4 🌠

82 26 141
                                    

Şarkı : Can Ozan - Sar Bu Şehri 🔗

Keyifli okumalar 🌼

💫

(1 hafta sonra)

Sabah kalkmış kahvaltımızı yapıp üstümüzü giyinmiştik. Bugün iş için konuştuğum bir kaç yer ile görüşmeye gidicektim ve Arya'nın okuluna gidip kayıt yaptırıcaktık. Daha sonra ise Efe'nin arkadaşı avukat olduğu için onunla konuşmaya gidecektik.

"Kemerler takılsın lütfen" dedi Efe kendi kemerini takarken.

"Ben taktım"

"Benimki de tamam" dedim.

"Süper, kalkışa hazır olun sizi uçuyorum!" dedi Efe

"Uçur bizi Efe abii!" dedi kızım bağırarak.

İş yerlerinin konumunu bilmediğim için Efe'ye ilanları göstermiştim o yerleri bildiğini söyleyip beni götüreceğini söylemişti. Arya'da yalnız kalamayacağı, hem de sonra işlerimiz olduğu için yanımızda geliyordu.

Tam dört tane kişi ile konuşmuştum.
İkisi kafeteryada garsonluktu ve diğerleri ise bir dükkanın temizliği, çay getir götür servisiydi.

İlk görüşmem gereken yere geldiğimizi anladım çünkü Efe arabayı durdurmuştu.

"Biz burda bekliyoruz seni" dedi Efe.

"Tamam. Kızım şans dile bebeğim"

"İyi şanslar annecim"

"Dikkat et" dedi Efe.

Kızıma gülerek bakan yüzüm Efe'yi bulduğunda daha çok gülümsedim.

"Olur ederim"

Şey... Düşünülmek gerçekten güzel bir duyguymuş.

Kemerimi çözüp arabadan indim.

Üzerime siyah pantolonum ve gece mavisi kazağımın üstüne giydiğim koyu gri montum ile önümde bulunan dükkana girmek için yürüyordum.

Umarım iyi geçerdi...

Kenarları beyaz büyük camlı kapıyı içeri doğru itmeden önce arkamı dönüp baktım.

İkiside bana dikkatlice bakıyordu.
Gülümseyip içeri girdim.

Ortalıkta kimsenin olmaması ve sanki terk edilmiş karanlık bir dükkan gibi durduğu için biraz ürkmüştüm.

Öğle vakti ne bu karanlık?

İçerisi rutubetli olduğu için küf kokusu yüzümü yalayıp geçiyordu.
Yerimde durmanın saçma olucağını düşünüp bir adım atmıştım ki sensörlü lamba beni gördüğü için yanmıştı.

Ah saçmalama korkmadım tabi ki!!!

"Kimse var mı?" diye sordum.

Adım seslerini duyduğum yere baktım.

"Buyur kime baktın?" dedi siyah takım elbiseli adam.

"B-ben iş görüşmesi için gelmiştim" dedim titreyen sesim ile.

Sonsuza Kadar Benimle Yürü اHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin