-Bölüm 3-

178 23 0
                                    

Aşkın Hafızası adlı kitabıma göz atarsanız sevinirim.
-
 Güneş ışınlarının yüzüme vurmasıyla gözlerimi açtım.Bu günde okul olduğunu hatırlayınca yüzümü ekşittim.Okulun ikinci günü olmasına rağmen ilk günden sıkılmıştım.

Banyoya girip işimi hallettikten sonra üstümü giyindim.Saçlarımı bol bir şekilde örüp aşağıya indim.Annemin hazırladığı kahvaltı masasına otururken "Günaydın." dedim.

"Günaydın bebeğim." diye karşılık verdi.

Kahvaltımı bitirmeme yakın annem yanıma gelip elinde tuttuğu kredi kartını bana uzattı.

"Teşekkür ederim." deyip uzattığı kredi kartını cüzdanıma koydum.Evden çıkarken annemin yanağına uzanıp öpücük kondurdum.

Okula gittiğimde Beren'in soru yağmuruna takılmıştım.Dün Can'ın sinirli bakışlarını fark etmiş olacak ki bunun hakkında sorular sordu.Öğle molasına kadar sınıfta oturmuş Beren'in sorularını cevaplamıştım.

Zil çaldığında Beren ile yemekhaneye gittik.Yemeklerimizi alıp boş bir masaya geçtik.Çok geçmeden Can'da yanımıza gelmişti.Bana bakıp gülümsediğinde dün ki gerginliğinin gittiğini anladım.Bende ona gülümseyerek karşılık verdim.

"Nasılsın?" diye sordu.

"İyiyim.Sen?"

"Bende iyiyim." diyerek karşılık verdi.

Beren ortaya atlayarak "Bende iyiyim Can." dedi.Can sırıtarak Beren'in yanağından makas aldı.

Can "Ben bizim çocukların yanına gidiyorum.Görüşürüz." diyerek gitti.

Bende ayağa kalkıp "Bahçeye çıkıyorum." dedim.

Beren "Tamam." diyerek karşılık verdi.

Bahçeye çıktığımda etrafta dolanmaya başladım.Okulun arka tarafına gittiğimde gördüğüm manzarayla şok oldum.

Bir erkek öğrenci duvara yaslanmış sigara içiyordu.Daha önce okul içinde böyle bir şey ile karşılaşmamıştım.Okul başkanı olarak onu uyarmam gerektiğini düşünerek yanına gittim.

Tam önünde durarak "Okulun içindesin sigara içmen yasak." dedim.Beni hiç umursamayarak sigarasını içmeye devam etti.Ah!Bir bu eksikti.

Sinirli bir şekilde bileğinden tutarak "Sana diyorum!" diye bağırdım.

Bileğini ellerimin arasından çekerek gözlerini devirdi.Çocuğun yüzüne dikkatli baktığımda kısa bir şok daha geçirdim.Dün sahnede gördüğüm çocuk şimdi karşımda duvara yaslanmış sigara içiyordu.

Doğrulunca sigarasından bir nefes daha çekip bitirdiği sigarayı önüme attı.Şok üstüne şok geçiriyordum.Umursamaz bir şekilde okulun ön bahçesine doğru yürüdü.

İçimde bir anda büyüyen öfkeyle birlikte "Salak!" diyerek bağırdım.Sigarayı önüme atması beni daha çok sinirlendirmişti.Dün onun hakkında düşündüğüm her şeyin yerini birden öfke sarmıştı.

"Gerizekalı!" diyerek tekrar bağırdım.

-

Sınıfa girdiğimde sinirli bir şekilde sıraya oturup defterimi çıkardım.Beren yanıma oturup "Öykü bir şey mi oldu?"diye sordu.

"Salağın biriyle tartıştım.Önemli bir şey yok."

Kafamı kaldırdığımda Can'ı gördüm.Dediklerimi duymuş olacak ki "Kimle kavga ettin?Gidip güzelce konuşayım onunla." dedi.

"Ya ne demezsin o güzel konuşmalarını biliriz senin." dedi alay geçer bir şekilde Beren.

"Tanımıyorum." dedim.

Mucize DedikleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin