𝖘𝖎𝒙

209 25 6
                                    

***Bölümü şarkı ile okuyun :)

Gördüğüm fotoğraftan sonra ceketimi alıp kendimi sağanak yağmurun altına attım. Gözyaşlarımı yağmur gizliyordu. Ve bu daha da fazla ağlamama neden oluyordu. Elimi ceketimin cebine atıp kulaklığımı çıkarttım, ucunu telefona takıp karışık çala basarak telefonu cebime attım.

       Kullanılmış hissediyorum.
Ama hala, seni özlüyorum.

Bu özlem değildi. Daha da fazlası olmalıydı. Ölmüşlük hissi? Şu an yanıma gelip kollarını boynuma dolamazsan, okyanus kokusunu içime çekmezsem nefes alamayacakmışım gibi.

Ve bunun sonunu göremiyorum.

Hiç bitmeyecekmiş, canımın acısı asla geçmeyecekmiş gibi..

Sadece senin öpücüklerini,
Dudaklarımda hissetmek istiyorum.

Şimdi gelip öpse hemen affederim gibi,

Ve şimdi bütün zaman, geçip gidiyor.
Ama sana neden olduğunu hala daha söyleyemiyorum.

Neden gelmedim o günden sonra yanına? Gelip sarılsam ve özür dilesem belkide affederdin beni? Zaman geçip gidiyor ama artık istesem de gelemem değil mi?

Seni her gördüğümde bana acı veriyor.

Eskisi gibi bakmaman deli gibi acıtıyor.

Sana ne kadar ihtiyacım olduğunu fark et.

Sensiz yapamadığımı ,hiçbir şeyin yolunda gitmediğini, kalbimin daha fazlasını kaldıramayacağını fark et.

Senden nefret ediyorum,
Seni seviyorum.

Senden nefret ediyorum seni seviyorum.

Seni sevmekten, nefret ediyorum.

Seni sevmekten nefret ediyorum.

Kulaklıkları hızlıca kulağımdan çıkartıp yere doğru fırlattım. Kafayı yemiştim sonunda kafayı yedirtmişti. Deniz kenarına gelmiştim. Hıçkırıklarımın arasından güçlü bir çığlık bahşettim sessiz sokağa, sonra daha fazla bağırdım. Sanki her şey geçecekmiş gibi. Duramıyordum. Dizlerimi yere bırakıp oturdum. Çığlık atmam durmuştu ama hıçkırıklarım daha da fazla artmıştı. Taşlı yere elimi yumruk yapıp vurdum, vurdum, vurdum. Elimin kanlar içinde kaldığını görünce yumruğumu kaldırıp elime baktım. Tekrar ayağa kalkıp sahile indim. Kendimi kumların üstüne atıp sakinleşmeye çalıştım. Biraz sonra sadece aralıklı hıçkırıklar duyuluyordu dudaklarımın arasından.

Yorulmuştum.

Telefonumda hala çalmaya devam ettiğini yeni fark ettiğim müzik son kısmına gelmişti.

Bunu nasıl fark edemezsin,
Beni yavaş yavaş öldürüyorsun.


Bunu nasıl fark edemezsin,Beni yavaş yavaş öldürüyorsun

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
laviniaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin