2.2

1.3K 122 30
                                    

Bir okuduğum yorumlara bir de elimde tuttuğum ödüle bakıyordum. Oylamayı yoongi sayesinde kazanmış olmak içimde tarifsiz bir his bırakmıştı. Hem sinirli hem de buruk hissediyordum. Yoonginin instagramına girip paylaştığı storye baktım.

 Yoonginin instagramına girip paylaştığı storye baktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Selam millet. Bildiğiniz üzere youtube oylamasında müzik kanalları arasında aday gösterildik. Hepinize çok teşekkür ederim fakat benim oyun kanalım kendi kategorisinde zaten birinci ve en iyi oyun kanalı ödülünü aldık sayılır. Bu nedenle müzik kanalı için oylarınızı Jimin'e vermenizi istiyorum. Daha önce dinlediniz mi bilmiyorum fakat melekleri kıskandıracak bir sese sahip ve..bu ödülü hakediyor. Tekrardan hepinize teşekkür ederim, son videomu izlemek için de yukarı kaydırıp videoya gidebilirsiniz!"

İzlediğim şeyle olduğum yere çivilendiğimi hissediyordum. Yoongi neden böyleydi hiçbir fikrim yoktu. Belki de gerçekten arkadaş olmak istiyordu ve bu nedenle bana yardım ediyordu. Hiç bilmiyordum. Hala yoonginin profilindeydim ve elimi ekrandaki 'takip et' butonu üstünde gezdiriyordum. Basacağım sırada gelen bir yorumla kaşlarım çatıldı.

1 yeni yorum

Q: Seni takipten çıkaracağım Park Jimin. Yoongi'yi yeterince kullandığın yetmiyormuş gibi şimdi de onun sayesinde ödül kazanıyorsun. Ama biliyor musun? Hiçbir şeyi haketmiyorsun. 1M olmak için Yoongiyi kullandığını biliyoruz. Ama buna daha fazla göz yummayacağım.

Kendimi kötü hissediyordum. Neden herkes üstüme geliyordu? Yoongiyi kullanmamıştım. En azından tek  taraflı bir şey değildi. Yoongi de 1M olmak için beni kullanmıştı, bunda kötü bir şey yoktu fakat neden herkes sadece benim üstüme geliyordu anlamıyordum.

Kızgındım. Yoongiye kızgındım. Biliyordum, benden nefret ediyordu ve bu yüzden iyi görünmeye çalışıp aslında hayranlarına karşı beni kışkırtıyordu. Kaşlarım çatıldı. O beni kullanıyorsa, ben de onu kullanırdım. Instagrama bir post atarak savaşa karşılık verdim.

Instaboy // YoonMinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin