A-D-A-L-E-T

254 23 0
                                    


İnsan ne için yaşar; hiç düşündünüz mü ne için yaşadığınızı.

bazı insanlar özgür değildir özgürlüğü için yaşar kimisi zevki için yaşar kimi ise başkalarının özgürlüğü için yaşar bunlar nerde adaletsizlik varsa oradadır fakat dünya her zaman güçlünün yanındadır.

-Güçlü olmak adaletli olmakmıdır?

tabikide hayır güclü olmak zayıfı ezmektir.

-Zayıfı ezen biri adaletli olabilir mi ?

ya da başka bir örnekle.
-Irkçılık yapan biri adaletli olabilir mi ?
-Doğuştan engeli olan biriyle dalga geçenin adaletine güven olabilir mi ?

bunu tartışmamız bile hata.

Birde eşit davranarak adaletli olduğunu zannedenler var şimdi soruyorum

"Kurt kuzuyu yerken tarafsız davranmak adaletli olmak mıdır ? "

Söyleyeceğim o ki eşit davranmak adaletli olmak değildir şartlar eşit değilse sende eşit davranmayacaksın dünyanın oyununa ayak uyduracaksın yoksa sende ezilir gidersin ben bu hayatta hiç bir zaman ezilen olmadım ama buna rağmen hiç bir zamanda ezmedim ben eşitte davranmadım her zaman güçsüzün yanındaydım fakat güzel ülkemizinde pek adaletli olduğunu söyleyemeyiz her ne kadar "adalet mülkün temelidir" diye söylensede "mülk adaletin temelidir" kim parasıyla gücünü konuşturuyorsa adaletin ibresi onun yönüne döner ve bunada "ADALET YERİNİ BULDU" derler.

İNSANLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin