Tanıtım

84 29 84
                                    

Son zamanlarda o kadar çok yorgundum ki dayak yemekten ölü gibi yaşıyordum.

Hem ruhen, hem bedenen yorulmuştum...

Gerçi ben yaşıyor muydum ki?

Hayatım boyunca hep ezilip hor görülmüştüm. Liseyi bile zar zor bitirip bu aptal insanla evlendirilmiştim. Bu eve ilk geldiğimden beri sürekli iğrenç sözlere maruz kalmış ve dayak yemiştim. Ama sırf kızıma bir zarar gelmesin diye hep susmuştum.

Tam 6 yıl boyunca...

Artık susmayacaktım. Ben ve kızım için kurtuluş vaktiydi. Belki seçiceğimiz hayat iyi olmayabilirdi. Şanslı olmayabilirdik. Başımızı sokucağımız bir ev, karnımızı doyuracak bir parça ekmeği, suyu bulamayabilirdik. Ama ben bu evde daha fazla sürünmek, kızımı korkutmak istemiyordum.

O daha çok küçüktü ama her şeyin farkındaydı.
Ben artık yüzümdeki morlukları görünce ağlayan bir yavrum olsun istemiyorum.
Sırf o üzülmesin diye ona yalan söyleyip, oyun oynamak için yüzümü boyadığımı ve
onun da yüzünü boyamamız gerektiğini söylemek istemiyorum.

Ben onun üzülmesini istemiyorum.
Onu mutlu etmek istiyordum ve bu onun için ancak rüyasında gördüğü bir hayaldi. Ve bu hayali ancak ben hayatta olursam gerçekleşirdi.

O yüzden yaşamalıyım. Kendim için değil, kızım için yaşamalıyım. Yaşamalıydık.

Biz bu adamdan, bu evden, bu şehirden kurtulmalıydık...

🦋

Selam arkadaşlar.

Öncelikle yeni kurgumun tanıtımını nasıl buldunuz?

Bölümler en yakın zamanda gelicek.

Ve şunu söylemeliyim ki bu kurgu benim için çok özel ve güzel.
Her zaman yeri bende çok ayrı olucak. 🌙

Not 1:Kitabın bölümlerinin yorum kısmında herhangi bir spoi, kendi kitap tanıtımı ve can sıkıcı saçma sapan yorumlar görüldüğünde silinecektir!!

Not 2: Ayaklı TDK bekçileri gelmeden yerimi alıyım. Bilerek bilmeden yapılan yazım yanlışlarını görmezden gelirseniz çok sevinirim.

Not 3: Bu kitap da şiddet görmüş bir kadın yer aldığı için tepki göstermek isteyenler ve göstericeklere saygı duyuyorum.. Ama şunu da söylemeliyim ki bu durumu ve benzer hiç bir durumu desteklemiyorum!
Madem bu kadar bu konular üzerinde hassassınız benim kitabıma tepki göstererek değil, tanık olduğunuz, olacağınız şiddet gören, tecavüze uğrayan, öldürülen tüm kadınlarımıza ve kızlarımıza sesinizi çıkararak bu işe engel olmaya çalışabilirsiniz.

Ben bu kitapta bu durumu yaşamış iki güzel insanı paylaşıyorum sizlere. (Yaşadığım, tanık olduğum bir kurgu değil yanlış olmasın. )

Ama lütfen saygı istiyorum sizden. Kitabımda gerekli yerlerde fazlaca tepki göstericem. Kadının ve kızının kurtulup kurtulamadığını, yaşadığı ve yaşayacağı tüm sıkıntıları size göstermek istiyorum. Umarım bir faydam dokunur ve artık susmamamız gerektiğini biraz da olsa sadece sosyal medya hesaplarından paylaşarak değilde, o insanı o caninin elinden kurtararak öğretmiş olurum.

Takipte kalın.

Kendinize iyi bakın... 🌈💜

Sonsuza Kadar Benimle Yürü اHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin