1.rész

5K 143 2
                                    

- Ji EunBin!!! Azonnal gyere ide! - szólt barátnőm a szobából.
- Mi az Yunhee? - néztem rá értetlen arccal.
- Sikerült! Megyünk BTS koncertre!! - megfogta a vállamat és elkezdett ugrálni.
- Micsoda? De hisz kidobott a rendszer minket.
- Igen, de mikor mondtad, hogy frissítsek az oldalra, nem tettem így betöltött és talált helyet a VIP részlegre!!! - nagyon lesokkolt amit mondott.
- Nem viccelsz?
- Szerinted viccelnék ezzel? Láthatom Park Jimint előttem sétálni, te viszont Jungkook-ot!! - mondta sikítozva. Odáig van Jiminért. Bár nem csodálom, Jimin egy isten.
- Mikor indulunk?
- 3 nap múlva. - elkezdtünk ugrálni és sikítozni. Ha már sikerült venned Bts jegyet életedben legalább egyszer, átérzed ezt az érzést.
- Még nem is vagyunk ott, de már fangörcsöm van. - közölte velem Yunhee.
- Ha meglátom Kook-ot, biztos vagyok benne, hogy elrontok valamit.
- Igen, megbotlassz egy kavicsban, vagy tártva hagyod a szádat. - nevettük el magunkat. Egy álmom az, hogy Jungkookkal találkozzak testközelből, de ismerem magam és valamilyen ciki helyzetbe kerülnék.
- Repülőjegyeket, már megvetted? - kérdeztem idegesen.
- Már előre lefoglaltam.
- Szuper vagy.
- Megyünk Seoulba!!! - ölelt meg legjobb barátom.

Egy Idol barátnője • JUNGKOOK (befejezett)Onde histórias criam vida. Descubra agora