پیشگفتار فصل نخست

547 53 15
                                    


خسته‌ای؟ چرا؟
چون بیش از حد اهمیت دادی؟
چون بیش از حد حس کردی و درد کشیدی؟
برای تو که باید عادی باشه، با درد بزرگ شدی!
هنوز هم وقت هایی که مجبورت میکردم با بوی قشنگ گازولین تمام بدنت رو پر کنی رو به خاطر دارم... زمان های خوب گذشته!
ازم متنفر نباش... همه اینا به صلاح خودت بود!
اگر از همون اول به حرفام گوش میدادی، شاید حال و روز رقت انگیز الانت رو نداشتی...
درس هات رو که به خاطر داری هوم؟ درس اول چی بود؟ بی احساس باش، اهمیت نده، اینطوری شکست ناپذیر میشی.. ولی آخرش چی شد؟ درس هات رو خوب یاد نگرفتی و الان بی نوا ترین موجود روی کره زمین هستی!
میتونستی به الهه ترس برای خیلی ها تبدیل بشی، میتونستی اون ماشین خطرناک که به جای احساسات، گازولین رو مایع حیاتش قرار داده باشی!
ولی الان یه نگاه به خودت بنداز...
حقیر تر از همیشه، در انتظار مرگی!

گازولین توی بدنت ته کشیده و داری ذره ذره خشک میشی!




سلام به همگی
کوثر هستم و میخوام این بوک جدید که تقریبا یکساله دارم روش کار میکنم رو پابلیش کنم :)
این بوک با کمی الهام از انیمه بنانافیش نوشته شده، شخصیت های دنیای سینمایی مارول رو توی خودش داره و البته زیباترین شیپ واندی رو!
دو فصل داره و هفته‌ای یک چپتر اپ میشه.
عکس شخصیت ها رو زمانی میذارم که تریلرش آماده شده باشه..
شیپ اصلیش استریت هست (باکی نت یا همون ناتاکی)
و میدونم اگه یه شانس کوچولو بهش بدید دوستش خواهید داشت :) کامنت و ووت رو فراموش نکنید..
قلب بزرگ آبـی💙
K

GASOLINE (BuckyNat | Z.M)Where stories live. Discover now