𝟒

3K 258 162
                                    

𝐈 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐈'𝐝 𝐜𝐚𝐭𝐜𝐡 𝐲𝐨𝐮 𝐢𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐟𝐚𝐥𝐥
𝐀𝐧𝐝 𝐢𝐟 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐥𝐚𝐮𝐠𝐡, 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐟𝐮𝐜𝐤 '𝐞𝐦 𝐚𝐥𝐥

Harry, Hermione'nin dediklerinden sonra gülmüş böyle bir ihtimal olmasına bile inanmamıştı. Sonra kendine gelince Ron'un planı üzerine annesini arayıp orada kalmak istediğini söylemişti.

Şimdi eski odasında oturmuş böyle bir ihtimal olup olmadığını düşünüyordu. Planladıkları üzere sürekli Draco'nun konusunu açacak ve üzgünlüğünü belli edecekti, gerekirse ağlayacaktı. Zor bir plan değildi her gün yaptığı şeylerdi.

Tabii bunun için Remus ve Sirius'u da bekliyordu. Hepsinin bu olayla alakası olmadığını anlayacak ve rahatlayacaktı. Zaten sevdiği kişi onu terk etmişti. Bir de ailesinin ona ihanet etmesini, bunun sorumlusu olduklarını bilmesini kaldıracak durumda değildi.

Dolabını açınca Draco'nun hırkasını görüp gülümsedi. Draco ile ayrı eve çıkmış olsalar da ikisi de bazı eşyalarını eski evlerinde bırakmıştı. Arada gidip ailelerinin evinde kalırlardı. Tabii birbirlerinin yokluğuna çok da dayanamayıp iki güne evlerine dönerlerdi.

Evlerine döndüklerinde Draco her ne kadar onu özlemediğini idda etse de Harry'nin yanından bir saniye bile ayrılmasına izin vermezdi.

Harry bunları düşünenin tek kendisi olduğunu düşündükçe daha kötü oluyordu. Yaz olmasına rağmen hırkayı üstüne geçirip aşağı indi.

Annesinin hazırladığı masaya oturmadan kapının çalmasıyla oraya yöneldi. Normalde kapıyı açıp Sirius ve Remus'u görünce çok sevinmesi gerekirdi. Şimdi kalbindeki ağrıya anlam vermek istemiyordu.

Bir şey olduğunu düşünmesinler diye ikisine de sarılıp geri çekildi.

Sirius ona bakıp güldü. "Bu havada hırka giymene şaşırdım."

Harry gülümsedi. "Draco'nun hırkasıydı."

Harry, Remus'un yüzündeki ifadeyi anlamaya çalıştı. Ona üzülmüş gibi duruyordu. İkisi de içeri geçince ofladı Harry. Zaten ona üzülmeleri normaldi.

Her ne kadar gitmesinin sebebinin ailesi olmasını istemese de sebebinin kendisi olmadığını da bilmek istiyordu.

Ona yeterli olamadığı için gittiğini bilmek istemiyordu. Hala onu sevdiğini bilmek istiyordu. Başkasıyla olmadığını bilmek istiyordu.

İçeri geçip masaya oturduğunda eskisi gibi hissetmediğini farketti. Babasını gördüğü için mutlu değildi. Annesine sarılmak bile istemiyordu. Remus ve Sirius'a bakınca onların ne kadar yakıştığını düşünemiyordu.

O kadar dalmıştı ki annesinin tabağına yemek koyduğunu bile farketmemişti. Belki de saçmalıyordu. Bunca zamandır annesinin omzunda Draco için ağlamıştı. Eğer bir şey bilseydi söylemez miydi?

Babasının Draco hakkında dedikleri aklına gelince daha da kafası karıştı.

Onun için üzülmene gerek yok Harry. Seni terkedip giden birinin arkasından beklemek sadece seni yorar.

Bir gün daha iyi birisini bulacağını biliyorum.

Bir daha dönse bile ona dönmeyeceğine söz vermen lazım Harry. Seni bir kere daha böyle görmeye katlanamam.

𝐖𝐢𝐭𝐡𝐨𝐮𝐭 𝐌𝐞 | 𝐃𝐫𝐚𝐫𝐫𝐲Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin