seize

130 17 21
                                    


SELAAM! geldim hdjkfgh

jikook shippersanız mutlaka izlemeniz gereken bir fmv bırakıyorum :))

keyifli okumalar

Evden hızlıca çıkıp kendimi soğuk havaya bıraktım. Annem ne sevgi verebilmişti bana ne saygı, tek istediği şey onu katı kuralları altında büyüyüp onun istediği okulları okuyup onun istediği şekilde ölmemdi. Çocukluğumdan beri burnum kanayıncaya kadar ders çalıştırırdı, notlarım en yüksek olmazsa 3 gün yemek vermezdi. Gerçi normal zamanda da formda olmam gerektiğini söyleyerek yemeğime karışır ayda bir kilomu ölçer istediğini bulamazsa tekrar aç bırakırdı. 

Onun kattığı özelliklerimden biriydi işte, ince belim. 

Artık istesem de yemek fazla yiyemiyordum çünkü buna göre büyütülmüştüm. Benle ilgili hayallerinin gerçekleşmesine çok az kalmıştı tek yapmam gereken o aptal sınava girip en iyi tıp fakültesini kazanmaktı fakat o gün dünya yüzüme gülmüştü sanki. Annemin acil bir şekilde şehir dışına çıkması gerekmişti ve ben sınav sonrası alabildiğim birkaç eşyam ile kaçmış ve buraya gelmiştim. 

Artık ne onun zoruyla sevgili olduğum zengin kibirli kızlar vardı ne iğrenç sınavlar, tek istediğim bir konservatuarı kazanıp dans bölümünü okuyup dans etmekti. 

Birgün birden çıkageldi, beni bulmuştu. Buna inanamamıştım fakat içimde bir yerde bunun olcağını biliyordum. Ama ne beni alıp geri eve götürdü ne de suratıma tokatı çarptı. Tek yaptığı doldurulmuş üniversite kadını elime verip arabasına binip şöförünün gaza basması ile yok olmaktı, fazlasıyla şaşkındım ama bi o kadar da mutluydum tek istediği şeyi yapacaktım ve beni rahat bırakacaktı. 

Öyle sanmıştım. 

Onun istediği üniversitelerden birini kazanıp oraya gitmeye başladım, kendime güzel küçük evimi alıp mutlu bir hayata başlamıştım. Sonra karşıma Jungkook çıktı.

 Onu o kadar sevdim ki şimdiye kadar veremediğim sevgimi sadece onunla paylaşmak ister gibi verdiğimin yetmemesinden korktum çünkü ilk defa biri de beni seviyordu. İlk defa seviliyordum. Beni birilerinin sevebileceğine o kadar inanmamıştım ki sürekli beni sevdiğini tekrarlatıyor ve tekrarlıyordum. Tek korkum benden ayrılmasıydı o zamanlar, sevilmeyi tatmışken nasıl tekrardan eski halime dönerdim? 

Buna dayanabilir miydim? 

Dayanamazdım. 

Dayandım ama değil mi.. 

Yürümekten acımaya başlayan ayaklarıma bakıp kafamı gökyüzüne kaldırarak kahkahamı saldım soğuk havaya. Acınası bir hayatım vardı. 

Mutlu olmam onu rahatsız etmiş olacak ki gelip tekrardan hayatımın içine sıçmıştı. 

Ama Jungkook... Neden bu kadar kolay kabul edip ayrıldı, kimsenin artık beni zorla bir yere gönderemeyeceğini biliyo olması lazımdı. Hem öpmüştü onu, benim varlığımı bile bilmeden. Neden öpmüştü o zaman? Bunların cevabını ondan almam gerekirdi fakat buna hazır değildim. Başkasına nasıl dokunduğunu duymak istiyeceğim en son şeydi. 

Soğuktan kurumuş gözyaşlarımla kendimi kumlara attım. 

Devamının gelmesini istiyorsanız oy verin lütfennn

Seviyorum sizi <3

Bu arada benim jikook sayfam vardı - artık kullanmıyorum- takip edeniniz var mıydı merak ettim dfghjklşhd 

jikookloved

bOŞ yaptIĞImıza Göre baaYSS

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 27, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

laviniaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin