8.rész

1.8K 83 10
                                    

*2 nappal később*

- PARK YUNHEE!!! - ugrottam rá az ágyban fekvő lányra. Láttam arcán, hogy nem tetszik neki amit az előbb csináltam. - Pakolj!!! - rázogattam a fejét, hogy észhez térjen.
- Mi, miért? - nézett rám kómás arccal.
- Megyünk Milánóba! - mosolyogtam rá.
- Ne csináld ezt, megrémít. Csukd össze a szád!
- Másfél óra és indulunk! - szaladtam ki a szobából. Telefonomat kezdtem el keresni de az sehol nem találtam. Kisétáltam a szobámból, majd ismét átmentem barátnőmhöz.
- Áh.. meg is van! - nyúltam a fekete tokkal bevont tárgyért ami Yunhee mellett lapult. - Tényleg nem vicceltem. Megyünk milánóba.
- De én nem.. honnan van amúgy is jegyed? - nézett rám faggatóan.
- Um.. - össze-vissza kezdtem el nézni de semmi nem jutott az eszembe ami jó indok lenne. - Az mindegy, de ott lesz Jimin is! - mosolyodtam el.
- Mi??? Miért nem szóltál hamarabb?? - pattant ki az ágyából.
- Nem akartam hallgatni, hogy egész nap arról beszélsz, hogy milyen szövegeket tolnál az arcába szegénynek. - nevettem el magam.
- Hé.. nem olyan könnyű azokat kitalálni, mint ahogy hiszed. - nézett rám összehúzott szemöldökkel ami kis idő elteltével kikerekedett így együtt nevettünk.
- Mit fogunk ott csinálni? - tekintete kérdően mustrált engem.
- Koncertezni! - mutatkoztak meg boldogság jelei az arcomon.
- Bts? - kerekedtek ki szemei, mire én bólintottam egyet. - Ez egy álom!!

Fél óra múlva a reptérre értünk. Eszembe jutott a legelső találkozásunk Jk-el így mosolyogni kezdtem.
Sikeresen felszálltunk a géppel, most vár 10 óra pihenés, utána végre ismét látom Jungkookot, vagyis remélem.

*10 óra múlva*

Alig tudtam lábra állni, elzsibbadt mindenem. Ahogy szálltunk ki a repülőből a mellettünk várakozó emberek táblája egyikéről leolvastam a saját nevemet. "Ji EunBin" mellette virágok és mosolygófejek helyezkedtek el. Felnéztem a tábla tulajdonosára és az őrt véltem felfedezni.
- Ji EunBin, jöjjön velem! - fordított hátat a férfi majd elindult egy kocsi felé. A jármű fekete volt, ahogy az ablakai is.
- Woow. - szólalt meg Yunhee.

Beültünk, majd elindultunk valahova. Egy kis idő múlva megállt a kocsi, a sofőr, ez esetben az őr, kiszállt majd felvezetett minket egy hotelszobába.
- Bármit kérnek, csak nyomják meg ezt a gombot, - mutatott az asztal sarkára - majd mondják ki kívánságukat és várjanak míg meg nem érkezik. - ezzel hátat fordított és elhagyta a szobát.
- Azta de menő! - szólalt meg Yunhee, majd megnyomta a gombot. - Szeretnék egy masszázst. - osztotta meg a készülékkel gondolatait.

3 perc múlva kopogtak az ajtón. Barátnőm a köntösében oda szaladt, majd kinyitotta azt.
- Jó napot! Kérem jöjjenek velem a masszázs terembe. - Yunhee meglepődött arccal nézett rám, majd a hölgyre.
- Én nem megyek. - mosolyogtam rájuk. Nem úgy készültem és nincs is nagyon hozzá kedvem.

Kijelentésem után becsukták az ajtót, majd elindultak az említett helyre. Nem igazán tudtam csinálni semmit, a filmet már meguntam kockulni viszont nincs kedvem. Tekintetem megakadt azon a bizonyos gombon. Közelebb sétáltam, majd leültem az ágy sarkára, onnan épp elértem az eszközt. Megnyomtam a gombot majd a következőt mondtam,
- Jeon Jeongguk-ot szeretném. - elengedtem a tárgyat, majd elkezdtem nevetni. Képtelenség, hogy ide teremtsék elém őt. Végig feküdtem az ágyon, a plafont kezdtem el bámulni. Néha jó csak létezni és nem csinálni semmit. Lehugytam a szememet és élveztem a csöndet. Nem sokáig, ugyanis valaki kopogni kezdett. Nagy nehezen kikeltem a puha ágyból, majd a bejárathoz sétáltam. Lassan kinyitottam az ajtót, nem hittem el amit láttam.
- Szia BinBin! - húzta félmosolyra száját Kook. Egyik könyökét neki döntötte a falnak, tenyerével a fejét tartotta.
- Te.. te meg mit keresel itt? - vörösödtem el hirtelen.
- Hiányoztam, így megnyomtad a gombot, igazam van?
- I... Igen..
- Nem hagyhattam hogy hiány érzeted legyen. - nevette el magát majd folytatta. - Igazából minél hamarabb szerettelek volna látni, ezért foglaltam neked ide helyet. Én feletted vagyok 3 szinttel. - közelebb hajoltam majd megöleltem.
- Már nagyon nagyon hiányoztál!! - szorosabban kezdett el ölelni engem.

Becsuktam az ajtót azután leültünk az ágyra.
- Aranyos volt a tábla amivel fogadott az őr. - mosolyodtam el.
- Hobi díszítette. - húzta mosolyra száját. - Apropó, egy valamit kifelejtettem múltkor a szabályokból. Anyukám tudja, hogy együtt vagyunk.. - vakarta meg tarkóját. - Önzőség ezt kérnem, de te ne mondd el senkinek se, kérlek. - kérdő tekintettel néztem szemeibe. - Gondolom most felmerül benned az a kérdés, hogy én miért mondhattam el.. Igazából ő segít nekem, ha valamit nem tudok megoldani. Tudom, hogy sosem mondaná el PD-nek, hogy mi együtt vagyunk. - tudtam, hogy miért mondja el ezeket.
- Rendben! - mosolyodtam el.
- Tényleg? - nézett rám nagy szemekkel.
- Tudom, hogy az Idol élet veszélyesebb mint a civil élet, épp ezért tisztában vagyok azzal, hogy ha esetleg valakinek elmondanám és ő nyilvános helyen rólad kérdezne mekkora balhé lenne belőle.
- Nagyon szeretlek! - hajolt közelebb majd átölelt. - Nagyon szerencsés vagyok, hogy ilyen barátnőm van, mint te.
- Én is szeretlek!

Meghallottuk ahogy valaki kinyitja az ajtót. Kook-ot gyorsan a függöny mögé bújtattam, ő teljesen lesokkolódott. Fel sek fogta szerintem, hogy mi is történik éppen.
- EunBin, ez király volt!! - szólalt meg barátnőm.
- Mi? - nevettem el magamat kínomban.
- A masszázs. Neked is ki kell próbálnod! - vette le papucsát, majd a fürdő felé indult.
- Ja jó, rendben. - megvártam még becsukta az ajtót és megengedte a vizet. Gyorsan oda szaladtam Kookhoz, majd kihúztam a textil mögül.
- Gyorsan! - suttogtam Kook fülébe a szót.
- Teljesen elfelejtettem, hogy a barátnőd is jött. - mondta ő is halk hangon. -Ezek szerint neked kell majd feljönnöd az én lakosztályomba. - húzta mosolyra a száját.
- Ezt majd máskor! - toltam ki az ajtón, de ő nem akart engedelmeskedni. Megfogta a kezemet, közelebb húzott magához, majd egy puszit nyomott a számra.
- Szia!! - köszönt el halkan.
- Szia! - suttogtam én is.

Ujjamat szám elé emeltem. Először értek ajkaink egymáshoz. Olyan puha volt.

*este*

A telefonomat kezdtem el nézegetni. Azon tűnődtem, vajon Jungkook akszik e már.
"A helyes Maknae üzenetet küldött neked."

Ezek szerint nem. Mosolyogva bontottam fel az értesítést.

Elmondhatom, hogy Jungkook a világ legaranyosabb férfija

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Elmondhatom, hogy Jungkook a világ legaranyosabb férfija.

Egy Idol barátnője • JUNGKOOK (befejezett)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin