2. bölüm

2.6K 37 1
                                    

Arayan aynı numaraydı çok şaşırmıştım ve korkuyordum telefonu açsammı açmasammı diye düşünüyordum ki telefon sustu.
sustuğu için çok rahatladım
Tam telefonu yerine koyucakken mesaj geldi bakmak için telofana baktım "olamaz!"
diyerek bağırdım .Bu mesaj o numaradandı.
.
Bu her kimse kendini ne sanıyor diye düşünürken bir yandan mesaja bakmak için mesajlara girdim.
Bana bir fotoğraf göndermişti.
Fotoğrafa bakmak için girdim "hayır!!" diye bağırdım gözümden yaş geldi.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Bu fotoğraf bendim ama nasıl?

Fotoğrafta yarıçıplaktım..
,bu fotoğrafa dair hiçbir şey hatırlamıyordum!

Çok sinirlendim cesaret bulup numarayı aradım.

telefon açıldı
"Seni pislik. Seni adi herif kimsin sen?"
telefondakine bağrıyordum ,birden telefon yüzüme kapandı nasıl bir oyunun içine düştüm diye düşünürken ondan mesaj geldi .

Mesajda;"şşşşt!Arkandaki ağacın dibine bak!"

Tüylerim ürpermişti..
ne dönüyor burda yoksa bu her kimse benimi gözetliyor!!
Zaman kaybetmeden pencerenin karşısındaki ağaca baktım kimse yoktu ceketimi alıp ağacın oraya gittim çevremde çok ağaç yoktu pencereye denk gelen ağacın oraya gidiyordum belkide oraya kadar gelince beni öldürecekti
Korkarak oraya gittim gerilmiştim. Yine ondan mesaj geldi;
"Aferin sana! şimdi oradaki siyah poşeti al!"

Gerçekten!Orda ağacın dibinde siyah poşet vardı almadan önce etrafıma baktım ama kimse yoktu. Nerdeydi? Beni izliyor muydu?
İçime bir korku kapıldı evimi biliyorsa beni de tanıyorsa kiralık katil falan mı yoksa?
Poşeti nazikçe aldım çok korkuyordum.
Eve koşar adımlarla çıktım kapıyı ardına kadar kapatıp kilitledim pencere kapı her yeri kilitleyip odama gittim.
Ondan yeni mesaj;
"Poşeti aç!İçindekileri al sakın polisi arıyım deme!İçindeki CD yi oynat! Çok seviceksin"

Mesajı okurken bile ellerim titriyordu
Dediğini yaptım
poşetin içinden çıkanları görünce dona kaldım!..

BENİM SAPIĞIM! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin