BTB-8. Bölüm

138 2 3
                                    

İyi akşömlar kanks :))))

Multimedia; Su.

İyi okumalar :Dd

Başımın tatlı belası-8. Bölüm

-

"Yendim seni!" Dedim 32 diş sırıtıp Ömer'e bakarken. Ha bu arada bilardo oynuyorduk ve evet bayanlar ve baylar Lara Civanoğlu, Ömer Serez'i yendi. Evet bir alkış alalım! Niahahah! Bana 'tmm sus qes qes tmm' bakışı attıktan sonra bir sandalyeye oturdum. Biz nerde miyiz? Ömer bana buranın onun mekanı olduğunu söyledi. Baya güzelmiş ama söylemiyorum götü kalkmasın. "Ee şimdi ne yapıyoruz?" Dedim gülümseyerek ve tam o sırada içeri bir kız geldi, sarışın, uzun dümdüz saçları, mini eteği-ne mini eteği lan basbaya birşey giymemiş-ve topuklu ayakkabıları ile bize doğru geliyordu. Bi sn, Bu kız kim la? Yüzünde ciddi bir yüzifadesi vardı ve Ömer'in yanına geçti. "Selam tatlım" dediğinde gözlerim pörtlemiş bir Ömer'e bir kıza bakıyordum. LA NOLLLİİİYYYY?!?! WTF İZ GOİNG ON?!?! Ömer ise şaşkın bir şekilde bir bana bir yanında duran kıza bakıyordu. Ömer "Hah, umm..şey. Merhaba Su" dediğinde kızın adı Su olduğunu öğrendim. Ulan ben bu kızı bir kaşık suda boğarım. DAĞILIIINNN ULEEENNN. Su bana sanki ezikmişim gibi baktıktan sonra tekrar gözlerini Ömer'e döndürdü. "Bu kız için mi beni kaç gündür aramıyorsun" dedi alayla. Bu kız dediğin senin saçlarını tek tek yolar, ne biçim konuşuyon lan sen?! Ağzımı tam açıp birşey diyecekken Ömer araya girdi. "N-Ne alaka Su?" Dediğinde içime bir öküz değil fil oturdu amk. Insan alıştıra alıştıra söyler vicdansız. "Ozaman bırak bu sürtüğü de gidelim hadiiii seni çok özledim" dedi....bir dakika? Bu bana sürtük mü dedi? "Sen? Bana? Sürtük mü dedin?" Dediğimde bana umursamzca baktı. Ayağa kalktım ve ona doğru yürüdüm. Önünde dikildim. "Çok büyük kaltak çıktın" dedim sinirden biraz sırıtarak. Ömer aramıza geçti. "Umm tamam kızlar yeter bu kadar" dedi biiirazzcıkk endişeyle. SEN SUS ULAN OÇ SİKTİR GIT.

~lara bence kızı gebert ve Çeq qİt bUráLárdáN. (Yazar burayı yazmak için kıçını yırttı).

Haklısın kardeş.

~haklıyım tabii, neden içses olduğumu sanıyon la.

Tmm hadi götün kalkmasın qes.

Ömer'e şaşkınca baktıktan sonra başımı salladım ve gittim.

----

Okulun açılmasına son 3 gün. DEPRESSSYYYYOOOOOOOOOOOOOOON Nedenim bu olsa gerek. 2 gündür evden dışarı çıkmıyorum. Eylüller bize geldiğinde içeri de almıyorum, Ömer de o günden beri beni aramıyor, alp beni eylüllere sorup duruyormuş. Yavşak lan bu alp ya vallah yapcak birşey yok yani. Ama en önemlisi ise Ömer'in beni aramadığıydı. Şu anda elimde kahve, kulaklarımda kulaklıklarım ve dışarı bakmıyorum, evet onları yapmıyorum. Ben şu anda yatağımın üstünde, leptopumdan film izliyorum ve yanımda da çikolata, cips ve kola gibi abur cuburlar var. Odam dağınık, saçlarım berbat ve üstümde de pijama var. Gözerlimin altı da morarmış kankiler :((:(:(:((::(:(:(:(:(:(:(:( biri bana kıvancı atsın!....aha götüm titredi ya la. Ha yok telefon-ULAN BİRİ NASILIM DIYE MERAKMI ETMIŞ AMK!!-Samsung galaxy s5-babamdan alana kadar kıçımı yırttım ama olsun-açım ve whatsapp'tan bir mesaj gelmiş. Hemen whatsapp'a girip baktım.

Kimden: 05********

Şimdi dışarı çıkıyonuz ve bana geliyonuz / Cem

Mesajı gördükten sonra bu bir whatsapp grubu olduğunu gördüm, la üşenmemiş bide grub yapmış, ben daha tuvalete gitmeyi bile üşeniyorum amk. O değilde Cem benim telefon numaramı hangi ara aldı? Rehbere girip Cem'in telefon numarasını 'Cem qanqs .s.s' diye kaydettim. Telefon yine titredi. Mesaja baktım.

Başımın Tatlı BelasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin