Herkes bir şeyler peşinde aşk, para, çocuk, iş, okul, herkes bir koşuşturmanın içinde büyük planlar yapıyor.
"Şu okulu bitireyim ordan şu üniversiteye gidecem ondan sonra avukat olacam"Bunun gibi sayısız örnekler var mesela aşktan başlayalım bir insan niye veya nasıl aşık olur bilimsel olarak açıklamaya kalkmıcam hormonlar felan filan bir sürü iş. İnsan neden aşık olur ?
farklılık olsun diye mi yoksa gerçekten kendine ait hissettiği için mi ?
kendine ait hissetmek kelimesini biraz açalım mesela bir eşya gibi mi. Bir erkek parfümünü, formasını, kramponlarını kendine ait hisseder yoksa aşkıda mı böyle diye düşünebilirsiniz.
Tabikide hayır. Mesela parfümünü paylaşabilir bir erkek, kramponlarını bi maçlığına arkadaşına verebilir. Kendine ait hissettiği aşkı vermesi abez kaçar zaten öylede bir şey olmaz eğer oluyorsada o farklılık olsun diye duyulan aşktır oysa ki aşkın gerçek karşılığı bu ikiside değildir.
Bi erkek kendime ait hissediyorum diye aşık olmaz bi erkek aşık olduğu için aşık olur nedenini kimse açıklayamaz he birde bunu bi kaç kelimeyle süsleyerek söylüyorlar laf salatasından başka birşey değil.
Aşık olan insan karşısındakini iyi tanımak ister neyi sevdiği nelerden hoşlandığı huyunun neler olduğu neleri yapıp neleri yapmayacağını iyi bilmek ister. Heleki aradan belli bir süre geçerse karşınsındakini adı gibi bilebilir. Mesela ne kadar bir süre, 1 yıl bunun için yeterlidir sen karşındakinin neler yapıp neler yapmıyacağını öğrenemediysen gerçekten işin çok zor tanımadan hareket etmek işte ne bileyim tanıdığın halde yapmayacağı şeyi bildiğin halde oha bunuda mı yaptı dersen kusura bakma sen karşındakini daha tanıyamamışsın.