5.rész

2.3K 104 10
                                    

- EunBin!! - kiabált be lakótársam a konyhából. - Gyere ki, valaki keres!!

Belebújtam nyuszis mamuszomba majd elhagytam a szobámat. Szemeimet dörzsölgetve sétáltam Yunhee felé.

- Ki az? - fordított meg kezeivel az ajtó felé. Egy férfi állt az ajtóban, fekete szmokingot viselt. Nem ismerem.

Közelebb sétáltam hozzá, az arca egyre ismerősebbé vált.

-Ji EunBin kisasszony?

- Maga? - nevettem el magam. - Legalább a megbízható őrt küldte. - viccelődtem a biztonsági őrrel, aki tegnap kivezetett az öltözőből.

- Jeon Jeongguk úr küldött, hogy ezt adjam át önnek. - nyújtott felém egy összehajtott papírt.

- Oh.. és.. - néztem fel az ajtóba, de a férfi már nem állt előttem. Becsuktam az ajtót majd az asztalhoz sétáltam és helyet foglaltam.

Fogadni mernék, hogy az őr idősebb volt mint Kook. "Jeon Jeongguk úr" nevettem el magam. A levelet kibontva bele is kezdtem az olvasásba.

"Kedves, Ji EunBin,
Ne ijedj meg, hogy a biztonsági őr tudja hogy hol laksz. Azon se lepődj meg, hogy tudom a nevedet. Arra szeretnélek kérni, hogy gyere el a következő címre: ****** 13:28-ra.

Tisztelettel: Jeon Jeongguk"

Letettem a papírt az asztalra, majd azt követően egy pohár vízért nyúltam. Nem tudtam feldolgozni a szavakat amiket az előbb olvastam el. Ha ez nem álom, akkor egy óriási szerencsével lettem megáldva azon a napon, mikor nem fogadták el a repjegyemet. Nem igazán lep meg, hogy tudja hogy hol lakom. Mármint fura, miért pont én, de neki 1 perc alatt kiderítik az emberek adatait.

Beszaladtam a szobámba, majd a legszebb ruhám után kezdtem el kutatni. Szokás szerint semmit nem találtam, így maradtam a virágos ruhámnál, amit még Yunhee adott nekem. A fürdő felé vettem az irányt, és neki láttam az "átváltoztatásomnak". Ha maga Jeon Jeongguk akar elhívni valakit egy találkozóra méghozzá az a személy egy lány, biztos hogy a legszebb formáját akarja mutatni neki.

2 óra múlva el is készültem. Yunhee vásárolni ment, így nem lesz baj neki ha elmegyek. Hála istennek, nem olyan barátnők vagyunk, hogy mindenhova ahova az egyikünk megy, oda a másikunk is csatlakozni szeretne.

Bezártam az ajtót majd elindultam a leírt címre.

Még csak 13:07 volt, így sétálni kezdtem, hátha találok valami helyet ahova leülhetek.

13:22, szinte percenként néztem az órám, tudatomon kívül. Nagyon izgultam pedig már beszéltünk, nem is egyszer.

- Szia! - szólalt meg mellettem egy fiú halkan. Fejemet felemeltem, Jungkook volt az. Nem értem miért suttog. A szokásos kalapját viselte, fekete maszkkal, ami eltakarta szinte egész arcát. Fekete bő hosszú ujjú felsőt viselt, mellé egy fekete nadrágot és egy bakancsot.

- Szia. - mondtam normális hangon.

- Halkabban!! - suttogta ismét. - Még felismerik a hangomat. - elnevettem magam. Szerinte az öltözékéből nem jönnek rá, hogy ő Jeon Jeongguk?

Nem bírtam komolyan venni, olyan aranyos. Felálltam, majd mellé helyezkedtem.

- Írnom kellett volna, hogy ne gyere szép ruhába. - vakarta meg a tarkóját.

- Miért? - szóval félreértettem az egészet?

- Ha felismernek elkezdenek fotózni és rólad fog szólni minden koreai hír. Például, "Jungkooknak a Maknae-nak barátnője van?"

- Áh.. értem..

- Így nem maradhatsz! - fogta meg a kezemet és a legközelebbi bolthoz húzott. Még mindig nem sikerült felfognom, hogy Kook azzal az iszonyatosan szexi eres kezével húz maga után.

Mikor beértünk, levett a fogasról egy bő pulcsit, a szekrényről egy sapkát egy szemüveget és egy maszkot, majd a kezembe nyomta.

- Úgy nézek ki, mint aki nem tudja eldönteni hogy milyen évszak van.

- Nem igaz, jól nézel ki. - nevette el magát.

Oda vittük a ruhákat a kasszához, majd kifizette, ugyanis nem hagyta hogy egy won-t is belefizessek.

- Mit szeretnél csinálni?

- Igazából sétálni szerettem volna, de egyedül nem jó, szóval gondoltam elhívlak téged. - vakarta meg a tarkóját ismét. Nagyon boldog voltam, hisz bármelyik tagot elhívhatta volna, mégis engem választott, akit szinte nem is ismer.

Elindultunk egy irányba, közben nagyon sok mindenről beszéltünk.

- Nézzétek!!! JUNGKOOK A BTS-BŐL!!! - mutatott felénk egy lány, így mindenki figyelmét ránk irányítva. Kb 10 ember elkezdett futni felénk a tömegből.

Kook hirtelen megfogta a kezemet és elkezdett szaladni velem egy pláza felé. Egyre többen csatlakoztak a fanokhoz.

JK megnyomta a lift ajtó gombját, és gyorsan beszállt velem.

A lift ajtaja üvegből volt, így kiláttunk rajta. Nyomasztó volt látni, a rajongók arcát, ha szemmel lehetne ölni, én már halott lettem volna. Néhányan elővették a telefonjukat. Mikor ezt Kook észre vette, elém állt, hogy senki ne tudjon lefotózni. Végül elindult a lift. Ha belegondolok, hogy ebből milyen hírek fognak terjengeni, nem leszek magamra büszke.

- Látodh.. mihlyen jóhh, hogy felöltöztél.. - lihegett nagyokat, közben a kezeit a térdére helyezte.

- Veszélyes ez az Idol élet.. - néztem le a földre.

Kinyitódott az ajtó. Nagyon sok ember szállt be hirtelen, így én teljesen a sarokba szorultam. JK-t a tömeg egyre közelebb tolta felém. Szívem ritmusa hirtelen felgyorsult. Kook a kezeivel próbálta meg eltolni magát tőlem, nehogy összenyomjon. Végül nem bírta tartani karjait és közelebb esett hozzám. Fejét elfordította, így elkerülte azt, hogy ajkaink egymáshoz érjenek. Testünk szinte összeért, hallottam szíve dobogását. Résnyire kinyílt ajkaiból halk lihegést véltem felfedezni, amik meleg nyomot hagytak a fülemen. Teljesen elvörösödtem. Nem tudom, hogy Kook ezt észre e vette, vagy próbált nem rám nézni.

A lift ajtó kinyílt, így mindenki elhagyta azt, beleértve minket is.

Kook a vörös minden árnyalatában pompázott. Zavartságában próbált elfordulni előlem.

- Um.. következő állomás? - kérdeztem halk hangon, egy kicsit sokkos állapotban az előbb történtek miatt.

- Fagyizzunk! - szólalt meg, mintha mi sem történt volna. Biztos le akarja hűteni magát. Kuncogtam halkan.

Pár órán keresztül még beszélgettünk utána haza kísért.

- Akkor szia! - köszöntem el szomorúan.

- Várj! - elővette a telefonját, majd rámnézett. - Add meg a telefonszámodat. - nyújtotta felém a mobilt.

Eléggé vigyáztam rá, hisz ez a telefon többe került mint az életem. Vissza adtam neki, majd ő megcsörgetett engem, így leteszteltük, hogy jó számot adtam e meg.

Szobámba beérve az ágyra ugrottam. Feloldottam telefonomat és a névjegyek közt kezdtem el kutatni. Egyedül ő volt az, akinek a telefonszáma a neve, így gondoltam adok neki valamilyen nevet.

"Jungkook" , "Jk" , "Kook" , "Jungkookie", jutottak eszembe a nevek. Körülbelül 5 perc után eszembe jutott a megfelelő név számára: "A helyes Maknae"

Egy Idol barátnője • JUNGKOOK (befejezett)Onde histórias criam vida. Descubra agora