Şarkı :Yüzyüzeyken Konuşuruz - Bodrum 💙
Keyifli okumalar 🌈
🎈
Sabah erkenden kalkıp her zaman ki gibi yatakları toplayıp evi havalandırdım.
Evi düzenledikten sonra Arya'nın uyuduğu kanepeli odaya girip onu uyandırmaya çalıştım."Annecim hadi kalk artık günaydın" dedim kanepeye oturup masum yüzünü severken.
Sesimi duyunca hemen tek gözünü açıp bana baktı.
"Annecim gitti mi?" dedi Özkan'ı belli ederek.
"Gitti bebeğim. Hadi kalk artık kahvaltı hazır" dedim sarılarak
"Günaydıın anneciğiiimm" dedi ve zıplamaya başladı.
"Hemen yüzünü yıka ve yanıma gel" diyerek mutfağa gittim.
Kahvaltımızı yaptıktan sonra Arya'yı banyo yaptırıp hemen ocağa yemeği koydum. Akşama doğru aç bir hayvan geliceği için susup yemeği yemesi en doğrusu. Bize bulaşmadan...
Yeşil fasulye ocakta pişerken bende kızım ile boyama yapmaya başladım.
"Annecim bir şey söylicem"
"Efendim minnoşum"
"Şu markete yeni gelen dondurma varya. Çilekli ve sade olan. Geçen bahçede oynayan kızlarda gördüm.
Ondan alabilir miyiz lütfen?""Alalım annem. Ben bi cüzdanıma bakayım." diyerek ayağa kalktım.
Çantamın içindeki cüzdanıma baktığımda sadece beş on kuruş olduğunu gördüm. Kapının önünde duran sehpaya baktığımda Özkan'ı yine para bırakmadığını gördüm.
Aslında biraz çalıştığımda biriktirdiğim param vardı ama ona dokunamazdım.Kapıya yaslanmış olan kızıma baktığımda bana bakıyordu.
"Olsun annecim sonra alırız. Sen yeter ki üzülme" diye bacağıma sarıldı.
"Balım sana söz ondan alıcam tamam mı?" dedim sarılarak.
Gözümden firar eden yaşı hissetiğimde ne zaman ağladığımı anlamamıştım bile.
Yine mi?
Benden ayrılarak sol gözümde akan yaşı silen minik elleri ile" sen üzülme annem"dedi.
"Seni çok seviyorum canım kızım" dedim.
Arya her zaman güçlü bir kızdı. Küçük yaşına rağmen her konuda bir bildiği vardı. Zekiydi. Beni hiç üzmezdi. Hep derdi ki Bi de seni ben üzemem annem diye. Anlayışlıydı kızım. Hiç bir lafı ikiletmez ihtiyacı olan şeyleri belli etmezdi.
Tek dayanağım oydu benim. Hayatımda ki tek değerlim."hadi gel boyamaya devam edelim" diyerek elimden tutup salona sürükledi.
Akşama kadar birlikte boyama yapıp çizgi film izlemiştik. Akşam Özkan her an gelebilir diye Arya ile yemeğimizi yiyip bulaşıkları yıkamıştık. Özkan aşağıdan zile bastığında, Arya'yı birlikte uyuduğumuz odaya sokup kilitlemesini ve burada beni beklemesini kapıyı sadece bana açmasını istemiştim. Kafa sallamıştı. Kapı çalınca Arya'yı yalnız bırakıp kapıyı açtım.
"Ben geldim Elif" dedi ağzını yaya yaya. Yine içmişti anlaşılan.
"Görüyorum onu" dedim.
"Senin dilin fazla uzadı onu bir kesmek lazım" dedi bana yönelerek.
Hemen geri kaçıp mutfağa girdim.
Tabakalardan birine yemekleri doldurup masaya koydum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuza Kadar Benimle Yürü ا
Novela JuvenilHayatımız boyunca bizi hep derinden etkileyen üç harfliler olur... Benim ve kızımın da hayatını değiştiren de üç harfliydi. Hayatta kalma çabası bizi yorarken tek isteğim kızım ile mutlu olmaktı. Ama bir sorun vardı, ondan kurtulmam lazımdı... Nerd...