𝟏𝟓

2.8K 186 238
                                    

𝐍𝐚𝐦𝐞 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐤𝐲
𝐃𝐨𝐞𝐬 𝐢𝐭 𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐠𝐞𝐭 𝐥𝐨𝐧𝐞𝐥𝐲?
𝐓𝐡𝐢𝐧𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐲𝐨𝐮 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐥𝐢𝐯𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡𝐨𝐮𝐭 𝐦𝐞
𝐁𝐚𝐛𝐲, 𝐈'𝐦 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐧𝐞 𝐰𝐡𝐨 𝐩𝐮𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐮𝐩 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞
𝐈 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐰𝐡𝐲

Final
Harry bir sağa bir sola dönüyor bir türlü sakinleşemiyordu. Kravatı zaten iyice nefes alamaması için onu sıkıyor gibiydi.

"Harry sakin ol dostum alt tarafı evleneceksin." Ron konuşunca Hermione ona bakıp göz devirdi.

"Harry sakin olamadığını anlıyorum ama ağlayacak gibi duruyorsun biraz daha rahatlamaya ne dersin?"

Harry onlar konuşunca Hermione'ye döndü. "Zaten ağlayacağım Herm. Dünyanın en harika adamıyla evleneceğim biraz sonra."

Ron kusuyormuş gibi bir ses çıkarınca Hermione gülmeye başladı. "Eminim o da seninle aynı durumdadır. Umarım evlenmeden bayılmazsınız."

Harry gülünce içeri Lily'nin girmesiyle Hermione ve Ron onları yalnız bırakmak için dışarı çıktılar.

"Çok harika görünüyorsun." Lily gözleri dolu bir şekilde konuşunca Harry gülümsedi.

"Sen de öyle gözüküyorsun her zamanki gibi."

Lily de gülümsedikten sonra oğluna sarıldı. "Sen onu bizimle ilk tanıştırdığın an buraya kadar geleceğimizi anlamıştım."

Harry inanamıyormuş gibi annesine bakınca Lily gülmeye başladı. "Harry bir sürü kız veya erkek senin peşinde dolanırdı. Sen hiçbiriyle çok ilgilenmezdin ama Draco'yu görebilmek için her gün bana çiçek getiriyordun."

Harry gülümseyince annesi onun kravatını düzeltti. "Onun da senden bir farkı yoktu. Tanışmak için bize gelse bile tüm ilgisi sendeydi. Gerçek aşk kendini belli eder."

Harry annesine sarılıp yanağına ufak bir öpücük bırakırken Draco da odasında babası ve annesiyle konuşuyordu.

Blaise onun bu kadar heyecanlı olmasıyla çok dalga geçtiği için onu iki dakikaya kovmuştu zaten. Pansy de onun ailesi girince sevgilime bakayım bahanesiyle çıkmıştı.

"Çok gergin görünüyorsun canım." Narcissa konuşunca Lucius Malfoy gülmeye başladı.

"Tabiki gergin olacak ben de seninle evlenirken bayılacak gibiydim." Babasının söylediklerine Draco da gülünce Narcissa gülümsedi.

"Çok mutluyum ama gerginliğimi atamıyorum." Draco oflayarak konuşunca annesi ona sarıldı. "Bu onu gördüğün zaman geçecek hayatım."

Draco annesi sayesinde biraz daha rahatlamış olsa da Harry Hermione'nin odaya girip artık çıkmanız gerek demesiyle daha da kötü olmuştu.

Annesi gülümseyerek Harry'nin koluna girince Harry de gülümseyip onunla ilerlemeye başladı.

İçeri girdiklerinde herkes ayağa kalkıp alkışlasa da Harry bunları bile tamamen duyamıyor gibiydi çünkü kalbinin sesi yeterince yüksekti.

𝐖𝐢𝐭𝐡𝐨𝐮𝐭 𝐌𝐞 | 𝐃𝐫𝐚𝐫𝐫𝐲Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin