5 🌠

76 23 256
                                    

Şarkı :Meghan Trainor & John Legend- Like I'm Gonna Lose You 🍭

Keyifli okumalar 🌺

💫

"Günaydın annecim!" dedi Arya yatakta zıplayıp beni uyandırmaya çalışırken.

"Günaydın anne balı!" dedim onu kucağıma çekip öpücüklere boğarken.
Odanın içini bizim kahkahalarımızla doldururken içeriye Efe kapıyı tıktıklayarak girdi.

"Günaydın uykucular!" dedi kapıya yaslanarak.

"Günaydın Efe abii!" dedi Arya yataktan inip koşarak ona sarıldı.
Efe de onu kucağına aldı.

"Günaydın." dedim yataktan kalkarak.

"Hadi bakalım kahvaltı hazır. Sende hazırlan gel, ilk iş gününe geç kalma" dedi Arya'yı yanağından öperek.

"Ben hazırlardım niye zahmet ettin" dedim mahçup olarak. Zaten evde yeteri kadar yük oluyorduk bari bir işin ucundan tutuyum değil mi?

"Seni aşağıda bekliyoruz!" dedi kucağında Arya koşarak odadan çıktı sesimi duymamazlıktan gelerek.

Kalktığım yatağı yaptıktan sonra valizden siyah pantolonumu ve mor bir kazak alıp giydim. Saçımı açık bıraktıktan sonra hazırdım.

Aşağı indiğimde Efe tezgahtaki tabakları masaya koyuyordu.

"Hadi bakalım güzelce kahvaltımızı yapıyoruz sonra seni doğruca iş yerine bırakıyoruz." dedi masaya oturarak.

"Aryacım bu tabağının hepsini bitir tamam mı fıstığım?" dedi Arya için hazırladığı tabağı önüne koyarak.

"Tamam Efe abi" dedi ve önündekilerini yemeğe başladı Arya.

"Acaba Arya okula başladıktan sonra mı başlasaydım?" dedim Efe'ye bakarak.

"Sen Arya'yı düşünme bir kaç gün sonra zaten okulu açılıcak o zamana kadar ben bakarım." dedi Efe.

Kızımı ona emanet edebilir miydim?
Ona güvenebilir miydim?
Şuan tek seçeneğim buydu sanırım.
Ona güvenmek. Başka çarem yoktu.

"Elif merak etme diyemem. Sonuçta sen bir annesin ve bu senin en doğal hakkın. Ama bana güven kızına çok iyi bakacağım ona asla zarar vermem. Hem istediğin zaman ararsın sesini duyarsın. Lütfen endişelenme."

Sadece kafa sallamakla yetindim.

Kahvaltımızı bitince mutfağı Efe ile toplayıp hemen odaya çıkıp çantamı aldım, gri montumu ve siyah botumu da giyince aşağı indim.

"Hazırsan çıkalım? " dedi Efe Arya'nın montunu giydirdikten sonra botlarını eline alarak.

"Hazırım." dedim

"Bende hazırım annecim." dedi Arya botlarını giyince.

"O zaman gidelim. " dedi Efe evin kapını kapatıp kilitlerken.
Arabaya binince
"Kemerler?" dedi

"Benim tamam" dedim.

"Benim de tamam fıstığım." dedi Arya.

Sonsuza Kadar Benimle Yürü اHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin