SOUR CANDY DİNLEYİN ÇABUK CŞDÖXŞDÖXŞD
-----
Mezuniyete tam 1 hafta kaldığından provaları sıklaştırmıştık herkesin şarkısı hazırdı fakat tekrar tekrar prova yapıyorduk.
Jennie daha fazla dersten kaçmak için Kai ile beraber sahne düzenleme görevi de aldı.
Her şeyden önce sınava da 2 hafta kalmıştı herkes deli gibi ders çalışıp test çözüyordu bu yüzden derslerin çoğuna artık hocalar girmiyordu.
"Şu soruya bakar mısın Jisoo." Suho'nun yanıma gelmesiyle ona baktım evet sınıftakilerle aram düzelmişti bir kaçı hariç tabii.
Elinden kalemi aldım ve yanıma oturdu ben soruyu anlatırken bir hırıltılı sesi geldi kafamı kaldırdığımda ise Taehyung ben ve Suho'ya bakıyordu.
"İşte böyle Suho anladın mı?"
"Çok sağol Jisoo."dedi ve yanımdan kalktı Taehyung oturdu.
"Anlat ya herkese böyle." Taehyung'un sinirli sesiyle ona döndüm.
"Cidden bunu mu kıskandın." cümlemle duraksadı.
"Ne hayır ben kıskanmadım."
"Peki peki öyle olsun izninle bitirmem gereken bir test var." cevap vermesine müsade etmeden testime döndüm.
Öyle kaptırmıştım ki kendimi çalan zil sesini bile duymamıştım.
"Geldiğimizden beri testin başından kalkmıyorsun az çık nefes al yürü ya." Taehyung sahte bir sinirle kitabı önümden çekti.
"2 hafta kaldı diyorum ya güzel bir yeri tutturamazsam ayrıca bence sen de biraz çalış gittiğim yere gelemezsen görürürüm seni."
"Yaparız bir şeyler ya dert etme hem ne demiş profesörler sınava son günler çalışmayın bu yüzden 1 ay önceden bıraktım ben."
"Aferin salak bir akıllı sensin çünkü."
"Neyse kalk da çau kahve falan içelim."
Beni zorla kaldırmasından sonra kantine geldik ve birer çay alıp bir köşeye oturduk."Ee heyecanlı mısın beraber şarkı söyleyeceğiz."
Dışarı bakan bakışları beni buldu."Pek değilim güzel bir iş çıkacağından eminim çünkü."
"En unutulmaz gece olacak cidden hem bir süreden sonra tekrar dj masama geçeceğim."
"Harika bir iş çıkaracaksın."
Ona "biliyorum" bakışlarımı attıktan sonra karton çay bardağını kemirmeye başladım,ne herkes bunu yapar.
"Ya Kai kaç kere diyeceğim o gömleği giyme diye ya." Jennie ve Kai ikilisi kavga ederek yanımıza oturdular.
"Tek beğendiğim o ama."
"Vücuduna yapışıyor o diğer kızlara şölen mi yaşatmak istiyorsun ha."
"Ne alakası var şimdi sen de elbise giyme o zaman."
"Ne giyiyim mezuniyete pantolon tişört mü gideyim."
Bu kavganın daha fazla uzayacağını anladığım için araya girdim.
"Ay yeter sen gömleğin üstüne cekete giy sen de derli toplu bir elbise git bitti." hâlâ kavga eden ikili sustu bana baktılar ve aynı anda "Mantıklı." dediler.
"Ee ne yaptınız sahne işini." Taehyung'un sorusuyla konu değişmişti.
Jennie elini alnına koydu.
"Of hiç sorma ya öldüm dersten kaçayım dedim daha beterine yakalandım.""Derslere hocalar girmiyor zaten test verip çıkıyorlar." cümlemle bana şaşkınca baktı.
"Şansıma bak ya tanrım ne hata yaptım ben?" Jennie yalandan duygusallaşmıştı.
"Saymamı ister misin?"
"Yok hiç almıyım." dediğinde hepimiz gülmüştük bu sırada masamızın tam önüne Hyuna geldi.
"Çok eğleniyor gibisiniz?"
"Gördüğün gibi." dedim.
"Olay çıkartma sakın Hyuna." Taehyung konuştuğunda Hyuna ilk ona sonra bana baktı.
"Aslında buraya Jisoo'dan özür dilemeye gelmiştim hata ettim Jisoo kusura bakma arkadaşımı kıskandım sadece." gülümseyerek konuşmuştu.
"Sorun değil."
"Öyleyse ben gidiyorum size iyi eğlenceler"
O gittikten sonra Jennie konuştu.
"Kafasına bir şey mi düştü acaba?"×
Testteki son matematik sorusunu da çözdüğümde artık halim kalmamıştı kitabı sert bir şekilde kapattım ve topladığım saçlarımı açıp saldım.
Perdesi yarım açık olan camımdan baktığımda Taehyung'un üstünden sular süzülüyordu ve vücudu...
Tanrım bu rüyaysa lütfen uyandırma.
Islak saçlarını savurdu ve üstüne bir tişört giydi,tişört olduğu gibi ıslak vücuduna yapıştı ve bu görüntü yutkunmama sebep oldu.
Daha izleyecektim fakat sandalyemden düştüğüm için bakışlarım sadece yatağımın altına ulaştı.
Yerimden kalktığımda ise Taehyung çoktan odadan çıkmıştı.
Kitaplarımı toplayıp aşağı su içmeye inerken kapı çaldı."Taehyung ne işin var bu saatte?"
"Uzaktan izlemek yormuştur diye geldim."
"Ne alaka canım sadece gözüm takıldı kapat sen de perdeni göz hakkı diye bir şey var!" ani çıkışımla geri çekildi.
"He kabul ediyorsun yani beni dikizlediğini."
"Sinirlerimi bozacaksan git Taehyung."
"Ne yalan mı söyleyeyim?"
"Bak hâlâ konuşuyor git ya cidden utandırıyorsun be--" Sözüm en güzel şekilde kesildi,dudaklarıyla.
"Daha fazla utan diye yaptım." dedi geri çekilirken.
"İyi yaptın." dedim anın etkisiyle sonra ne dediğimi anladım.
"Yani şey gelmekle çok iyi yaptın geçsene içeri.""Ne zaman diyeceksin diye bekliyordum."
Beraber terasta salıncakta oturup gece manzarasını izliyorduk.
Başım omzunda ellerim ellerindeydi her şey olması gereken yerdeydi."Taehyung."
"Efendim."
"Ben ilk defa birisine aşık oldum,ben sana aşık oldum." Kafamı omzundan kaldırdım ve ona baktım o ise kafamı tekrar omzuna koydu.
"Ben de sana aşığım Jisoo,ne olursa olsun seni seveceğim."
______
Umarım beğenmişsinizdiiir💜