-Jövő héten röpdolgozatot írnak. - hirtelen össze csapta a naplót Mr. Brown és már ki is viharzott az ajtón.
-Ma délután elmegyünk vásárolni Mills? - kérdezte Lexi az egyik osztály társam.
-Nem érek rá bocsi. - válaszoltam és felkaptam a táskámat és már rohantam is ki a teremből. Ahogy ki léptem az ajtón már észre is vettem Asht. Fekete cső farmerbe, egy bandás pólóban és egy kék bandanában volt.
Odarohantam hozzá és a nyakába ugrottam. Nagyon hiányzott, hiába nem érzek semmit iránta. Egyszerűen csak kellett a társasága.
-Jó látni téged bébi. - imádtam ha így hívott. Az összes becenevemet szerettem amit Ő adott.
-Téged is nagy fiú. Basszus esküszöm, hogy hiányoztál. - ölelgettem tovább.
-Te is hiányoztál picúr. - adott egy puszit az arcomra és elengedett. Átkarolta a vállamat és elindultunk a kocsija felé. - A többiek majd később csatlakoznak. Most gyere szivi menjünk és együnk valamit.
Bepattantam az anyós ülésre, Ashton mellém. A kezét a combomra helyezte és beindította a kocsit. A motor felbőgött és már indultunk is. Az út kellemes csendben telt. Ashy végig a térdemen dobolt. Eszméletlenül szexi és hosszú ujjai vannak. Az ajkaimat harapdáltam próbáltam valahogy elnyomni a nem ide illő gondolataimat, de nem ment. Folyamatosan azon járt az agyam, hogy milyen ügyes ujjai lehetnek máshol is..
-Na mi van szivi? Nagyon ráizgultál az ujjaimra. - nevetett fel Ash. Arcom egyből lángba borult, és a tenyerembe temettem az arcomat.
🔆
-Szia! Tizenkettő sajt burgert, hét krumplit, öt kólát és kettő csokis turmixot. - sorolta Ash a srácok kéréseit. Pontosabban, amit mi veszünk nekik.
Miután kifizettük a kajánkat elindultunk a partra. A srácok már a pokrócokat terítették le, amikor oda értünk.
-Na éhes bagázs itt vagyunk a kajával együtt. - leraktam az egyik mekis zacskót és indultam volna vissza a következőért, de már Ashton megelőzött. Az összes maradék cucc a kezében volt , és egyensúlyozni próbált vele. A látvány mindent megért.
-Ne nevess már inkább segíts bébi. - szólt rám Ash, aki pincéreket megszégyenítő módon igyekezett hozzánk.
-Rohanok Ashy. - amikor oda értem hozzá, elvettem tőle az üdítőket.
-Köszi. - egy lég puszit küldött felém. Arcomra egyből pír szökött.
🔆
-Hát a srácok elmentek. - közelebb ült hozzám Ash. A banda és Nathan haza mentek, mert valami "fontos" dolguk volt. Calum csak elvitte Mikeyt és Luke-ot romantikázni. Nath pedig randira ment.
-És mit szeretnél csinálni nagy fiú? - fogtam meg a combját. Direkt ingerelni akartam, kíváncsi voltam meddig bírja.
-Veled bébi bármit. - közelebb hajolt, elvette a kezemet a combjáról, és össze kulcsolta ujjainkat. Meglepődötten néztem, minden apró mozdulatát. Ahogy a kezeinket nézegettem leheletét megéreztem az arcomon. Jól eső borzongás futott végig az egész testemen. Felé fordultam, ajkunk éppen össze ért. Hirtelen Calum huppant le mellénk. Azonnal szét rebbentünk.
-Folytassátok nyugodtan. - röhögött Cal.
-Baszódj meg Hood.
🔆
Ashy: Sziaaa
Me: Szerbusz kedves barát barát
Ashy: Mi bajod?
Me: Miért lenne bajom?
Ashy: Hát kedves barát barátnőm nem is tudom
Me: Minek hisztizel?
Ashy: Baszd meg
Ashy: Azt hittem a múltkori után nagyon barátok maradtunk
Me: Milyen múltkori?
Ashy: Ne
Ashy: Add
Ashy: A
Ashy: Hülyét
Me: Nem adom a hülyét
Ashy: Baszd meg Mills a majdnem csókról
Ashy: És a múltkoriról, de persze akkor is csak idegesíteni akartál
Ashy: Minek játszol velem?
Ashy: Ugyan olyan vagy mint a többi kurva
Ashy: Baszasd meg magad és jól leszel
Ashy: Hagyj békén most már
Ashy: Szia
أنت تقرأ
𝘖𝘯𝘦 𝘸𝘳𝘰𝘯𝘨 𝘯𝘶𝘮𝘣𝘦𝘳...[AFI] (szünetel)
أدب الهواة"Unknown number: Calum told le a segged a konyhába most azonnal, vagy apuci elfenekel Me: Bocsesz, de sajnos nem Calum vagyok" __________ #1 [2020.04.09.] - texting #1 [2020.04.18.] - chat #1 [2021.04.07.] - ashton irwin ___________ A történet 2014...