ILK KARŞILAŞMA

1.5K 35 6
                                    

Arkadaşlar hikayenin aynısını buraya yazıyorum. Ilk defa okuyanlar için güzel yazmaya çalışıyorum. Yorumlarınızı ve votelerinizi bekliyorum sizi seviyorum :**

Mete'nin partisinden çıktığımda saate baktım 4.10. Aha annem ağzıma edecek. Acaba merak etmiş midir ? Ya zaman çok hızlı geçmişti. Nasıl farketmedim. Hem üzerimde içki kokuyordu. Ama içkiye bişey demeye hakkı yoktu ne de olsa artik 18 yaşındaydım. Bizimkiler ortalıkta yoktu. Anlaşılan hala eğleniyorlardı. Onları umursamadan eve doğru yürümeye başladım. Yarım saatlik yolum vardı ama yürümeye çok eriniyordum. Taksi çağırsam bu saatte gelen taksicinin sapık çıkacağı garantiydi. Tek çarem eve kadar yürümekti. Yolda giderken sahilde ki sevgilileri gördüm. Ne kadar da tatlılardı. Kıskandım aqqq. Tam o sırada arkamdan biri bağırıyordu.

"Kainat ! Kainaaaat !!" Sesi tanıyordum ve hemen koşarak yanına gittim. Kim olabilirdiki tabiki de Doğukan.

"Kanka iyi ki geldin ya sana bakındım ama göremedim." diyerek arabaya bindim. Gülerek "Asıl sen neredeydin prenses ?" dedi.

"Saati farkedince fazla geç olduğunu farkettim. Hem zaten fazlasıyla yoruldum. "

"Sen şuna annemden daha fazla azar işitmek istemediğim için erkenden tüydüm desene" dedi üzerine de kahkayı bastı. "Aynen ya biliyorsun beni" diyerek bende kahkasına eşlik ettim. Kahkayı kesip "Yok ya dalga geçiyorum Kainat. Şebnem teyze sabırlı kadındır. Hem bu saate kadar dayanamaz. Uyumuştur."

"Uyumuştur dimi Doğukan ?"

"Yani koltukta sızmışta olabilir. " Ona 'mal mısın' bakışımı atıp "Teşekkür ederim. Geldik zaten Doğukancığım Görüşürüz" deyip yanağına sulu bir öpücük kondurdum. O sırada anahtar için ceplerimi karıştırmaya başladım. Neredeydi bu anahtar ?

"Yanına bi çanta almayı akıl edemedin mi ? Neler var senin ceplerinde öyle ?"

"Şaka mısın kanka ? Eyeliner bile var" 

"Peki hadi bul artık."

"Hassssss-"

  

"Noldu lan?"

"Anahtar burda ama telefonun ekran baya bi çizilmiş."

"Tamam neyse geçmiş olsun görüşürüz." Diyerek arabayı sürdü bende eve girdim. Işıklar kapalıydı. Bugün sanş benden yana. Zaten babam 5 ay önce öldüğü için evde sadece annem vardı. Lambalar kapalı olduğu için büyük ihtimalle uyumuştu. Odama doğru çıkarken annemin odasından sesler duymaya başladım. "Sinan bugun bu kadar yeter. Kainat şimdi gelir. Başka bi gece yeniden gel tamam mi ?"

"Pekala güzel şey ben gelirim görüşürüz."

Ne bok dönüyor bu evde böyle ? Annemin odasının kapısının önünde Sinan şerefsizinin küçük dostuyla tanıştım. Gözlerimi aniden kapattım ve çığlığı bastım. Adam şok olmuş bi şekilde alelacele aşağı indi. Yatak odasına girdiğimde annem gayet halinden memnun duruyordu.

"Anne" diye bağırdığımda kendine geldi. Yakalanmanın verdiği şoklukla bişey söyleyemedi.

"Neler oluyor burda hemen bi açıklama bekliyorum. "

"Kızım be-"

"Ya da yok anlatma sus. Bu rezilliğin bi açıklaması olamaz. Yazıklar olsun sana lan." diye bağırarak evden çıktım. "Sana inanmıyorum ya demek bunun için bana partiye git kafanı dağıt dedin. Bunun icin miydi lan ? Nasıl bi insansın sen ? Daha babam öleli 5 ay bile olmadi be 5 ay. Ne çabuk onu unuttun da başkalarıyla birlikte olmaya başladın. Yazıklar olsun senin gibi anneye. Bundan sonra bana sakın kızım deme sakın. Benim senin gibi annem yok. Sakın arama beni sakın " diye ağlayarak koşmaya başladım. Koştum koşabildiğim yere kadar koştum. Sonra yere bıraktım kendimi. Olduğum yere. Doğukan'ı aramaya karar verdim. Açtı.

"Doğukan hemen ***** sitesinin oraya gel. Hiç bir şey sorma. Evden kaçtım. herşeyi gelince anlatcam." Telefonu kapattım. Ve arkamı dönmemle yürüyen bi kayayla karşılaşmam bir oldu. Nazik bi sesle " Yardımcı olur musunuz?" dedi. "Tabiki ne konuda ? "

"Ben şu adresi arıyorumda gösterebilir misiniz" dedi. Gecenin 5inde adres arayan biri teallam ya sana geliyorum. Elindeki kağıdı bana uzattı. Ve adresi okumamla şok oldum. Ee bu bizim evin adresiydi.

Şaşırmış bi şekilde "Uzerime vazife değil ama siz neden arıyordunuz bu adresi ? "

      

"Ya biraz uzun hikaye siz bana yolu gösterir misiniz ?" dedi gülümseyerek. Laaaağğğnnn yeriiimmm yaaaaav. Nasıl da tatlı oluyor. Yürüyen kaya işte yeriğğmmmm. Her neyse iç sesime bi son verip konuşmaya döndüm. Ben artık o evde yaşamıyordum evi tarif ettim ve o sırada Doğukan geldi zaten. Arabaya bindim. "Dökül bakalım" dedi. Başladım anlatmaya.

"Eve bi gittim annem Sinan diye bi piçle işi beceriyordu. Anlayacağın orusbu çıktı. Bende bağırdım çağırdım. Ağzıma geleni saydım. Kapıyı vurdum ve çıktım. Bu yani kanka ve geri de dönmek istemiyorum. "

"Iyi yapmışın kanka da ben Şebnem Teyzeden hiç beklemezdim. Neyse kanka gel bize gidelim. "

"Saçmalama ya ben bi otelde kalırım. "

"Kanka kocaman ev zaten bi odasında kalsan nolcak. " Doğukanın ailesi başka bir şehirde yaşıyordu. Eve geldik. Ben hemen yatağa uçuşa geçtim. "Doğukaaaaaaaan ben yatıyommmmmmmm."diye cırladım.

"Tamam lan yat zıbar."

"İyı geceler Doğukanııığğğmmmm " diye uyumadan önce son gıcıklığımıda yaptım.

INTIKAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin