ST. MUNGO

345 15 0
                                    

"Çekilin, çekilin!" diye ciyakladı bir şifacılar,  iki sedyeyi koridorda hızlı hızlı sürerken. Peşlerinden gelen üç kişinin ise  yüzleri acısındaydı ama acılarını kalplerine gömmek zorundaydılar arkadaşlarının onlara ihtiyacı vardı.
Şifacı cadı, sedyeyi 'Acil' yazan bir kapıdan geçirirken oldukça telaşlı ve ciddiydi; kapının da diğerlerinin suratına kapanmasına neden oldu. Remus gözyaşlarını akıtırken Sirius, birisine okkalı bir küfür savuruyordu.

"Lanet olsun, Peter... Lanet olsun."

Beklediler, beklediler... sonunda içerden bir şifacı çıktı Lily' nin kendine geldiğini söyledi ve James için bir şey demedi, Lily Remus ve Siriu'su görünce Harry 'i sordu Remus eve geldikleri an olan biten herşeyi anlatınca Lily harap olmuştu Sirius ve Remus onu teskin etmeye çalısalarda işe yaramıyordu çünkü onlar da perişan olmuştu.Şifacı geldi James hakkında bilgi verdi oldukça ciddi hasar görmüş. Kollarında çok sayıda kırılma var ama iyileştirilebilir. Kafasındaki kanama da kontrol altına alındı.1 yada 2 hafta içinde kendine gelir dedi. Lily oğlunun kaybıyla acı çekerken şifacı sakinleştirici taslak ve rüyasız uyku iksiri verdi. 


Onları saldıran keskin kör edici ışığa karşı korumak için hızla tekrar kapattığında gözleri zar zor açıldı. Başının üzerinde bir yerde boğuk bir ses, bir ses duydu ama ne söylendiğini anlayamadı. Ne olduğunu anlayabilmek için sersemlemiş zihninin toparlanmasını istedi, vücudu neden bu kadar ağır ve ağrıyordu? İşitme duyusunun nesi vardı? Ne oluyordu?

Garip, boğuk sesi yeniden duydu ve gözlerini açmaya çalıştı, kendini acı verici, parlak ışığa hazırladı. Onları düzgün bir şekilde açıp tekrar kapatmayı başaramadı, garip bir inilti ondan kaçtı.

"..mes?"

Boğuk kelimeyi duydu.

"... ames?"

Kaşlarını çattı, bozuk ses netleşiyordu, tanıdık sesi tanıyacak kadar.

"James? James?"

Sonunda, ışığın keskin parıltısına karşı gözlerini kısarak gözlerini açtı. Görme gücü bulanık ve odaklanmamıştı, gözlükleri eksikti. Ama onlar olmasa bile James, yanında oturan şeklin en iyi arkadaşı Sirius Black olduğunu anlayabiliyordu.

James konuşmak için ağzını açtı ama hiçbir şey onu bırakmadı. Kuru bir şekilde yutkunarak tekrar denedi.

"S ... Sirius." törpüledi.

"Evet benim." ciddi cevap geldi.

James, zihnindeki son sisi temizlemeye çalışırken birkaç kez gözlerini kırpıştırdı.

"Nasıl hissediyorsun?" Sirius, "Başın ağrıyor mu? Şifacıyı aramalı mıyım?" Diye sordu. endişeyle sordu.

"Hayır," James yine eğildi. "İyiyim."

Sirius onu dikkatle inceleyerek yaklaştı.

"Belki şifacıyı aramalıyım. Seni kontrol etmek isterdi." dedi.

James, yorgun ve bitkin hissederek gözlerini kapattı.

"Hayır gerçekten iyiyim." ısrar etti. Gözlerini açtı ve yanındaki adama gözlerini kısarak baktı.


Önündeki koyu renk saçlı bulanıklık yan tarafa uzanıp başucundaki masadan bir şey aldı. James'e uzandı ve metal çerçeveli gözlükleri ona uzattı. James uyuşmuş parmaklarıyla gözlüklerini beceriksizce taktı, görüşü anında keskinleşti ve netleşti. James çevresini ele aldı. Seherbaz olduğundan beri burada birkaç kez bulunmuştu. St Mungos hastanesindeki koğuşu tanıdı.

Henry LestrangeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin