Geçen Yıllar

178 16 0
                                    

Üç yaşındayken, Henry şüphesiz bir Lestrange'dı. Artık odası koyu maviydi ve üzerlerini kaplayan çorak bir ormanın hareketli silüetleriyle. Sık sık, gözler resimden fırlıyordu ve dolunayda bir kurt adam duvarları takip ediyordu. Yatağı hala gotik Viktorya dönemiydi, ama daha yaşlı ve daha olgundu ve geriye kalan tek şey sallanan sandalye idi.

Bella, Henry'nin kucağında, uyku cüppesinin içinde oturdu. Yavaşça sallanıyordu, şarkı söylerken sandalye uğursuzca gıcırdıyordu. İçinde oyuncak bıçak olan bir oyuncak bebek ayağının dibine koydu ve duvarda bir şey onun önünden fırladı. Harry ona sevgiyle bakarken uykulu bir şekilde esnedi.Bella onu yatağına yatırdı.

Dört yaşındayken Henry meraklı bir çocuk olduğunu kanıtladı. Annesini büyük bir dikkatle dinledi ve ona izin verecek herkesin peşinden gitti. Çağlar boyunca sessizce babasının kucağına oturdu, yazdıklarını izledi ve ne yaptığını açıklamasını dinledi. Rabastian Amca, Henry'e büyülerini göstererek ve Henry şakalarını anlatarak, onu malikanede omuzlarına aldı. Ancak Henry bakıcılarından uzaklaşmakta mükemmeldi ve başını belaya sokma eğilimindeydi.

Severus Snape kaşlarını çatarak koridorda süzüldü.Malfoy malikanesine gelmişti  Lucius bir iksir için yardım istemişti Severus ve Lucius ikisi okul yıllarından arkadaşlardı, ikisi'de ölüm yiyen olup Voldemort'un iç çemberine kadar girmişlerdi daha sonra Snape Voldemort'un potter'ları hedef aldığını öğrenince Dumbledore gidip onun için bir casus olmuştu ama hiçbir işe yaramadı Voldemort potter'lara saldırdı ve Lily'nin oğlu ölmüştü.Benim yüzümden diye düşündü o aptal kehaneti söylememiş olsaydı bugün çocuk yaşıyor olucaktı ama Dumbledore'a göre Voldemort ölmemişti bu yüzden casusluk yapmaya devam etmesi gerekiyordu, düşüncelerine o kadar dalmıştı ki yıllar süren bir ölüm Yiyen olmak, duyularını tehlikeyi görmeden önce hissedebileceği noktaya getirmişti. Bu yüzden, birinin onu takip ettiğini fark ettiğinde, hızlıca asasını çekip onlarla yüzleşmek için döndü. İşte o zaman bir çocukla yüz yüze geldi.

Oğlan gençti, hala bebek yağıyla doluydu ve doldurulmuş bir yılanı sürüklüyordu. Belli ki safkan, ince giysiler giymiş ve koruyucu büyülerle kaplanmıştı, vahşi kıvırcık siyah saçları açıkça evcilleştirilmeye çalışılmıştı. Snape, kocaman siyah gözlere baktı.

"Ne yaptığını sanıyorsun? Annen nerede?" Diye sordu Snape, bir cevap alacağından şüphe duysa da.Çocuk ona gözlerini kırptı ve sordu.

Ne yapıyorsun?"

"Bir iksir hazırlayacağım. O halde gidip çocukların ne yaparsa onu yapmalısın." Kabaca dedi, dönüp yoluna devam etti. Bittiğini düşünmek onun için aptallıktı.

Cüppesinin üzerindeki küçük bir çekiş, ona küçük etiketinin hala orada olduğunu anlamasını sağladı. "İksirleri severim."

Snape, tombul eli cüppesini kavrayan ve yüzü dişlek bir gülümsemeyle ona bakan küçük canavara baktı.

"İksirlerin ne olduğunu anladığınızdan bile şüpheliyim. Şimdi gidin."

Ama çocuk ayrılmadı. "İksirler su gibidir, ama sihir. Annem çok zor olduklarını ve bana 8 yaşıma kadar öğretmeyeceğini söylüyor." Çocuk, yüzünü ciddi ve ses tonu bilgece dedi. Snape iç çekti.

Peki annen nerede?

Beni teyzeme bıraktı.

Baban  o nerede?" Snape denedi.

Dışarı." Çifte lanet. Snape, küçük bir çocuğu gözetimsiz bırakamazdı, Fenrir gibiler oralarda dolaşırken değil. Derin bir iç çekti.

Ben demlerken bana eşlik etmek ister misin?" Çocuk dostu bulmaya çalıştı ama sonunda ağzında kötü bir tadı varmış gibi oldu. Çocuk umursamıyor gibiydi, mürekkep saçları alnına düşecek kadar sert bir şekilde başını salladı. İğrenç derecede sevimliydi. Snape, yürümeye başlayan çocuğu Malfoy malikanesinin  laboratuarına götürdü, çocuğun peşinden koşma şeklini görmezden geldi, ancak çocuk takılıp tökezlediğinde dalgın bir şekilde onu sabitledi. Loş ışıklı, soğuk odanın içinde Snape, çalışma istasyonunun yanına bir tabure çekip çocuğu sertçe yere oturdu, sert bir bakışla.

Bu sandalyeden hareket etmeyin, sessizce oturun, hiçbir şeye dokunmayın. Anlıyor musunuz?"

"Evet efendim!" Çocuk yerinde kıpır kıpır bir ses tonuyla. Snape ona şüpheli bir bakış attı ve malzemelerini hazırlamaya başlayarak kazanının önüne oturdu. Ay taşını bir havana koydu ve onu bir toz haline getirmeye başladı. Çocuk büyülenmiş bir şekilde izledi ve kolay bir arkadaşlığa düştüler.

Neredeyse yarım saat sonra Narcissa Malfoy oğlunun elini tutarak ve çılgınca göründüğünde içeri girdi. Çocuğun görüntüsünü yakaladığında ileri atıldı ve yaralı olup olmadığını kontrol etti.

Henry, böyle kaçmayı daha iyi biliyorsun!" Onu koltuğundan aşağı indirerek azarladı. Snape'e döndü. "Teşekkürler Severus, Henry'nin kötü bir kaçış alışkanlığı var."

Henry?" Diye sordu, Snape bu çocuğun kim olduğunu merak etti.

Henry Lestrange, Severus Snape ile tanış. O Draco'nun vaftiz babası ve bir profesör." Narcissa tanıtıldı. Henry sırıtarak el salladı. Draco'nun memnun görünen elini tutmuştu.

Bellatrix'in bir çocuğu olduğunu bilmiyordum dedi.

Narcissa biz çocuk 1 yaşına geldiğinde öğrendik biliyorsun kardeşim yurtdışındaydı ve bize söylemediler bu arada Lucius geldi birazdan yanına gelir sonra, Snape'i şaşkın ve meraklı bırakarak yola çıktılar.

Beşte Henry, annesi ve babası ile Arnavutluk'a gittiler, İngiltere'ye dönmeden önce Bellatrix ve Rodolphus Voldemort ile görüşürken Henry  Nagini ile tanıştı. Doldurulmuş fesleğen taşı en değerli varlığıydı ve yılanlara olan sevgisi gerçeğe geçti. Nagini, tıpkı insanların sevdiği gibi onu anında sevdi, ama tıslaması geri geldiğinde hepsi sessizce sersemlemişti.

Sessizlik vardı, Bellatrix ve Rodolphus  şok ve güvensizlik içinde donmuştu. Voldemort ağzı şoka girmiş bir şekilde ona baktı, nefes alıyormuş gibi görünmüyordu.

Bellatrix Voldemort'un yüzünü görünce çocuğu alıp efendisin'den izin isteyerek oradan ayrıldı.

Voldemort ise potterlar çatal ağız olmadığını iyi biliyordu peki çocuk nasıl çatal dil konuşuyordu bunu merak ediyordu ve en kısa sürede öğrenmesi gerekiyordu.

Henry LestrangeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin