bir broşür sıkıştırdı . sanki otele gelmiştim. Gergin adımlarla ikinci kata çıktım ve no 3ü aramaya koyuldum, Arkamı döndüm ve kapılara bakarken merdivene kadar yürümüşüm. Son bir adım daha atınca, kendimi tutamadım ve boşluğa doğru düşüyordum, .............

YENİ BİR BEN-ADELİGHT-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin