(a történet az azonos napon játszódik mint az előző rész elején)
[Ashton Irwin]
Reggel ahogy sétáltam le a lépcsőn a srácok már veszekedtek valamin.
Millie már elment suliba. Tegnap sokáig fent volt. Hallottam, hogy valamit még nagyon magol. Persze álmos volt, nagyon is. Nem tudta, hogy észre vettem, hogy napok óta alig alszik. Nem szerettem volna neki szólni miatta. Nem akartam konfliktust szítani kettőnk között. Így is egy héttel hamarabb kellene vissza menni Amerikába. A fiúk ezért vannak már bezsongva.
-Elég már basszátok meg! Mi bajotok van? - próbáltam Mikeyt és Calumot valahogy szétszedni. Luke csak ült a kanapén és nézte őket. Kérdően fordultam a szőkeség felé.
-Mike szerint Cal stírőlte a seggem. - egyből felfogtam a dolgot. Micheal a legféltékenyebb a bandában. Calum meg valószínűleg húzta az agyát.
-Hagyjátok már abba. Mike állj le! - kiáltottam fel. Kezdett elvadulni a dolog. Csak Cal fájdalmas nyögései hallatszottak. Nagy nehezen sikerült Micheal kezét hátra feszítenem így felállítani őt. Ahogy megláttam Calum élettelen testét egyből bepánikoltam. Nagy ajkai még jobban megduzzadtak és vér csordogált ki közülük, a szemöldöke szét volt nyílva és szintén a vöröses anyag szivárgott ki belőle. Felment bennem a pumpa és ha nincs önuralmam simán Mike-nak estem volna az öklömmel.
-Ez mégis mi a faszért volt jó? Cal nem meleg, és miért ne nézhetne rá Lukera? - lehajoltam megnézni, hogy kreol bőrű barátomnak egyáltalán van-e pulzusa. Szerencsére lélegzett.
-Luke hívj egy kibaszott mentőt. Mike baszd meg majdnem kinyírtad az egyik legjobb barátod. - Micheal a fejét fogta, csak akkor fogta fel, hogy mit is tett. Sosem szokott ennyire elborulni az agya.
-Nem akartam. Ash nem ezt akartam. Annyira sajnálom. Egy idióta vagyok. - Mikey majdnem sírt. A szemei könnyel teliek voltak.
Luke rohant be a szobába.
-Tíz perc és itt vannak. Azt mondták addig fektessük a hátára és hozzunk vizet, hogyha felébred. - Cal akkor mocorogni kezdett. Mellette ültem, így a fejét megtudtam tartani. Mikera néztem, és egyből leesett neki mit szeretnék.
-Hozom a vizet. - sietve vette a lépteket a konyhába. Cal ekkor próbált felülni.
-Maradj nyugton Calum. Nem soká jönnek a mentők. - utálja ha minden körülötte forog és általában ellenkezik, ha kórházba akarjuk vinni, de most nem volt más választása.
Mikey beszaladt egy flakon vízzel, amit fogalmam sincs honnan szerzett, de ez érdekelt legkevésbé.
Óvatosan megitattam Cal-t. Öblögetett párat majd kiköpte a véres vizet. A mentők pont ekkor rohantak be Luke kíséretével az oldalukon. A telefonom is pont abban a pillanatban szólalt meg. Nathan hívott. Rossz előérzetem támadt. Maximum akkor beszélünk, ha valami van Millivel.
-Bocsi, hogy zaklatlak Ash, de éppen most lépek be a kórházba az ájult barátnőddel. - a hangja aggodalommal teli volt.
-Most indulunk. - ennyit mondtam és már le is raktam a telefont. Először úgy volt, hogy Luke kíséri a mentőben Cal-t, de amikor Calum észrevette a kétségbeesett arcomat egyből megállította a mentősöket.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
𝘖𝘯𝘦 𝘸𝘳𝘰𝘯𝘨 𝘯𝘶𝘮𝘣𝘦𝘳...[AFI] (szünetel)
Фанфик"Unknown number: Calum told le a segged a konyhába most azonnal, vagy apuci elfenekel Me: Bocsesz, de sajnos nem Calum vagyok" __________ #1 [2020.04.09.] - texting #1 [2020.04.18.] - chat #1 [2021.04.07.] - ashton irwin ___________ A történet 2014...