2 🌠

82 22 148
                                    

Şarkı :Zeynep Bastık - Çukur 🖤

Keyifli okumalar 💫

"Arya hadi annecim doyduysan gidelim artık"dedim içimden sabır çekerek.

Arya'nın istediği siparişler gelmiş ve iki saattir onları bitirmesini bekliyorduk. Evet bekliyorduk çünkü hala Efe de yanımızdaydı...

" Anne bana bu kekten yapar mısın? Ama çukulatalı olsun!" dedi Arya ağzı yüzü çikolata içinde.

"Olur annem yaparım tabi. Ama artık yeter kalmamız lazım uyuman gerek."

"Nerde uyuyacağız anne"

Yutkundum.

Ben bundan sonrasını hiç düşünmemiştim. Bir an önce kurtulmak istediğim için tek hedefim İstanbul'a gelmekti.

Nerde kalıcaktık?

Bilmiyordum...

"Hallederiz annecim. Hadi kalkalım artık" diyerek çantamdan ıslak mendil alıp kızımın ağızının kenarlarını temizlemek için yöneldim.
Ama elimden Efe çekip alarak benden önce davranıp o temizledi.

"Kalıcak yeriniz yok mu?" diye sordu.

"Var!"

"Yok!" dedik aynı anda Arya ile.

"Arya!"

"Anne!"dedik tekrardan aynı anda birbirimize bakarak.

" Var mı yok mu? "

" Anne sen hep demiyor muydun yalan söylemek kötü diye. Şimdi sen neden yalan söylüyorsun! "dedi Arya bağırıp kollarını göğsünde birleştirerek.

" Annecim-"

" Anlaşılan kalıcak bir yeriniz yok"dedi Efe.

"Annem yalan söylüyor Efe abi. Biz buraya kaçarak geldik!" dedi Arya yine bana sinirli bakarak.

"Arya ses tonunu ayarla lütfen" dedim ve Efe'ye dönerek

"Teşekkürler ama kalıcak yerimiz var. İyi geceler! Hadi annecim gidiyoruz!" dedim Arya'nın kolundan tutarak.

Şimdilik bizi idare edicek bir otel vardır değil mi?

"Ya anne lütfen! Neden yalan söylüyorsun! Sen diyordun bana yalan söyleyenlerin işi kötü gider diye! Lütfen! Korkuyorum. Bu abi iyi bize yardım edebilir!" dedi Arya ağlamaya başlayarak.

Gözlerim dolmuştu.
Kızım korkuyordu...

Yere çöküp onunla aynı boya geldim.
" Annecim bana lütfen güven. Sana iyi bakıcam bebeğim! Lütfen! Sana ihtiyacım var Arya! Beni üzerek mi yardımcı olmaya çalışıyorsun kızım? "
dedim boynuna sarılıp.

Gözyaşlarım akmaya başlamıştı.

"Annecim lütfen mutlu olalım artık! Ben seni üzmek istemiyorum!" dedi Arya hıçkırarak.

Sonsuza Kadar Benimle Yürü اHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin