2. rész

2.8K 107 1
                                    

*3 nap múlva*

A koncert 2 napos lesz, így elegendő ruhát kell készítenünk magunknak.
- Ezt is pakold be. - dobott egy virágos ruhát az ágyra Yunhee.
- Még mindig nem hiszem el.
- Én se. Tudod mi a tervem?
- Micsoda? - mikor ezt mondja, mindig félek. Bármire képes.
- Meg szeretném fogni Jimin kezét amikor elsétál előttünk a színpadon.
- Mániákus vagy! - nevettem el magam.
- Te nem fognád meg Jungkook kezét?
- Jó.. átérzem.
- Ki tudja mikor lesz még ilyen lehetőségem. Csak gondolj bele, Jimin megfogja a kezemet és minden army körülöttem sikítozna és utálnának azért, mert nekem sikerült. - elmosolyodtam majd belepakoltam az összehajtott ruhákat a bőröndbe.

*a reptéren*

Minden porcikám remegett, ahogy láthatóan Yunhee-é is. Felnéztünk a táblára, hogy megnézzük, melyik kapuhoz kell sétálnunk.
- A-6 -os. - mutatott Yunhee a Seoul feliratt melletti sávra.

Megkerestük a területet, majd beálltunk a láncot alkotó emberek mögé. Fél óra múlva mi kerültünk sorra.
- Jó napot, a repjegyeiket kérném. - köszönés után egyesével oda adtuk a cetliket.
- Valami hiba történt. Az ön jegye helyén már ül egy személy. - nyújtotta vissza a papírt a kezembe a nő.
- De hisz az lehetetlen. 3 napja vettem meg őket. - háborodott fel Yunhee.
- Sajnálom, de valami probléma csúszhatott a rendszerbe.
- Van valami megoldás, hogy fel tudjon jönni velem a gépre? - nézett a hölgyre aggódó tekintettel.
- Vissza tudjuk téríteni a jegy árát, vagy esetleg egy másik jegyet tudnánk adni önnek ennek az árán. - nézett rám a nő.
- Körülbelül mikor tudnék felszállni azzal a jeggyel a gépre?
- 5 nap múlva.
- Olyan sok? - döbbent meg Yunhee.
- Nincs valamilyen másik jegy, amivel 2 nap múlva kijutnék Seoulba?
- Van még egy jegy, de arra rá kellene fizetni egy picit. - összenéztünk Yunhee-vel, tudtam, ha nem a 2. lehetőséget választom, nem leszek ott a koncerten.
- Mennyit kellene ráfizetni?
- 200.000 ft-ot. - az neki pici? Eleve 163.000 ft-ot fizettünk 2 jegyért. Vagy kifizetem, vagy bye bye koncert.
- Rendben, legyen.
- Elnézést, csak egy perc! - Yunhee megfogta a kezemet és arrébb húzott.
- Te teljesen hülye vagy? - mondta halkan.
- Nem szeretnék lemaradni a koncertről.
- De ennyi pénzt kidobni..
- Máskülönben egyedül fogsz bulizni.
- Én is maradok.
- Akkor te is lemaradnál. Nyugi már, gyűjtöttem annyit, hogy ezt most ki tudjam fizetni. Nézd a jó oldalát, addigra meg tudod kissé ismerni Seoul-t, és mire kimegyek, már lesz hol laknunk.
- Nagyon fogsz hiányozni.
- Te is nekem de menj mert a te helyedet is elfoglalják. - mosolyodtam el.
- Szia! - köszönt el tőlem, én ezt egy integetéssel viszonoztam.

Akkor két nap múlva találkozunk..

Egy Idol barátnője • JUNGKOOK (befejezett)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant